Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Geweld tegen en Tesla's in brand steken vind ik ook niet kunnen, en al zeker geen verkochte auto's. Maar het protest tegen dit crimineel beleid van die 2 pipo's mag nooit gaan liggen

From Australia to Europe and the US, demonstrators rallied against carmaker’s dismantling of US federal government
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Protesters in Jacksonville rally against Elon Musk's DOGE cuts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Geweld tegen en Tesla's in brand steken vind ik ook niet kunnen, en al zeker geen verkochte auto's. Maar het protest tegen dit crimineel beleid van die 2 pipo's mag nooit gaan liggen

https://www.theguardian.com/world/20...elon-musk-doge
        100% akkoord.

Ik ben eigenlijk benieuwd wanneer de amerikanen hun wapenwetten echt gaan gebruiken tegen deze corrupte overheid. Want dat was de oorspronkelijke reden, je kunnen verdedigen tegen de overheid.

Comment

• Mss is een 2nd amendement voor ons ook een optie tegen de dreiging van de RuSsEn en andere invazieven ipv dat Zwitsers zakmes en de candybar van Hadja van paraatheid

Wat the guardian dan weer mist is dat er telkens pro-musk tegenbetogingen zijn

Comment

• Draai of keer het zoals je wil, dit blijft toch de beste en komt niet uit the Guardian

Comment

• De realiteit, zaken in de fik steken van anderen is ook die strekking

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Dat hebben we op 6 januari 2021 in Washington gezien wie wat vernielt

Dat in brand steken is idd verkeerd maar de rijke veroorzakers hebben blijkbaar geen probleem met het inlijven (lees stelen) van grondgebied dat helemaal niet van hun is

Je oogst nu eenmaal wat je gezaaid hebt. Van mij mogen ze dat zootje fascisten spoedig opruimen want ik zie het daar anders niet goed aflopen. Ach, het was allemaal zo voorspelbaar met dit soort dictator, voorbeelden genoeg in de geschiedenis en nu staat de hele wereld weer in rep en roer

Maja, Rednecks & co en geschiedenis of aardrijkskunde

Comment

• Jaja, die 6j discussie is vooral iets in de pers, veel minder wat leeft in us net zoals nu dit musk-protest…die 50 oude blanke cat-ladies met hun swastika’s wordt buiten proportie in de soros-pers opgevoerd

Maar de blanke catlady is wel een groot electoraat, toegegeven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

De realiteit, zaken in de fik steken van anderen is ook die strekking

Ja, die worden nu als binnenlandse terroristen aanzien, en de bestormers van het Capitool die nota bene doden hebben veroorzaakt lopen al terug vrij rond.

En dat hele verhaaltje over minder overheid…. Waarom moet de overheid zich dan mengen in zaken als Gender en Abortus? Vrijheid enkel als het past binnen de schijnheilige christelijke republikeinse kaders. De rest wordt onderdrukt.

En die invoertarieven, dat is toch ook niet ‘minder overheid’, en vrijheid? Je bent dus in de VS minder vrij als je een Toyota koop tov een Dodge.
                    Waarom heeft de overheid zich daar mee te moeien?

Je verdedigt weer eens wat niet te verdedigen is met de simpele fake argumenten van Musk en Trump. Ons bobbieke is een papegaai geworden.

Comment

• Seg papegaaitjes, us werd steeds harder getarifeerd als omgedraaid, brainwashen is goed gelukt

Comment

• In Zweden Finland uk Noorwegen is de trans-grens naar boven gegaan

Met X op je paspoort mag je maar in een tiental landen binnen…Frankrijk Italië Spanje zijn daar bvb niet bij

Abortus is vergelijkbaar met de eu

Comment

• Hahaha, catlady, Vance (nog zo'n ongelikte beer ) zijn stokpaardje.

Nogmaals, ik vind het geweld zelf ook verkeerd maar met wat Musk nu veel Amerikanen aandoet lijkt het mij wel heel normaal, veel mensen verliezen door hem hun job, inkomen, studiebeurzen enz.

