Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• “Er was wat gedoe met de laptop van Hillary Clinton. Domrechts: take her to prison! Marine Le Pen fraudeert voor tonnen. Domrechts: boehoe, ze mag niet meer meedoen en dat is oneerlijk.“

Comment

• Hebben we nog meer gelijkenissen nodig met andere dictaturen en fascisten?

President Trump richt nu ook zijn pijlen op nationale musea. Met een decreet roept hij het Smithsonian Institution in Washington op om voortaan uitdrukkelijker “de grootsheid van het Amerikaanse volk” in de verf te zetten.

Comment

• Er gaan dan weer geruchten dat de us het Vrijheidsbeeld zou terugsturen om de democratie te redden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
            “Er was wat gedoe met de laptop van Hillary Clinton. Domrechts: take her to prison! Marine Le Pen fraudeert voor tonnen. Domrechts: boehoe, ze mag niet meer meedoen en dat is oneerlijk.“
            Het zit ook vaak in de familie, Musk, nu Le Pen, papa was pas een racist

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Politiek is emotie hè, trump was onschuldig aan een aantal rechtszaken, maakt hem dat ook onschuldig

Comment

• In ons eigen land maken ze zoiets legaal wat nergens anders kan

Vandaag keurt de Senaat haar budget voor volgend jaar goed. Als een meerderheid het licht op groen zet, dan rinkelt de kassa ook in alle partijhoofdkwartieren. Uit documenten blijkt dat zij straks op kosten van de Senaat voor 13,5 miljoen euro aan eigen personeel zullen mogen inhuren. Dat is ondertussen bijna veertig procent méér dan in 2020. Hebben senatoren dan zoveel werk? Of gebruiken partijen de Senaat stiekem als melkkoe? “In andere landen zou dit ondenkbaar zijn.”

Doge pls

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  In ons eigen land maken ze zoiets legaal wat nergens anders kan

Vandaag keurt de Senaat haar budget voor volgend jaar goed. Als een meerderheid het licht op groen zet, dan rinkelt de kassa ook in alle partijhoofdkwartieren. Uit documenten blijkt dat zij straks op kosten van de Senaat voor 13,5 miljoen euro aan eigen personeel zullen mogen inhuren. Dat is ondertussen bijna veertig procent méér dan in 2020. Hebben senatoren dan zoveel werk? Of gebruiken partijen de Senaat stiekem als melkkoe? “In andere landen zou dit ondenkbaar zijn.”

Doge pls

Hoe schizofreen kan je zijn...

Voor wat in België legaal gebeurt wil je de stormtroepen boven halen, maar Marie is onterecht veroordeeld...

Ga toch slapen man.

(en ja, de politieke partijen mogen allemaal op dieet, maar dan wel eerst de wet veranderen graag)

Comment

• “Levenslange onverkiesbaarheid voor wie veroordeeld werd? Ik ben volledig voor, het stond in mijn programma”
                    Marine Le Pen in 2013

Pas op, het stond niet alleen in de gesponsorde rioolpers, het staat ook op X.

Is dat nu waar of niet? Bobbie, help ons!

Comment

• Extreem domrechts wil alleen wetten voor anderen, en zo lang ze in hun kraam passen.

Een bus rode verf leeg spuiten op een Cybertruck is terrorisme, het Capitool bestormen en beschadigen ... je komt vrij.
                      Als een zwerver honger heeft en een appel pikt: deporteren en voor jaren het gevang in, maar 4 miljoen verduisteren mag niet bestraft worden.

Maar ja, er zijn er genoeg die daarin trappen hé Dombo?

Comment

• Hé stommie, verkeerd gebruik van gelden, gelijkaardig en in zelfde periode als Francois, de maat van macron…bijna 10 jaar geleden….van haar is (lijkt) het bewezen, van hem was het van al de rest erond bewezen maar net bij hem konden ze het niet aantonen

Een heeeeel klein dubbeltje op zijn kant

De rode loper voor Bardella is uitgerold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
                          “Levenslange onverkiesbaarheid voor wie veroordeeld werd? Ik ben volledig voor, het stond in mijn programma”
                          Marine Le Pen in 2013

Pas op, het stond niet alleen in de gesponsorde rioolpers, het staat ook op X.

Is dat nu waar of niet? Bobbie, help ons!
                          En dit Dombo, wat zeg je daar van?
                          De regels zijn enkel geldig als ze niet tegen mij werken of wa?

Is ze haar eigen programma dan vergeten? Dat kan je alleen van domrechts verwachten.

Heeft Musk hier al een kant gekozen, en is hij het fake news al aan het versterken op X?

Comment

• Het zou een 1 aprilgrap kunnen zijn maar ik denk dat het waar is, zou zo maar kunnen. Wat moet je van zo iemand denken?

