Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Supercharging A Tesla in Winter: Preconditioned vs Cold Battery Test
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• hij zegt hier wel dat't netto op zelfde neerkomt...maar als cijfergeek had ik het verschil in totale kw's geladen koud vs warm graag gezien

dacht bij tesla tock ook manueel - naast het ingeven als bestemming - preconditioneren

ik kom nog eens terug op de ruitenwissers....er zou een ota aankomen, of lopen....maar ik lees op twitter toch enorm veel commentaar op de werking nog altijd blijkbaar van de ruitenwissers...liever een beter werkende wisser dan wat (ook nuttige wellicht) foliekes lees je contenu
      hier op forum blijkbaar niet zoveel gemor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        hij zegt hier wel dat't netto op zelfde neerkomt...maar als cijfergeek had ik het verschil in totale kw's geladen koud vs warm graag gezien

dacht bij tesla tock ook manueel - naast het ingeven als bestemming - preconditioneren

ik kom nog eens terug op de ruitenwissers....er zou een ota aankomen, of lopen....maar ik lees op twitter toch enorm veel commentaar op de werking nog altijd blijkbaar van de ruitenwissers...liever een beter werkende wisser dan wat (ook nuttige wellicht) foliekes lees je contenu
        hier op forum blijkbaar niet zoveel gemor
        Tja, hier zit maar 3 man en een paardekop, en echt maar een paar Tesla's.

Mijn ruitenwissers doen het meestal prima, maar ik schijn een uitzondering te zijn.

Comment

• ...toch redelijk oververtegenwoordigd met al zeker 4 (edit 5) op die 3 man

fragment uit een film, geproduced door de obama's
          Last edited by bobo; 12/12/2023, 17:40.

Comment

• Comment

• Comment

• beter

Comment

• Comment

• biden plooit

Comment

• Tesla vliegt van record naar record met 1,8 miljoen afgeleverde auto’s in 2023. Dat is 37% meer dan in 2022. Maar ondanks deze mooie resultaten blijft merkbaas Elon Musk ongelukkig…
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• tesla niet onderschatten, zal idd wel een model 2 in de pijplijn zitten.. die prijs/kwaliteit wellicht best goed zal zijn

Comment

• Het drugsgebruik van de Amerikaanse miljardair Elon Musk zou problemen veroorzaken in de bedrijven die hij leidt, waaronder ruimtevaartbedrijf SpaceX en automaker Tesla. Dat onthult de Amerikaanse zakenkrant ‘The Wall Street Journal’. Musk zou onder meer lsd, cocaïne en ketamine gebruiken, en dat vooral op privéfeestjes.

geen msn zonder de dagelijkse musk bashing, alsof wsj inzit met de gezondheid

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              https://www.hln.be/tech/lsd-cocaine-...ruik~ab308f80/

geen msn zonder de dagelijkse musk bashing, alsof wsj inzit met de gezondheid
                              Wat heeft dat nu weer met bashen te maken....
                              Als Musk als CEO van een van de grootste bedrijven ter wereld aan de LSD of Cocaine hangt, dan willen de aandeelhouders dat wel weten.
                              Zou jij je geld plaatsen bij een bankier die elke dag zat achter zijn bureel zit?

Bij Berkshire was de gezondheid van Warren Buffet ook altijd een thema, en er werden openlijk vragen gesteld over de opvolging.

Comment

• ...anonieme bronnen van wsj vs neg random drugtests' door en met nasa overeengekomen na die joe rogan joint-affaire, uitslagen 0.0 drugs incl alcohol aandeelhouders die vooral blij mogen zijn met de persoonlijkheid van mens in kwestie

neenee bashing, en ook bliksmefafleiderij voor een nu alvast chouchou sigaarpresident op een complottheorie-wappenlijst met minderjarigen bevestigd ja....dat verhaal ook nooit deftig gecoverd door onze leugenpers en waarnje kunt niet genoeg doorhebben dat het de zwanezang van hun laatste stukje geloofwaardigheid...het scheel van de beerput is nog niet open (en orange man bad valt in deze wrs niet veel te verwijten of het had al veel sneller open gelegen)

Comment

• het is algemeen geweten dat artikels over musk en trump de meeste clicks opleveren aan die zijde van het mediaspectrum...zonder hen dropt hun inkomen dramatisch
                                  de aktualiteit speelt zich af op twitter en andere sociale kanalen, traditionele media is dood en begraven alleen moet dat hier nog doordringen...daarom ook de european media freedom act, dat europa probeert te controleren in wat ons nog onder de ogen mag komen

Comment

• Pfffff, boring! Alsof Twitter altijd de waarheid vertelt, junkie Musk op kop. Veel respect voor de verwezenlijkingen van de man maar zijn Trump trekjes worden gevaarlijk. Hoewel ik denk dat ze mekaar het licht in de ogen niet gunnen.

Comment

• Twitter is gewoon een beerput, meer en meer journalisten verlaten Twitter, dus nee, de aktualiteit speelt zich daar niet af.
                                      Europa controleert bijzonder weinig in de pers, in elk geval minder dan wat Trump zou willen en wat Poeting al doet.

Comment

• ja journalisten gaan en komen vooral ook terug
                                        mooi voorbeeld hoe dingen in elkaar steken

Akwasi (35), een Nederlandse rapper en de baas van ‘Omroep Zwart’, wordt sinds zijn deelname aan ‘De slimste mens’ bij onze noorderburen op X geconfronteerd met een waaier aan racistische commentaren. Om hem een hart onder de riem te steken, publiceerde een groep voormalige winnaars een steunbrief op sociale media. Akwasi is diep geraakt door het initiatief, maar is ook enorm geschrokken van de vele haatreacties, laat hij weten. Net als omroep KRO-NCRV.

waarop kro ncrv twitter verlaat, de nederlandse gesponsorde pers

als je dan zijn tweets leest, deden we allemaal

twitter is woord en wederwoord, geen echokamer
                                        zo moet dat zijn

Comment

• Comment

Working...
                                          X