Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TESLA Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iedereen die zich ook buiten de leugenpers zich informeert weet dat al jaren

...de rest mag het eens vragen aan een ai-bot...maar het komt gewogen neer op het dubbele...autospecifiek was het zelfs 4-voudig tss eu en us

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Potteke verwijt de ketel.
      Al jouw posts zijn ultrarechts gedram, en we zijn dat hier zo
      BEU
      als koude pap.

Bewijs dat maar eens van die tarieven. Trouwens, dat was vooral omdat ze zelf niks meer wilden fabriceren en goedkoop hun brol in China konden laten maken. In ruil kochten de Chinezen obligaties, want de VS heeft enorme buitenlandse schulden.

Het gaat niet veel zin hebben Tommy om ertegen te protesteren. Ik denk dat net zoals Trump wacht op de Nobelprijs voor de vrede Dombo wacht op het Gouden Ereteken van de NSDAP, voor propaganda maken op een autoforum kun je dat ook krijgen blijkbaar, de nominatie heeft hij in ieder geval

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
        iedereen die zich ook buiten de leugenpers zich informeert weet dat al jaren

...de rest mag het eens vragen aan een ai-bot...maar het komt gewogen neer op het dubbele...autospecifiek was het zelfs 4-voudig tss eu en us
        En dat was voor een groot stuk doordat bedrijven veel minder belasting betalen in de VS tov EU.
        Er is wel een verschilleke tussen 10% invoerrechten en het nu in sommige gevallen naar 25 en 40% te duwen...

Maar ook dat is niet de hoofdreden waarom ik Trump en Musk een drama vind.
        Ze draaien een pak inspanningen terug om CO2 uitstoot te verlagen (remember: Drill Baby Drill?), en dan hun politiek in Israel, Groenland etc.
        Het toneelstuk met Zelensky vergeten?
        Effe gaan beweren dat Oekraine zelf begonnen is?

Ga uw drollen elders draaien man.

Comment

• Als de eu zijn tarieven laat vallen, zal er wel geklapt worden

Ken je de betekenis van het woord reciprocal?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Als het ijs rond Groenland smelt, komt er een veel cheapere handelsroute vrij, er zijn nog grootmachten die daarop azen, Groenland schurkt qua mentaliteit nog het meeste tegen usa aan, Denemarken met de eu hebben geen slagkracht

Comment

• Het was even wachten op de leveringen van de nieuwe y

Maar in Noorwegen staat hij gewoon terug bovenaan

Zouden zij minder leugenpers hebben, of zijn ze volgens jullie nog nazistischer als de ukrainers?

Comment

• Auto's die besteld zijn voor Musk zot werd.

Nazistischer als jij is er ook niemand. Ga eens praten met een Oekraïner die zijn hebben en houden kwijt is dankzij Putin.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Wat begrijp je niet?

beu (bijvoeglijk naamwoord)1iets beu zijn er meer dan genoeg van hebben

Je pikt er 1 land uit...
                  Q1 2025 tove Q1 2024 is gewoon 13% lager WERELDWIJD.

Ik ken maar één nazi in Europa, en dat ben jij, niet Noorwegen en nog minder Oekraine.

Comment

• Je moet hier nooit tegen je zin zitten, doe ik ook niet

Comment

Je moet hier nooit tegen je zin zitten, doe ik ook niet

Ik zit hier niet tegen mijn zin, maar verwacht informatie over auto's, en niet over fascisme, Trump en extreem rechts. Daar zijn andere fora voor, en daar krijg je misschien minder kak in je gezicht geduwd.

Comment

• Dat laatste laat ik aan jou over, niet mijn stijl

Comment

Dat laatste laat ik aan jou over, niet mijn stijl

Jij dropt de drollen, ik duw ze terug.

Kom nu eens af met argumenten hé. Ik reageer meestal inhoudelijk, en dan blijft het stil, waarschijnlijk omdat je geen tegenargumenten hebt...

Ook met die tarieven. Als de VS al decennia 'benadeeld' wordt, hoe komt het dan dan ze de snelste groeier zijn en ondertussen de grootste economie ter wereld zijn?
                          Trump is domweg chaos aan het creeeren, zowel in binnenland als in buitenland, en jij denkt dat hij de wereld beter aan het maken is...

Musk is ondertussen ook als 'liability' geclasseerd en wordt beleefd gedumpt.

Hoe naief en dom kan je zijn?

Comment

• Zijn 130 dagen zijn bijna over, relax Tommie

Comment

• …wat dan weer wel was, op de leugen-VRT wouden ze het framen alsof er een haar in de boter zit

Comment

Working...
                              X