Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
    Gisteren teruggekomen van Houfalize naar de Kempen. En tegenwoordig let ik dan altijd wel op de snellaad stations.

't Is nu wel verlof in NL, en het was natuurlijk Luik-Bastenaken-Luik, maar bijna alle snelladers waren bezet onderweg, zondagavond.
    Bezet of volzet?

Comment

• Volzet, met zo goed als allemaal Hollanders.

Het leek trouwens in de Ardennen zelf ook, of we in NL waren bij wijlen.

Comment

• de hollanders zijn idd wel kampioen tesla rijden. had het ook voor in duitsland op skiverlof, supercharger met 8 stalls, toen we toekwamen was die half bezet, 5 minuten later helemaal volzet, met alleen maar hollanders. ene had dan geen geduld (want je moet bij een V2 charger het laadvermogen delen met je buurman :/ ) en ging rap laden aan een andere snellader op dezelfde parking.

Comment

• Uit een staatsgesubsidieerd opinieblad

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• "staatsgesubsidieerd"...
            Komaan Bobo, praat die rechtse zakken niet zo na. DS laat juist een pak ruimte voor externe bijdragen.

En Musk...tja, af en toe is die toch stevig de pedalen kwijt. Aan de ene kant beweert hij extreem voor free speech te zijn, aan de andere kant doet hij alles om vakbonden te saboteren of mensen met een andere mening aan de schandpaal te nagelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

En Musk...tja, af en toe is die toch stevig de pedalen kwijt. Aan de ene kant beweert hij extreem voor free speech te zijn, aan de andere kant doet hij alles om vakbonden te saboteren of mensen met een andere mening aan de schandpaal te nagelen.
              hebt ge 't nu niet over bart de wever?

Comment

• Zo ziet gesubsidieerde propaganda eruit

In de praktijk levert het huidig windmolenpark park bijna de stroom van 1 reactor, geeneen gesponsorde krant…noch vrt vertelt de realiteit

Ook het overnemen van tine's nietszeggende prietpraat….x-aantal gezinnen kunnen voorzien worden van groene stroom is puur zand in slapende ogen…in zowel duitsland als belgie is het particulier verbruik van elec geen kwart van het totaal

Toegegeven, ze liegt hier niet of maakte deze keer eens geen rekenfout, maar haar gezinnen hebben geen ev of WP in haar betoog want ze rekent aan het mathematisch gemiddelde van 3500kwh

Comment

• Nog eentje uit de oude doos

Hoe sommige pers als het over dit merk gaat de bal steeds keer op keer misslaat
                  ….gewoon omdat hij niet woke is, stel je voor dat hij de pers (en huidig beleid) wél achter zich had...produktiecapaciteit te weinig

Comment

• A Tesla Model S was found on fire parked on the street in Spokane, Washington. The police first believed that...

Comment

• Suicksilver en spatlappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        Suicksilver en spatlappen

Oei, is dat niet nefast voor de efficiëntie?

Comment

• absoluut, anders placeerde ik ze op elke auto !

Comment

• wat is die streep op de ruit?

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Had de spatlappen daarnet niet gezien, teslarijders geven om hun mederijders

Comment

• Na de ruitenwisser op een Porsche, een nieuwe fetisj van bobo : een spatlap op een Tesla.

Comment

• niet specifiek op nen tesla

Comment

• Nu nog even wachten op een foto van een bmw die daadwerkelijk zijn pinkers gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                        Nu nog even wachten op een foto van een bmw die daadwerkelijk zijn pinkers gebruikt.
                                        Een filmpje ook goed?
                                        Hier

Comment

• How Tesla Beat The ENTIRE Car Industry
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                                          X