Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Met bol, bijna allemaal die je tegenkom...usp

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      Met bol, bijna allemaal die je tegenkom...usp

Helaas zonder tennisbal.

Comment

• Met zo een onoverzichtelijke kont de beste parkeersensor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Met zo een onoverzichtelijke kont de beste parkeersensor.
          Als er een auto is die dat niet nodig is, dan is het wel een Tesla met al de sensoren en camera's die daar op staan.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Als ik een Tesla met bol zie is het meestal een model 3.

Ik vind dat vaste spoilertje op de kofferklep van de X trouwens niet zo mooi. In het begin was dat een bewegende spoiler die enkel in bepaalde omstandigheden omhoog kwam, maar dat hebben ze blijkbaar gewijzigd heb ik recent ontdekt.
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

• ah, ik dacht alleen op de x verkrijgbaar en van de spoiler heb je gelijk

Comment

• Ja, bij de X word die trekhaak soms ook wel echt gebruikt om een last te trekken, al is dat serieus nadelig voor de actieradius. Bij de 3 word die trekhaak volgens mij vooral gebruikt om een fietsenrek op te plaatsen.

Comment

• Nederlanders en Belgen die met hun Tesla op skivakantie zijn, hebben last van een nieuw soort file: bij de laadstations. Op sociale media duiken filmpjes op van een lange rijen Tesla’s bij laadpalen van de autofabrikant. Zaterdag bij de grote terugreis wordt het andermaal aanschuiven bij de Superchargers.

Wist niet goed waar hem te zetten, dus hier maar.

Lijkt me toch een kwestie van slechte planning en vooral ook cheap ass gedrag ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                    https://www.hln.be/auto/tesla-s-op-s...file~a9da51e6/

Lijkt me toch een kwestie van slechte planning en vooral ook cheap ass gedrag ;-)
                    Zou echt slecht worden als ik die rij zie

Comment

https://www.hln.be/auto/tesla-s-op-s...file~a9da51e6/

Veel plezier op wintersport!

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• wtf
                        BMW X5 45e

Comment

• Wel echt opvallend allemaal Hollandse nummerplaten hé? Voor een gratis laadbeurt wachten we wel een paar uurtjes LOL

Comment

Wel echt opvallend allemaal Hollandse nummerplaten hé? Voor een gratis laadbeurt wachten we wel een paar uurtjes LOL
                            Wss ook omdat door de gunstige voorwaarden er ondertussen al veel meer NL'ers met een Tesla rijden en anderzijds dat men het liefste wil geholpen zijn bij een supercharger omdat dit snel gaat. Geen idee of er andere alternatieven zijn op dat vlak?

Denk wel dat de meesten er met een model 3 rijden en dat is niet gratis.
                            Last edited by ; 24/02/2020, 16:48.

Comment

• Ik zou zot worden.

Comment

• das ni evident want hotels hebben dat niet zo graag, maar ik zou proberen van donderdag tot donderdag of zo te gaan

...of met de bus, voetjes onder de zetel filmke op en een fris pintje zoals ik uiteindelijk meestal ben gaan skieen
                                Last edited by bobo; 24/02/2020, 16:42.

Comment

das ni evident want hotels hebben dat niet zo graag, maar ik zou proberen van donderdag tot donderdag of zo te gaan
                                  Als je er voor betaalt, zal er wel iets te regelen zijn, lijkt mij. No way dat ik voor een charge van pakweg 50€ een paar uur zou aanschuiven.

Comment

Maat van mij heeft m ook met trekhaak besteld omdat dit de goedkoopste manier is om iets buiten het voertuig te vervoeren. Daar de deuren imhoog klappen, is een skibox niet echt makkelijk, tenzij ge een heel duur systeem erop plaatst. Op die manier kan hij er zijn fietsdrager op zetten, of houder voor ski/snowboard, of een vakantiekist.

Comment

• Bedenk me net dat als ge daar nu met een camionneke naar toe gaat met 5000 liter mazout en 1 hele grote stroomgroep, of daar niets mee te verdienen valt. Vraag me af hoeveel mensen daar die uren willen aanschuiven voor te laden of dan toch van miserie de prijs betalen om aan die stroomgroep te hangen.

Comment

• Dan moet je je toch echt ellendig voelen als je daar met je high tech Tesla staat aan te schuiven...

Comment

• waarmee duidelijk bewezen is dat de waarde van de tesla supercharger's relatief is.
                                          eerst 50 km omrijden om dan in de rij aan te schuiven.....
                                          mss toch beter een gewone openbare laadpaal met een iets langere pauze?

Comment

Working...
                                          X