Il ben nog nooit op autostrade ingehaald door een Tesla die echt vlamde, meestal blijven ze mooi onder de 120 km/u blijkbaar om te sparen op de batterijen... Wel kunnen ze optrekken als ze onder ogen van de nieuwsgierigen hun parkeerplaats verlaten, dat is niet zo schadelijk voor hun rijbereik ;-))
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenIl ben nog nooit op autostrade ingehaald door een Tesla die echt vlamde, meestal blijven ze mooi onder de 120 km/u blijkbaar om te sparen op de batterijen... Wel kunnen ze optrekken als ze onder ogen van de nieuwsgierigen hun parkeerplaats verlaten, dat is niet zo schadelijk voor hun rijbereik ;-))
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door besired Bekijk BerichtenIemand een idee van de echte actieradius (bv P90) in dagelijks verkeer met een assertieve voet?
Al eens aan het uitkijken voor de opvolger (jan 2017) en misschien, heel misschien, komt deze tesla wel in aanmerking.
Vooral 2 punten waar ik schrik van heb:
- real life actieradius (je gaat maar zonder batterij staan in hartje brussel)
- afwerking interieur
Momenteel zeer goed uitgeruste audi A7 met laag verbruik, vandaar ook mijn vraagjes
Ze raden echter aan tot 90% te laden en normaal ga je ook niet tot 0% rijden.
Bij 140-160 en 90% lading en af en toe wat optrekken, verwacht je eerder aan 200 km range
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Vanaf december dit jaar komt eerste software update eraan voor de inwerkingtreding. De volledig autonome wagen is mogelijk maar moet juridisch gezien qua wetgeving in ieder land nog aanvaard worden.
De opmerking van geen surround view kan vanaf nu dus geschrapt worden. Hij heeft vanaf nu 8 camera's en sonar rondom rond.
Het leuke is dat deze optie gratis is toegevoegd voor degene die hem al besteld hebben en nog moet geleverd worden. Dat zie ik andere automerken nog niet direct doen. Als je nu nog één bestelt wordt het wel weer wat duurder, tot heel duur zelfs. Maar ze hebben nog een monopolie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenAccu pakketje van de Tesla 3.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenIk vind heel mooie auto
Comment
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten'T zal uwen Benz maar zijn dat er staat
Voetje zal blijven hangen zijn.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenHier heb je dan die Tesla model 3 voor 30.000$ en de rest is optioneel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenIk vraag me af wat een Tesla hater doet in het Tesla lovers topic
Comment
-
Hier is enkel maar plaats voor liefde voor BMW, al de rest is voor het plebs! Al is het wel al gebeterd buiten vroeger met het BMW aanbidden.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk BerichtenHier is enkel maar plaats voor liefde voor BMW, al de rest is voor het plebs! Al is het wel al gebeterd buiten vroeger met het BMW aanbidden.
Comment
Comment