Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Inderdaad, afschuwelijk :s op autogespot.com staat er zo'n Overfinch Range Rover, smakeloos! Waarom zou je een klassevolle bak, waar je zoveel geld voor hebt betaald, zo laten verkl*ten door hem over te leveren aan een tjoener? :s
Inderdaad, afschuwelijk :s op autogespot.com staat er zo'n Overfinch Range Rover, smakeloos! Waarom zou je een klassevolle bak, waar je zoveel geld voor hebt betaald, zo laten verkl*ten door hem over te leveren aan een tjoener? :s
Ma how!
Overfinch is geen tjoener.
Overfinch is de enige tuner voor Range Rover die verstand van zaken heeft en niks af doet aan de klasse van zo'n auto.
Ma how!
Overfinch is geen tjoener.
Overfinch is de enige tuner voor Range Rover die verstand van zaken heeft en niks af doet aan de klasse van zo'n auto.
Daar heb je gelijk in...
De kit van Hamann vind ik nu niet zo lelijk, maar ik zou ze zelf NOOIT laten plaatsen.
nee ik kreeg net een mail dat een gast zen discovery met mijn auto wilt inruilen en opleg langs zijne kant.Maar ik kan nie zoveel met zo'n discovery aanvange
Comment