Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Met zo een onoverzichtelijke kont de beste parkeersensor.
Als er een auto is die dat niet nodig is, dan is het wel een Tesla met al de sensoren en camera's die daar op staan.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Als ik een Tesla met bol zie is het meestal een model 3.
Ik vind dat vaste spoilertje op de kofferklep van de X trouwens niet zo mooi. In het begin was dat een bewegende spoiler die enkel in bepaalde omstandigheden omhoog kwam, maar dat hebben ze blijkbaar gewijzigd heb ik recent ontdekt.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ja, bij de X word die trekhaak soms ook wel echt gebruikt om een last te trekken, al is dat serieus nadelig voor de actieradius. Bij de 3 word die trekhaak volgens mij vooral gebruikt om een fietsenrek op te plaatsen.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Nederlanders en Belgen die met hun Tesla op skivakantie zijn, hebben last van een nieuw soort file: bij de laadstations. Op sociale media duiken filmpjes op van een lange rijen Tesla’s bij laadpalen van de autofabrikant. Zaterdag bij de grote terugreis wordt het andermaal aanschuiven bij de Superchargers.
Wist niet goed waar hem te zetten, dus hier maar.
Lijkt me toch een kwestie van slechte planning en vooral ook cheap ass gedrag ;-)
Wel echt opvallend allemaal Hollandse nummerplaten hé? Voor een gratis laadbeurt wachten we wel een paar uurtjes LOL
Wss ook omdat door de gunstige voorwaarden er ondertussen al veel meer NL'ers met een Tesla rijden en anderzijds dat men het liefste wil geholpen zijn bij een supercharger omdat dit snel gaat. Geen idee of er andere alternatieven zijn op dat vlak?
Denk wel dat de meesten er met een model 3 rijden en dat is niet gratis.
Maat van mij heeft m ook met trekhaak besteld omdat dit de goedkoopste manier is om iets buiten het voertuig te vervoeren. Daar de deuren imhoog klappen, is een skibox niet echt makkelijk, tenzij ge een heel duur systeem erop plaatst. Op die manier kan hij er zijn fietsdrager op zetten, of houder voor ski/snowboard, of een vakantiekist.
Bedenk me net dat als ge daar nu met een camionneke naar toe gaat met 5000 liter mazout en 1 hele grote stroomgroep, of daar niets mee te verdienen valt. Vraag me af hoeveel mensen daar die uren willen aanschuiven voor te laden of dan toch van miserie de prijs betalen om aan die stroomgroep te hangen.
waarmee duidelijk bewezen is dat de waarde van de tesla supercharger's relatief is.
eerst 50 km omrijden om dan in de rij aan te schuiven.....
mss toch beter een gewone openbare laadpaal met een iets langere pauze?
Comment