Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eigenlijke vind ik het echt allemaal prachtige karren die LandRovers. HEERLIJK!!
ik hoop dat ik me er later ook een kan aanschaffen.
zo'n lekkere Defender met enkele accesoires. mmmmh
of een Freelander
of een Discovery 3 :o
of een RangeRover
of......
Als opener van dit topic zal ik maar beginnen zeker ...
Zijn er hier vele RangeRover's op dit forum? Kzou graag is duidelijke foto's zien van het interieur...
Ik rij met een Range HSE Td6 van 2002. Ik heb al met alle modellen tot nu toe gereden en dit laatste model is toch het beste van de drie.
Zijn er hier vele RangeRover's op dit forum? Kzou graag is duidelijke foto's zien van het interieur...
Ik rij met een Range HSE Td6 van 2002. Ik heb al met alle modellen tot nu toe gereden en dit laatste model is toch het beste van de drie.
Heb onlangs zo een range rover gezien met die velgen, zelfde kleur, en met twee gigantische Uitlaten, en ook nog van die bullbars en opstapbarren rondom, sorry dit was niet mooi meer, wel impressionant. De auto op de foto hierboven is wel mooi.
Heb onlangs zo een range rover gezien met die velgen, zelfde kleur, en met twee gigantische Uitlaten, en ook nog van die bullbars en opstapbarren rondom, sorry dit was niet mooi meer, wel impressionant. De auto op de foto hierboven is wel mooi.
Amai, bullbars zou ik nu toch precies niet steken op m'n range.
Even aangepast.
Het interieur van een Range vind ik ook geweldig mooi! Alleen is het mooier met de ingebouwde GPS...
Comment