Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuwste aanwinst van maat van me. Knap toch wel in die configuratie

Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk
    Last edited by Bud Wijzer; 17/05/2023, 13:21.

Comment

• zou graag de cherry rode eens zien bollen

Comment

• Dat zal niet lang meer duren. Ze zijn elders al gespot in het wild.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Comment

Comment

• Wel grappig dat zeker de helft van alle Tesla's die rondrijden altijd gewrapped zijn
                Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten
                  Wel grappig dat zeker de helft van alle Tesla's die rondrijden altijd gewrapped zijn
                  Vooral de X wordt veel gewrapt, heb ik de indruk.
                  Maar wat wil je met 2K voor een gewone metallic kleur.
                  En 3K voor een rode.

Geen idee wat zo'n wrap momenteel kost, maar ik vermoed, niet veel meer.

Comment

Comment

• bobo heeft altijd zijn smartphone paraat voor wanneer er weer eens een tesla passeert

Comment

• Alleen nog de speciaal kleuren, de bespatlapte, de minder populaire modellen

En liefst de combo daarvan

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Zoiets dus?

Comment

• wel raar, ik vind zo'n X/Y er hoe langer hoe normaler uit zien... vroeger vond ik het een lelijk walvis achtig gedrocht terwijl die blauwe X er als een doodnormale auto uitziet nu precies.
                            vroeger was een 4-deurs sedan de norm...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                              wel raar, ik vind zo'n X/Y er hoe langer hoe normaler uit zien... vroeger vond ik het een lelijk walvis achtig gedrocht
                              Ik vond dat vroeger ook, en nu nog.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Ik vond dat vroeger ook, en nu nog.
                                da's omdat gij nog in de jaren 90 leeft... nen dacia met raamslingers, ne renault espace, ne megane waar ze dan toch maar een electro motor ingepropt hebben... fossiel!

Comment

Comment

• Al jaren doen filmpjes de ronde over zelfrijdende Tesla’s die plots “verrassend rijgedrag” vertonen. Dat deed de autoconstructeur altijd af als verkeerd ingrijpen van de bestuurder. Maar uit gelekte documenten blijkt dat er wel degelijk een veel groter probleem bestaat. Tesla heeft het over “datadiefstal”.

Comment

• Dacht al even dat ze de uitslag van woke harvard-poll gingen meegeven en showen hoe populair musk is in usa owv zijn charisma en visie aan ons belgen, maar 't was een negatief artikel, hoe verassend

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        Dacht al even dat ze de uitslag van woke harvard-poll gingen meegeven en showen hoe populair musk is in usa owv zijn charisma en visie aan ons belgen, maar 't was een negatief artikel, hoe verassend

Hebt ge de regeringsgesponsorde gazet in brand gestoken? Van een verassend iets gesproken!
                                        Ik laat me graag verrassen.

Comment

• c'est le ton qui fait la musique

Comment

Working...
                                          X