Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Welke klant zou er nu niet tevreden zijn als een auto niet binnen moet voor onderhoud?
Alsof we er allemaal naar uit kijken om een afspraak te maken, dan een paar uur zitten te kakken in een wachtruimte (of een vervangauto regelen), om dan een overprijsde factuur te moeten betalen.
O ja, misschien is de koffie op de redactie zo slecht dat ze ‘showroomkoffie’ nodig hebben.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZet uwe Tesla bril eens af en lees dat artikel nog eens.
“Het valt nog te zien of dit project zal lukken en… of klanten dit zullen apprecieren. Want hoewel de afwezigheid van onderhoud de druk op de gebruiker lijkt te verlichten, mag men niet vergeten dat het beheer van reparatieverzoeken, die onvermijdelijk op een bepaald moment zullen moeten plaatsvinden, het leven van de klanten moeilijker zou kunnen maken. Het gebrek aan persoonlijk contact en expertise zou sommige klanten ook boos kunnen maken. Het is afwachten hoe ver Tesla hierin zal gaan.“
Welke klant gaat minder onderhoud nu niet apprecieren?
Comment
-
Wat ze volgens mij duidelijk willen maken is, indien er toch onderhoud nodig blijkt te zijn, dat klanten moeilijker een afspraak kunnen maken dan nu en dat het aantal plaatsen waar nog onderhoud gedaan wordt beperkt (en verder weg) zal zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat ze volgens mij duidelijk willen maken is, indien er toch onderhoud nodig blijkt te zijn, dat klanten moeilijker een afspraak kunnen maken dan nu en dat het aantal plaatsen waar nog onderhoud gedaan wordt beperkt (en verder weg) zal zijn.
Gocar is gewoon tegen Tesla en in het algemeen niet mee met EV’s.
Comment
-
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
Comment