Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Die zucht was niet voor u bedoeld, integendeel, ik bewonder uw moed en volharding om nog, volledig tevergeefs en verloren moeite, met argumenten in te gaan tegen hersenloos klootjesvolk.

Het verwondert mij trouwens dat bobo zijn Mercedes nog niet heeft ingeruild voor zo’n Muskmobiel.
    Stel hem eens voor te ruilen voor de uwe?
    Die auto stinkt naar fascisme en egoisme. Ik ga nog liever te voet.

Comment

• er beweegt wat in europa ook en er is gelukkig nog hoop...getuige cnn-poll staat 79% vd amerikanen, en 67% bij de democraten achter de beslissing om geen transvrouwen in vrouwensporten toe te laten, de wereld is herstellende

Comment

• In 1933 was Duitsland met dezelfde soort idioot aan het hoofd ook klaar voor onzinnige dingen zoals de Joden in kampen steken en ander racisme. Dat hebben ze zich lelijk beklaagd een paar jaar later, net zoals uw 'zwarte voorvaderen' veronderstel ik

De geschiedenis herhaalt zich helaas
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ...het zijn nu net linkse partijen die ijveren om de holocaust niet meer te onderrichten...en mss terecht omdat gruwel absoluut geen exclusiviteit van den duits was, hun schaamte is onterecht...de dpg-familie is ook niet onbesproken maar kinderen hoeven niet de fouten van hun ouders te torsen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            ...het zijn nu net linkse partijen die ijveren om de holocaust niet meer te onderrichten...en mss terecht omdat gruwel absoluut geen exclusiviteit van den duits was, hun schaamte is onterecht...de dpg-familie is ook niet onbesproken maar kinderen hoeven niet de fouten van hun ouders te torsen
            Welke linkse partijen? Weer iets uit uw duim aan het zuigen?
            En de holocaust onderwijzen hoeft toch niet te betekenen dat we daarmee iemand een schuldgevoel moeten aan praten! Het helpt alleen om geen nieuwe fascisten te verkiezen.

Maar ja, als je zelf te weinig onderwijs genoten hebt, dan snap je dat niet, dan praat je gewoon de grote leider na.

Comment

• net als de evolutietheorie ligt de holocaust bij alsmaar meer jongeren erg gevoelig, leraars kaarten dat aan en groenlinks pvda ijvert om de gruwel inclusiever te maken, en ik kan hen daarin volgen

de grote leider volgen, of de msm die biden sharp as a tack bestempelden en in elon's - sociaal incapabele michiel - dankgebaar, een nazigroet zien?

Comment

• Ik lees andere media.

Als je alleen Het laatste nieuws leest, dan snap ik wel dat je niet helemaal mee bent.
                maar als jouw theorie klopt, dan zou De Standaard vandaag toch de lof van Bart en Georges moeten zingen….

je blijft gewoon het vals belang napraten.

Comment

• indien afd een monsterscore zou halen, zullen de budgetten voor media europees anders bekeken en hopelijk deftig gesnoeid worden...dan kan ds en de dpg groep zich aanpassen, of het zal moeilijk worden te overleven...de term kwaliteitskrant is samen met het overboord gooien van avv vvk verdwenen, de krantenlezer sterft uit...gesponsorde suscriptions ten spijt

jammer dat de georges geen zusterpartij in vlaanderen heeft, kon ik kwasi kompromisloos gaan stemmen...de vld is een smet op het liberaal label

ik heb nog traditioneel latijnse gedaan trouwens, de redactie van ds duidelijk niet...mij ga je niet anderen hersenloos horen bestempelen (tenzij letterlijk dan mensen die in te dichte familiekring trouwen, dat werkt te degeneratief)

Comment

• En blijven volhouden hé.
                    Het moet dan toch al lang geleden zijn dat je latijn gestudeerd hebt, want er blijft niks van over.

Dat je nu al gaat hopen dat AfD een monsterscore haalt betekent simpelweg dat je fascisme steunt, maar dat verwondert me ondertussen niet.

Ik kots op mensen als U.

Als er gebeurt wat je wil, dan zal het 10 jaar later weer zijn van ‘Wir haben es nicht gewusst’.
                    Dat riedeltje werkt niet meer. Dan ben je mee verantwoordelijk voor een catastrofe.
                    Maar ja, als het de dementie is die nu blijkbaar gestart is, en zich doorzet zal het niet meer beseffen, maar je kinderen zitten dan met de gebakken patatten.

