Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

De plenaire Kamer heeft donderdag het wetsontwerp goedgekeurd dat een wettelijke basis biedt voor reisbeperkingen buiten een periode waarin de Pandemiewet van kracht is. Dat gebeurde met de meerderheid van de regering tegen de oppositie, met twee onthoudingen van DéFI.

allez, wel uit hln, de volgende wordt bewaarheid...tijdens een godvergeten tijd
    Is deze regel alleen van toepassing op Tesla rijders, of misschien juist niet.
    Anders sanp ik niet wat deze post hier nu weer doet.

Comment

• Jay Leno Hauls Tesla Semi with Tesla Semi
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Gek op bomen, maar als je plek eronder is wel bruikbaar want ze geven vooral degoutante film op de ramen en wissers krijgen dat niet weg….tis natuurlijk wel moeite doen, alle dagen pyjama'ke aantrekken

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Waarom zou je dat niet wegkrijgen ? De krassen die je zo maakt door het schuren van dat pyjama'ke met het vuil op de carrosserie wegkrijgen zal in elk geval iets moeilijker zijn.

Comment

• Garage uitmesten en auto binnen zetten.

Comment

• Comment

• nog steeds geen electrische amg bij misha, dus nog maar eens een plaid

...die andere auto's lijken gewoon stil te staan bij uitaccelereren ...45% batt (100kwh) op 21 km; das + 220kw/100km ...wel nog steeds wat power-reductie

Comment

Comment

• eerrgisteren een religieuze ervaring met de sympa eigenaar van deze meegemaakt

een gast van een jaar of 35, snowboard of surftype, lang haar, neohippie op een hippe manier jesusfiguur, stond achter mij aan de kassa
                      kom aan de auto en trek zijn plaat, vond het nogal een toffe plaat om aan je vrouw te geven
                      eigenaar die dus wat achter me liep, zegt: toffe plaat he en ik vraag hem of het een cadeau was aan zijn geliefde vrouw...nee zegt ie das voor jesus
                      schudt hij me hand en houdt die even vast terwijl hij vraagt om in zijn ogen te kijken en den deze stond wat aan de grond genageld maar ging er toch in mee
                      begint hij in perfect verstaanbaar nederlands te prevelen, maar ik kon de woorden niet verstaan, vreemd vreemd...dan lost hij mijn hand vertellend dat ik de omhelzing van jesus ga voelen

daarna nog even als 2 autofreaks over ervaring ev beginnen vertellen, stond zelf 2 plaatsen verder

moet zeggen dat ik daarna - als kompleet atheist - me in de auto toch erg bezegend voelde

rare maar nog toffe ontmoeting

Comment

• Tja, rare mensen die Teslarijders.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Comment

Comment

Comment

• NIEUWE TESLA'S NIET MEER WELKOM IN ZWEDEN

STAKINGEN

Wie in Zweden een Tesla heeft besteld, moet daar mogelijk wat langer op wachten dan verwacht. De auto's komen het land niet meer in vanwege gerichte stakingen en er zijn meer acties die Tesla treffen in het Scandinavische land.

In Zweden worden nieuwe Tesla's voorlopig even niet toegelaten en blijven de auto's aan boord van de schepen die ze komen brengen. Dat meldt Reuters. Tesla heeft daar namelijk te maken met gerichte en door vakbonden gesteunde acties: Zweeds personeel strijdt voor collectieve arbeidsovereenkomsten. Dat is iets waar Tesla wereldwijd niet aan wil. Ook houdt Tesla zich afzijdig van vakbonden. Zo'n 120 monteurs die aan Tesla's werken en wel zijn aangesloten zijn bij vakbond IF Metall zetten eind oktober al een staking in. Die breidt zich nu steeds verder uit doordat andere sectoren zich uit solidariteit aansluiten.

Inmiddels zijn er al bij de vakbond aangesloten schoonmakers die de Zweedse panden van Tesla niet meer schoonmaken; ook zijn er elektromonteurs die kapotte snelladers van Tesla overslaan. Postbodes bezorgen geen post meer bij Tesla. De Zweedse stakingen zullen alleen nog maar verder gaan als Tesla niet over de brug komt met collectieve arbeidsovereenkomsten, zo waarschuwt de topvrouw van IF Metall. Interessant, want reken maar dat er wereldwijd gekeken wordt naar hoe Tesla hierop gaat handelen.

Bron: Autoweek
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Comment

Working...
                                        X