Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wel raar, ik vind zo'n X/Y er hoe langer hoe normaler uit zien... vroeger vond ik het een lelijk walvis achtig gedrocht terwijl die blauwe X er als een doodnormale auto uitziet nu precies.
vroeger was een 4-deurs sedan de norm...
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Ik vond dat vroeger ook, en nu nog.
da's omdat gij nog in de jaren 90 leeft... nen dacia met raamslingers, ne renault espace, ne megane waar ze dan toch maar een electro motor ingepropt hebben... fossiel!
Al jaren doen filmpjes de ronde over zelfrijdende Tesla’s die plots “verrassend rijgedrag” vertonen. Dat deed de autoconstructeur altijd af als verkeerd ingrijpen van de bestuurder. Maar uit gelekte documenten blijkt dat er wel degelijk een veel groter probleem bestaat. Tesla heeft het over “datadiefstal”.
Dacht al even dat ze de uitslag van woke harvard-poll gingen meegeven en showen hoe populair musk is in usa owv zijn charisma en visie aan ons belgen, maar 't was een negatief artikel, hoe verassend
Dacht al even dat ze de uitslag van woke harvard-poll gingen meegeven en showen hoe populair musk is in usa owv zijn charisma en visie aan ons belgen, maar 't was een negatief artikel, hoe verassend
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Hebt ge de regeringsgesponsorde gazet in brand gestoken? Van een verassend iets gesproken!
Ik laat me graag verrassen.
Comment