Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Die zilveren Ranges vind ik nogal mottig ...

Zo vind ik 'm perfect, alhoewel 'ie de getinte ramen echt nog nodig heeft:

Getinte ramen zijn idd altijd mooier, maar aangezien het niet mag om ze rondom te verdonkeren, vind ik er maar niks aan...

Precies alu velgen langs achter, en vooraan wieldoppen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
      Getinte ramen zijn idd altijd mooier, maar aangezien het niet mag om ze rondom te verdonkeren, vind ik er maar niks aan...

Precies alu velgen langs achter, en vooraan wieldoppen ....

Mja, in't echt valt 'ie wel goed mee ... Maar vind geen goeie pics van een gelijkaardig model ..

Ah, toch

1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
        Hahaa, bye bye exclusiviteit...

Het zal je maar overkomen. Dan denk je dat je rondbolt in een wagen die jou ver boven het plebs verheft, en dan dit
        Die zijn van het hotel hoor denk ik

Comment

• Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar dat die Range's staan. Ik veronderstel dat het gebouw op deze foto niet de Aldi is...
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
            - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Lekker agressief!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                Het hangt er natuurlijk ook vanaf waar dat die Range's staan. Ik veronderstel dat het gebouw op deze foto niet de Aldi is...
                Ik zou helemaal niet verschieten van een Range Rover op de parking van de Aldi.
                A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                  Ik zou helemaal niet verschieten van een Range Rover op de parking van de Aldi.
                  De plaats waar ik de meeste "exclusieve" wagens gezien heb in hun natuurlijke habitat was in Londen op de parking rond het "Sheraton Park Tower hotel" toen ik daar verbleef tijdens cursussen in Londen (in 1987). Daar stonden toen meer Rolls, Lamborghini's, Maserati's e.d. bijeen, en allemaal uitgerust tot en met. Dat hotel was toen de plaats waar de helft van de gasten Arabische oliesheiks waren, verder veel Amerikanen op doorreis, heb daar o.a. bij mannen in de lift gestaan à la Bob Hope, Telly Savalas (Kojak) en anderen, die waren door voor een benefiet golftoernooi en werden in het Sheraton gelogeerd. Daar Sheraton een van de vele firma's waren in de ITT multinational waren we verplicht in die hotels te verblijven als er een voorhanden was in de steden waar we heen gingen, was er totaal niet kwaad voor want voor ons was het gratis (onze factuur was toen al 10.000 Bef per nacht plus ontbijt 750 Bef, natuurlijk al met de reductie voor ITT leden afgetrokken. Redelijk veel als ge 't mij vraagt vooral daar het soms maar een paar uur was dat we daar kwamen slapen). Maar zoals ik zei, nooit zoveel machtige wagens bijeen gezien, en de meeste van mannen in ne lange djelaba, hun chauffeurs waren blanken en die bogen als een knipmes iedere keer als het moest. En niettegenstaande Arabieren geen alcohol mogen drinken (dacht ik) kwamen er s'avonds in de bar van die bodyguards langs en die kapten de whiskey's achterover aan een tempo, niet te geloven en niks aan te zien, dus oefening baart wel degelijk kunst.

Comment

• zou der een paar foto's van mij willen bij plaatsen.

Comment

• Wow

Oorspronkelijk geplaatst door Dane
                      Ongeveer de MAX !!

Comment

• Comment

• Comment

• Mooi ?? Twijfelgeval

Comment

• Hoe zit dat eigenlijk met de Range Rover van de vorige generatie? Hier en daar hoor je soms dat daar veel problemen mee waren?
                              BMW E61 525d LCI '09
                              Suzuki Bandit 1250NA /07
                              Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                                Hoe zit dat eigenlijk met de Range Rover van de vorige generatie? Hier en daar hoor je soms dat daar veel problemen mee waren?
                                Idd, de tante en nonkel van mijn vriendin hebben nog de oude 2.5 DSE en een nieuwe TD6, en met die oude hebben ze zéér veel problemen gehad. Land Rover is echter altijd heel correct geweest en daarom zijn ze klant gebleven, de nieuwe heeft hen nog geen moment in de steek gelaten ... Ze hebben nu een Sport besteld ipv de oude 2.5

Ambetant aan Ranges is ook dat je continu plankgas moet rijden als je deftig met het verkeer mee wilt .. Allez, toch als je een dieselversie hebt
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                  Idd, de tante en nonkel van mijn vriendin hebben nog de oude 2.5 DSE en een nieuwe TD6, en met die oude hebben ze zéér veel problemen gehad. Land Rover is echter altijd heel correct geweest en daarom zijn ze klant gebleven, de nieuwe heeft hen nog geen moment in de steek gelaten ... Ze hebben nu een Sport besteld ipv de oude 2.5

Ambetant aan Ranges is ook dat je continu plankgas moet rijden als je deftig met het verkeer mee wilt .. Allez, toch als je een dieselversie hebt
                                  Wij hebben onze Range Rover Sport morgen ter vervanging van Range rover 2.5DSE.. Lang genoeg moeten wachten! (h)

Comment

• Medienkontor Fulda bietet individuelle Werbemöglichkeiten inkl. Werbe- und Imagefilmen, Grafikdesign, Fotografie und PR für eine optimale Zielgruppenansprache.
                                    BMW E61 525d LCI '09
                                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Range Rover Sport S

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X