Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TESLA Lovers
Collapse
X
-
"Goede avond beste kijkers, ook vanavond hebben we de studio weer gevuld met mensen die niet kunnen rekenen en vooral van de staatskas leven."
"Professor Beschuit, wat vindt u van X?"
"Het is een RIOOL vol FASCISME en ALGORITMES!"
Iedereen aan tafel knikt instemmend
Het Bart Schols recept komende 4 jaar
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Vermits bobo toch blijft provoceren met al dat rechts gezeik op een neutraal autoforum notabene zullen we ook maar meedoen. Vorige keer ben ik weggebleven maar nu kan ik het beter hier helemaal mee naar de kl**** helpen. Let's go!
https://www.historici.nl/wp-content/...hiedenis_0.pdfEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenVermits bobo toch blijft provoceren met al dat rechts gezeik op een neutraal autoforum notabene zullen we ook maar meedoen. Vorige keer ben ik weggebleven maar nu kan ik het beter hier helemaal mee naar de kl**** helpen. Let's go!
https://www.historici.nl/wp-content/...hiedenis_0.pdf
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
bobo
Er bestaan 10 verschillende persoonlijkheidsstoornissen: ontwijkend, theatraal, narcistisch, paranoïde, antisociaal, schizoïde, afhankelijk, borderline ...
Comment
-
Tesla-verkopen in Nederland, Duitsland en Frankrijk opvallend ver ingezakt
Reactie op Musk?
In Nederland, Duitsland en Frankrijk zijn afgelopen maand opvallend weinig nieuwe Tesla's verkocht. Dat terwijl de markt voor elektrische auto's stabiel bleef of zelfs flink groeide.
In Nederland is het aantal verkochte Tesla's vorige maand flink gedaald en kwam op het laagste niveau in anderhalf jaar uit. De Tesla-verkopen weken in Nederland sterk af van de rest van de markt voor stekkerauto's, die ongeveer gelijk bleef. Branchevereniging Bovag vond het maandag nog te vroeg om conclusies te verbinden aan de cijfers, maar een vergelijkbaar beeld komt voor in Duitsland en Frankrijk.
In januari verkocht Tesla in Duitsland 59 procent minder auto's. De Amerikaanse autofabrikant registreerde in januari 1.277 nieuwe auto's in Duitsland. Dat is het laagste maandtotaal sinds juli 2021, volgens cijfers van de Duitse verkeersautoriteit. Tesla verloor flink terrein in de Duitse elektrische voertuigenmarkt, die in januari juist met 54 procent is gegroeid. In Frankrijk was in januari ook een aanzienlijke daling zichtbaar van 63 procent, terwijl ook daar ongeveer evenveel elektrische auto's werden verkocht.
Diverse media suggereren al dat de dalingen mogelijk verband houden met kritiek op Tesla-topman Elon Musk. De Zuid-Afrikaanse miljardair bracht volgens sommigen een Hitlergroet na de inauguratie van Donald Trump en sympathiseert in Duitsland met de rechtse partij AfD. In Duitsland vonden mensen het genoeg aanleiding om 'heil' te projecteren voor het Tesla-logo op de fabriek aldaar. Ook in Nederland was een Tesla-vestiging al doelwit van protest. In Den Haag werden leuzen en hakenkruizen op de gevel gespoten.
Bron: Autoweek
Verkoop Tesla in Duitsland keldert: 59 procent minder wagens verkocht
De Amerikaanse autobouwer Tesla heeft in januari in Duitsland 59 procent minder wagens verkocht. Het is onduidelijk of de positie van eigenaar Elon Musk, die het in het Duitse politieke debat opneemt voor de uiterst rechtse partij AfD, iets te maken heeft met de dalende verkoop.
Tesla verkocht in januari 1.277 nieuwe elektrische wagens in Duitsland, het laagste verkoopscijfer sinds juli 2021. De verkoop van Tesla gaat er al verscheidene maanden achteruit, in lijn met de dalende cijfers in Duitsland door onder meer het wegvallen van een premie bij de aankoop van een elektrische wagen. Maar in januari steeg de verkoop van elektrische wagens er met 53 procent.
Tesla houdt in Duitsland maar 3,7 procent van de markt voor elektrische wagens meer in handen, tegenover 10 procent gemiddeld in 2024. Ook in onder meer het Verenigd Koninkrijk en Frankrijk verkocht Tesla de voorbije maand minder auto's. (belga)
De Amerikaanse autobouwer Tesla verkocht in januari in Duitsland 59 procent minder wagens. Het is niet duidelijk of de positie van eigenaar Elon Musk — die zich nadrukkelijk mengt in het politiek debat in Duitsland — iets te maken heeft met de dalende verkoop. Zo was hij virtueel te gast op een partijcongres van het extreemrechtse AfD.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenYep!
Ik hoop dat de trend zich door zet, en dat de board van Tesla Musk buitenzet. Hij is duidelijk geen asset meer voor het bedrijf, maar een liability.
Heil TwittlerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Last edited by Tommie1; 4 Weken Geleden.
Comment
-
Jij trapt ook in elke onwaarheid.
USAiD heeft idd betalingen gedaan aan buitenlandse pers, maar dat waren subscriptions.
Het gaat ochottekes om 8 miljoen op een budget van 60 miljard.
Die lezen ook buitenlandse kranten hé.
En die 192 miljoen voor DPG is een lening. Wat is daar nu mis mee….
Heb je al eens nagegaan hoe veel Miljarden naar de bedrijven van Musk zijn gegaan?
20 Miljard, en ook onder Biden…
Heb je nu echt niet meer hersens dan een baksteen?
ooit al een andere bron geraadpleegd dan X, wat volledig eigendom is van 1 totaal losgeslagen idioot?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjaja tommie, wij van wc-eend...waarom denk je dat het hier in de eu geen item is in de gesponsorde, als ze hier follow the money doen vallen ook veel maskers wat goed zou zijn voor de hersenontwikkeling van onze burgers
Hoe meer je follow the money doet in de VS, hoe meer er bij Trump en Musk terecht komt.
Als je 20 miljard krijgt van de staat, dan is het niet moeilijk om 280 miljoen aan Trump te geven.
Trouwens, we hebben nu meer en meer rechtse regeringen, dan zou de volgens U gesponsorde pers toch ineens naar rechts moeten overhellen, of werkt dat alleen in 1 richting?
Te veel naar Tommeke van Grieken geluisterd denk ik, nog zo’n hersenloze rascistische idioot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichtenzucht.
Ik zal maar aan nemen dat dit forum gesponsord is door de sossen zeker. Anders was ik al lang buiten gegooid. En ik heb dan nog nooit op de sossen gestemd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Zucht maar, ik ga altijd tegen leugens en rascisme in. Als dat hier niet past moeten ze me maar bannen. Ik heb al pogingen ondernomen om geband te worden.
Ik zal maar aan nemen dat dit forum gesponsord is door de sossen zeker. Anders was ik al lang buiten gegooid. En ik heb dan nog nooit op de sossen gestemd.
Het verwondert mij trouwens dat bobo zijn Mercedes nog niet heeft ingeruild voor zo’n Muskmobiel.
Stel hem eens voor te ruilen voor de uwe?
- Likes 1
Comment
-
Hier wordt niet meer geband want er zijn geen moderators meer
Dit zou een neutraal (auto)forum moeten zijn maar het wordt tegenwoordig door niet gesponsorde leugenfascisten met een kort geheugen gebruikt om hun onzin te verspreiden
Heil Twittler!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
Comment