Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 2010 !

Zeker niet eerder ..

Na zijn volledige facelift met nieuwe motoren is hij voor mij nog meer als recent genoeg ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      2010 !

Zeker niet eerder ..

Na zijn volledige facelift met nieuwe motoren is hij voor mij nog meer als recent genoeg ..
      Klopt. En van concurrentie heeft de Range weinig last van.

Comment

• De Range begint toch wat gedateerd te raken.
        Viel me echt op toen ik vorig jaar een proefrit mocht maken met een TDV8.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
          De Range begint toch wat gedateerd te raken.
          Viel me echt op toen ik vorig jaar een proefrit mocht maken met een TDV8.
          Leg eens uit. Op welke vlakken dan?

Comment

• Ik vind het topic niet van de gepersonaliseerde nummerplaten, dus zet ik het hier maar.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              deze is de vader van deze

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

eerste auto van het meisje van de buren, net 18
              en mooi

een 90 td5

Comment

• biologisch

Comment

• Kent er iemand een forum, liefst belgisch/engels waar ik veel geMODificeerde LR's kan vinden ?

Zoek namelijk wat foto's/details/specs van wat opgezette Freelander II's & Discovery III's ?

Comment

Kent er iemand een forum, liefst belgisch/engels waar ik veel geMODificeerde LR's kan vinden ?

Zoek namelijk wat foto's/details/specs van wat opgezette Freelander II's & Discovery III's ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                      huidig model range is toch al even op de markt,
                      wanneer zou het vervangen worden????
                      Ik weet wel dat de nieuwe Range een héél pak duurder wordt. Volgens een verkoper moet hij qua afwerking ed. op Bentley-niveau komen te staan. En de prijs zou navenant zijn...

Comment

• En de prijs is er momenteel al niet naast...

Comment

• Van welke tuner zijn die uitlaten op die Sport?

In Knokke de afgelopen week ook een 2-tal Sports gezien met dezelfde uitlaat, retelelijke imo.

Comment

• Ik denk Project Khan shit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                              huidig model range is toch al even op de markt,
                              wanneer zou het vervangen worden????
                              Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              Ik weet wel dat de nieuwe Range een héél pak duurder wordt. Volgens een verkoper moet hij qua afwerking ed. op Bentley-niveau komen te staan. En de prijs zou navenant zijn...
                              Nieuwe Range Rover is voor MY 2012.
                              Zal dus in 2011 voorgesteld worden.

Prijzen zouden inderdaad richting Bentley gaan, met dito afwerking.

Bagger, dan is het voor ons sowieso afgelopen om RR te rijden .

Tegen die tijd 1 van de laatste TDv8's scoren, waarschijnlijk.

Comment

• Weet iemand de richtprijs voor een boîte van een New Range?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                  Tegen dan is LR al lang in handen van de Indiërs.
                                  Het zal dus wel weer niets worden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                    Weet iemand de richtprijs voor een boîte van een New Range?
                                    3-4000 euri.

Comment

• Ga jij stipt op onderhoud bij de LR dealer?

Dan zou je kunnen proberen te claimen... want je km-stand is ook niet zo hoog dacht ik.

Comment

• Jaguar & Land Rover komen inderdaad in handen van Tata Motors (Indisch bedrijf).

Dat zal hun imago hopelijk geen kwaad doen.

Ik denk er namelijk meer en meer aan om tegen 2010 de vernieuwde Discovery 3 / Freelander 2 te gaan rijden. Wel in 100% lichte vracht met 2 zitplaatsen en tussenschot in. Afwachten dus.

Comment

Jaguar & Land Rover komen inderdaad in handen van Tata Motors (Indisch bedrijf).

Dat zal hun imago hopelijk geen kwaad doen.

Ik denk er namelijk meer en meer aan om tegen 2010 de vernieuwde Discovery 3 / Freelander 2 te gaan rijden. Wel in 100% lichte vracht met 2 zitplaatsen en tussenschot in. Afwachten dus.
                                          Ik hoop oprecht dat dat in 2010 nog bestaat, die constructie. Ik zie dat immers zelf ook nog steeds als een mogelijke optie.

Toch vrees ik er wat voor.

Comment

Working...
                                          X