Tegen abortus en holebi's, maar wel à volonté kinderen kweken en alles en nog wat ongelukkig maken rondom hem

Het lijkt 'from hero to zero' te gaan met hem

Elon Musk (53) heeft op zijn socialemediakanaal X onthuld hoeveel kinderalimentatie hij betaalt aan Ashley St. Clair (26). De extreemrechtse influencer onthulde in februari dat ze een kind kreeg met de miljardair. Zaterdag verkocht ze met veel vertoon haar Tesla, omdat Musk de alimentatie voor hun zoon R.S.C. “met zestig procent verminderd had” en ze de eindjes naar eigen zeggen niet meer aan elkaar kon knopen. Dat liet Musk niet passeren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Het zou een 1 aprilgrap kunnen zijn maar ik denk dat het waar is, zou zo maar kunnen. Wat moet je van zo iemand denken?

Tegen abortus en holebi's, maar wel à volonté kinderen kweken en alles en nog wat ongelukkig maken rondom hem

Het lijkt 'from hero to zero' te gaan met hem

https://www.hln.be/buitenland/elon-m...iet~a5cdc2ebe/
                              Kinderen van Elon moeten extra beschermd worden, en dat kost stevig wat. Dus ik vind die bedragen voor Elon eigenlijk peanuts.

Haal maar eens een bodyguard in huis 24/24.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Kinderen van Elon moeten extra beschermd worden, en dat kost stevig wat. Dus ik vind die bedragen voor Elon eigenlijk peanuts.

Haal maar eens een bodyguard in huis 24/24.
                                Zeker als je weet dat hij telkens een miljoen over heeft om 1 kiezer te overhalen om voor Trump of een andere fascist te stemmen

Comment

• Als je wat van simpele gemeentepolitiek kent dan weet je al welke krabbenmand het is, perceptie is wat telt, Disneyland bestaat niet

Comment

Als je wat van simpele gemeentepolitiek kent dan weet je al welke krabbenmand het is, perceptie is wat telt, Disneyland bestaat niet

Dus een gemeenteschepen of burgemeester heeft nu ook al rechters in zijn zak zitten. Wow!
                                    Heb je nog zo wat van die oneliners die je gepikt hebt van de lokale valsbelangers?
                                    Maar omdat de lokale politiek een krabbenmand is, is Marine Le Pen niet fout? Knoop dat eens aan elkaar....

Disneyland bestaat wel. Autostrade nemen naar Parijs, dan na de 17de afrit naar links, dan nog eens vragen en je bent er.
                                    We snappen het hoor, Alzheimer is a bitch.
                                    Last edited by Tommie1; 2 Dagen Geleden.

Comment

• De Fransen zullen wel oordelen net zoals us j6 ondergeschikt vond blijkbaar de blm-zomer

De rest is emotie en een compromis
                                      Jij bent pro een sexoperatie op 16…ik vind ze te wispelturig, net als Zweden uk en de Finnen het hebben veranderd

Klaar

Comment

De Fransen zullen wel oordelen net zoals us j6 ondergeschikt vond blijkbaar de blm-zomer

De rest is emotie en een compromis
                                        Jij bent pro een sexoperatie op 16…ik vind ze te wispelturig, net als Zweden uk en de Finnen het hebben veranderd

Klaar

Zeg me nu eens waar ik geschreven heb dat ik voor een sexoperatie ben op 16????
                                        Uw fantasie slaat op hol.

Ik ben er tegen dat nu ook meerderjarige transgenders last krijgen omdat hun geboortegeslacht blijft staan in alle documenten, en ook dat binaire personen altijd erkend zullen worden met hun geboortegeslacht.

Om uw eerste zin te begrijpen moet ik aan de fentanyl vrees ik en dat doe ik niet.

Comment

• Er zijn een 10-tal landen waar X wordt geaccepteerd, niemand hoeft een ander land of bevolking te dwingen… alle respect voor de x als persoon, maar een transvrouw is geen vrouw en hoort ook niet in hun sport

Gewoon persoonlijk, zie jij je ooit een transvrouw daten?

Vind het ook verschrikkelijk bij thuis, buren etc van soaps…dat de transen in die series worden vertolkt door knappe echte vrouwen…de meerderheid blijven nu eenmaal mannen in een kleed met vaak overdreven vrouwelijke manieren en een te zware stem, niet om hen belachelijk te maken het is niet mijn bedoeling maar wel realiteit…kleine Aziaten kunnen er af en toe voor doorgaan

Heeft niets met acceptatie of het aangenaam en sympathiek van de persoon te maken

Ik gruwel van de dag ook dat ik door deze post bestraft zou kunnen worden deze post te plaatsen

Als gij morgen een belachelijk kapsel draagt blijft het ook mijn recht dat te vinden, dat mag imo nooit verboden worden, tegelijk zal ik je respecteren als dat vice-versa is

Comment

Working...
                                          X