Met Tesla heeft hij zich wel heel kwetsbaar gemaakt, wat een idioot

Who cares? Ik ben rijk genoeg en nu kan ik mijn eigen politieke mening en macht tonen denkt hij. Mijn voorvaderen waren ook racisten in Zuid-Afrika, zo blijft het in de familie

.

Comment

• Zuid-Afrika gaat in sneltempo door omgedraaid racisme achteruit, enorm spijtig…en haalt the guardian veel te weinig… en het is niet de partij van inclusie die de slavernij heeft afgeschaft

Amerika is net zoals België of de eu doodeenvoudig failliet, doge zal er komen…willen of niet…kun je zoals hier je land gaan kapotstaken, dat verandert de realiteit niet…(blijkbaar tenzij het over Ukraine gaat)

Comment

• Staat een mooie blauwe zonder sticker voor mijn deur

Comment

In Zweden Finland uk Noorwegen is de trans-grens naar boven gegaan

Met X op je paspoort mag je maar in een tiental landen binnen…Frankrijk Italië Spanje zijn daar bvb niet bij

Abortus is vergelijkbaar met de eu

Dus die sluitingen van abortusklinieken in sommige staten zijn fake nieuws?
                                De rest is stom whataboutism.

The state's attorney general tried to block the giveaway arguing it was an illegal bid to buy votes.

Hoe ga je dit goed praten? Een miljardair die stemmen koopt….

Comment

Zuid-Afrika gaat in sneltempo door omgedraaid racisme achteruit, enorm spijtig…en haalt the guardian veel te weinig… en het is niet de partij van inclusie die de slavernij heeft afgeschaft

Amerika is net zoals België of de eu doodeenvoudig failliet, doge zal er komen…willen of niet…kun je zoals hier je land gaan kapotstaken, dat verandert de realiteit niet…(blijkbaar tenzij het over Ukraine gaat)

Ga je hier nu echt racisme verdedigen?

Comment

Seg papegaaitjes, us werd steeds harder getarifeerd als omgedraaid, brainwashen is goed gelukt

Ook met tarieven van 25% en meer?

De VS is van een bondgenoot snel aan het overschakelen naar vijand, en jij wil dat verdedigen…. Je bent eigenlijk gewoon een verrader.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                      Ga je hier nu echt racisme verdedigen?
                                      Idd! Allemaal dezelfde

Comment

Seg papegaaitjes, us werd steeds harder getarifeerd als omgedraaid, brainwashen is goed gelukt

Ja, natuurlijk.

Supernarcist Donald is zo van zijn eigen gelijk overtuigd dat hij zowat alle bedenkingen van vooraanstaande economen naast zich neerlegt.
                                        Misschien is het wel zijn bedoeling dat de beurzen crashen; zo kunnen hijzelf en zijn rijke gatlikkers koopjes doen als het zover is.
                                        Verder is het natuurlijk een diplomatisch toptalent en begrijpt hij de kunst om zowat iedereen die het niet volledig met hem eens is op de boertigste manier te beledigen.
                                        Rechterlijke uitspraken leg je gewoon naast je neer, rechters die je niet aanstaan vervang je door aanhangers van jezelf.
                                        Bovendien is het een echte vredestichter, zolang het maar genoeg oplevert om America great again te maken ten koste van bondgenoten.
                                        Nu nog Groenland veroveren, Canada annexeren en Gaza omtoveren in een Trumpresort.

Om zo’n klootzakken te bewonderen moet je ofwel zelf een machtswellusteling zijn ofwel een IQ hebben ter grootte van uw schoenmaat. Welke van de twee is bij u van toepassing?
                                        Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 5 Dagen Geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

Om zo’n klootzakken te bewonderen moet je ofwel zelf een machtswellusteling zijn ofwel een IQ hebben ter grootte van uw schoenmaat. Welke van de twee is bij u van toepassing?
                                          Bobbie heeft dan nog kleine schoentjes, en je weet, je schoenmaat is een indicatie voor de lengte van je ...

Comment

Working...
                                          X