Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou helemaal niet verschieten van een Range Rover op de parking van de Aldi.
De plaats waar ik de meeste "exclusieve" wagens gezien heb in hun natuurlijke habitat was in Londen op de parking rond het "Sheraton Park Tower hotel" toen ik daar verbleef tijdens cursussen in Londen (in 1987). Daar stonden toen meer Rolls, Lamborghini's, Maserati's e.d. bijeen, en allemaal uitgerust tot en met. Dat hotel was toen de plaats waar de helft van de gasten Arabische oliesheiks waren, verder veel Amerikanen op doorreis, heb daar o.a. bij mannen in de lift gestaan à la Bob Hope, Telly Savalas (Kojak) en anderen, die waren door voor een benefiet golftoernooi en werden in het Sheraton gelogeerd. Daar Sheraton een van de vele firma's waren in de ITT multinational waren we verplicht in die hotels te verblijven als er een voorhanden was in de steden waar we heen gingen, was er totaal niet kwaad voor want voor ons was het gratis (onze factuur was toen al 10.000 Bef per nacht plus ontbijt 750 Bef, natuurlijk al met de reductie voor ITT leden afgetrokken. Redelijk veel als ge 't mij vraagt vooral daar het soms maar een paar uur was dat we daar kwamen slapen). Maar zoals ik zei, nooit zoveel machtige wagens bijeen gezien, en de meeste van mannen in ne lange djelaba, hun chauffeurs waren blanken en die bogen als een knipmes iedere keer als het moest. En niettegenstaande Arabieren geen alcohol mogen drinken (dacht ik) kwamen er s'avonds in de bar van die bodyguards langs en die kapten de whiskey's achterover aan een tempo, niet te geloven en niks aan te zien, dus oefening baart wel degelijk kunst.
Medienkontor Fulda bietet individuelle Werbemöglichkeiten inkl. Werbe- und Imagefilmen, Grafikdesign, Fotografie und PR für eine optimale Zielgruppenansprache.
BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment