Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door carman Bekijk Berichten
    Hadden we maar een glazen bol ..

Lucid zal de lat stevig hoger leggen ..
    prijsconcurrentie zal ongemeen hard worden..
    Lucid zal de topklanten afsnoepen ..
    Ford en VW zullen aan de onderkant klanten afpikken..
    Blijkbaar heb jij er toch wel ene :-D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Blijkbaar heb jij er toch wel ene :-D
      Dat valt waarschijnlijk niet onder waarzeggerij maar onder een professionele analyse door een expert.

Comment

• Nu kan je ook snel opladen OP de Nürburgring:

Wie wil genieten van zijn Tesla op het circuit van de Nürburgring, kan dat nu al doen, aangezien er rond de Nürburgring 2 stations zijn: een klassieke ‘Destination Charge’ en een ander direct op het circuit. Tijdens de kerstvakantie verraste de Amerikaanse fabrikant met het installeren van nieuwe terminals, dit keer in V3 versie. Het grote verschil is dat er geen ‘power sharing’ meer is op dezelfde terminal: elke eigenaar profiteert van het maximale vermogen van 250 kW.

Comment

• das weer zo goed bekeken, ik vroeg het me al af wanneer de paal bij DE ring geinstalleerd ging worden

Comment

• Schoolgenoot, buurman, maat is ook aan het tesla-en geslagen

Reed tot voor kort nog met een knappe eeuwige s202 220 cdi meer als 15 jaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

De firma Apple vraagt dringend uw onderschrift te verwijderen.

Comment

• het straffe is dat ik avond ervoor met de hond te voet passeerde en die pic ook mislukte...vlg mij blurred sentry mode de pics

Comment

• Derde keer

Comment

• Beetje Parkinson Bobo?

Comment

• Zo’n I-Phone is duidelijk zijn dikke meerprijs waard.
                      Zo’n knappe foto’s, ge kunt bijna zien wat er op staat!

Comment

• Moet ik nu ook schrik krijgen dat bobo foto's komt nemen van mijnen tesla?

(bij nader inzien: t zal wel meevallen - de nummerplaat wordt al vanzelf geblurred)

Comment

• te ver weg, sunking

Comment

• dat zijn echt de infraroodcams van de tesla sie mijn pic blurren
                            de iphone kon niet scherpstellen

Comment

• NVIDIA-CHIPS ALS AANLEIDING

[UPDATE] TERUGROEPACTIE TESLA: 135.000 MODELS S EN X TERUG NAAR GARAGE

Tesla roept in de Verenigde Staten in totaal 135.000 exemplaren van de Model S en Model X terug. Er zou bij deze auto's een probleem kunnen ontstaan met het multifunctionele display op de middenconsole. Laat dat nou net een essentieel onderdeel in de twee Tesla's zijn.

De 135.000 Tesla's Model S en Model X die in de Verenigde Staten langs de garage moeten, zijn allemaal tussen 2012 en 2018 geproduceerd. De auto's zouden zijn uitgerust met Nvidia-hardware die mogelijk voor problemen kan zorgen. De Nvidia-chips houden in ieder geval verband met het centrale display waarin niet alleen audio en navigatie, maar ook tal van andere functies zijn ondergebracht. Zo zou het onder meer kunnen gebeuren dat de achteruitrijcamera niet werkt of dat het autonome rijsysteem Autopilot minder goed functioneert. Het zou zelfs zou kunnen zijn dat het middendisplay als gevolg van de storing permanent niets meer weergeeft, een euvel dat niet kan worden verholpen door het systeem opnieuw op te starten.

AutoWeek is in afwachting van een reactie van Tesla Nederland op de vraag of er ook in Nederland exemplaren van de Model S en Model X een bezoekje moeten brengen aan de garage. We houden je op de hoogte.

[UPDATE]

Ook in Nederland moeten tussen exemplaren van de Model S en Model X die voor maart 2018 zijn geproduceerd een bezoek brengen aan de garage. Het gaat daarbij alleen om auto's die zijn uitgerust met een MultiMediaCard (eMMC) van 8GB in het MCU, een stukje hardware dat mogelijk een storing kan geven als gevolg van slijtage. Hier valt online te bekijken of de terugroepactie op jouw Model S of Model X van toepassing is, al benadert Tesla de eigenaren actief. De teruggeroepen auto's krijgen een softwareupdate. Ook wordt de genoemde eMMC vervangen door een verbeterde unit met een geheugen van 64 GB. De duur van de aanpassing: zo'n 75 minuten voor de Model S en 90 minuten voor de Model X.

Tesla zegt niet op de hoogte te zijn van ongevallen of verwondingen die door het euvel zijn ontstaan. Tot het eMMC vervangen wordt, kan gewoon met de Model S en Model X worden gereden. Houdt er rekening mee dat in sommige gevallen de achteruitrijcamera niet meer werkt en dat ook de richtingaanwijzers en de ontwaseming en ontdooien van de voorruit mogelijk niet meer gebruikt kan worden.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Tot het eMMC vervangen wordt, kan gewoon met de Model S en Model X worden gereden. Houdt er rekening mee dat in sommige gevallen de achteruitrijcamera niet meer werkt en dat ook de richtingaanwijzers en de ontwaseming en ontdooien van de voorruit mogelijk niet meer gebruikt kan worden.
                                Lijkt me toch niet veilig en zelf niet legaal om er dan nog mee te rijden.
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Eigenlijk vreemd dat daar nu pas een terugroepactie van komt. Waarschijnlijk omdat ze het nu moeten van de autoriteiten... Al lang geweten dat die eMMC van de S/X het begeeft na een jaar of 5.
                                  Reden is simpel: de SSD (waar ook alle logs naar geschreven worden) is te klein en geraakt op een gegeven moment versleten door de vele schrijfacties. Valt zelf op te lossen als je een beetje handig bent.
                                  Je kan dan idd nog wel rijden maar niks meer bedienen, niet bepaald handig.

Comment

te ver weg, sunking
                                    Geen probleem, ik doe dat wel als je wil
                                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Dat is al oud nieuws hoor.
                                      Voor 1550€ kun je nu ook een MCU2 upgrade doen en is je 'oude' S weer helemaal up-to-date
                                      Ik zou geen MCU1 meer moeten hebben

Comment

• Je bent er duidelijk mooi naartoe aan’t groeien, fijn om zien

Comment

Je bent er duidelijk mooi naartoe aan’t groeien, fijn om zien

De deal op zich is te mooi om te laten liggen
                                          Maar of ik die lang zal houden, wellicht niet. Da's het voordeel van 0 euro BIV en taks

Comment

Working...
                                          X