Comment

• ik doe het voor de kinderen, voor de vrouwen, en de lgb gemeenschap...de gebakken patatten zijn onafwendbaar door de kracht van het getal

gesponsord met taksgeld, er zijn in de eu geen extreem rechtse partijen, alles wat niet links is geen extreem rechts mar extreem past natuurlijk het narratief beter

Auf ihren Schildern steht „Wir sind die Brandmauer“ oder „Kein Merz im Februar“. Seit vergangener Woche gehen Hunderttausende Menschen auf die Straße.

dat er in london +100k mensen betogen tegen sstarmer pro uwe fonetische naamgenoot, kreeg dan weer geen aaandacht...potje moet dicht blijven

Comment

• Uw teksten zijn onleesbaar en staan vol verwarring. Bel de verpleegster en laat ze uw pillekes brengen.

Als je iets beweert, geef dan bewijs. Bild is een rioolgazet, dat is geen bron.

Dat zouden ze U toch in de latijnse moeten geleerd hebben, maar ja, dementie is ook spijtig hé.

Comment

• zowel bild als hln hebben door hun brede waaier aan onderwerpen een benijdenswaardige populariteit wat hen voor de pseudo-intelectuele elite te bas-classe maakt, latijnse scholing stimuleert net die brede waaier te omhelzen

rustig ademen, meneer de onlinedoctor, ds is de riool...het is tijd om wat aan de dementie te gaan werken met wat pillekes heu pintjes in de bruin kroeg de hoek

Comment

• De juiste plaats idd om in een bruine kroeg aan den toog dit soort zever te gaan vertellen. Ken ook zo'n paar etablissementen met van die racistische roeptoeters lallend op het puntje van hun kruk om er even later bezopen naast te vallen

Maar volgens mij heb jij den Duvel al langer in jouw lijf. Schol!
                            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Maar de trend ziet er prima uit.

Het aantal Nederlanders dat sociale media gebruikt is afgelopen jaar licht gegroeid, maar mensen worden kritischer over welke platforms ze gebruiken. Dit concludeert onderzoeksbureau Newcom in het jaarlijkse Nationale Social Media Onderzoek. Vooral X (wat voorheen Twitter heette) en BeReal werden minder populair.

Comment

• autoforum !

Comment

• Bobo is als een labrador. Komt iedere keer weer zijn kwijl in uw gezicht duwen. Iedere keer weer. En je geeft hem een tik,op zijn stomme natte neus en hij is weg.
                                    Maar vergeet snel, en is de volgende dag of een paar uur later weer daar met kwijl, tot de volgende tik.
                                    Maar fundamenteel en met argumenteren kan hij niet, zoals een labrador…
                                    Af en toe pist hij op uw schoenen, want manieren …. Ook die vergeet hij soms. En dan geef je hem een sjot tegen zijn kont en verdwijnt hij weer in zijn kot.

Veel heb je daar niet aan, aan zo’n kwijlende oude hond die niet meer weet waar hij wel of niet mag gaan pissen en kwijlen.
                                    Hier niet.

Maar als de kwijl of pis terug komt, zal ik me niet onthouden daar op te reageren.

Comment

• Altijd klaar Tommie

Maar wat is dat toch met dat persoonlijk beledigen, zoveel hatespeech

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Onze asielhonden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Tja, er is hier nochtans maar ene die het de laatste jaren en maanden helemaal verkloot heeft door elk topic systematisch met al dat Musk en Trump gezever te besmetten, alle complottheorieën en de staats gesponsorde pers niet te vergeten. Terwijl jij hier wel komt profiteren van een autoforum van dezelfde pers om jouw boodschap uit te dragen. Je hebt geluk dat hier niemand nog iets controleert want dit heeft op deze manier niks meer met auto's te maken.

Logisch dat jij van die paar members die hier nog zitten wat tegenreactie kunt verwachten, zeker op een forum waar dit soort extreemrechts gezeik helemaal niet thuishoort

Persoonlijk ga ik ook blijven reageren op jouw fascistische onzin want wat er 80 jaar geleden gebeurd is mag zich nooit meer herhalen

Comment

Working...
                                          X