Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenAls die werkt ...
Maar veel problemen zijn er over het algemeen niet mee.
1 immobilisatie op 200.000km gemiddeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenfout. De TD5 is een door BMW ontwikkelde en geproduceerde motor. Hij heeft alleen nooit in een BMW gelegen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDe beste...
er staan nu 78.000 km op de teller na 11 maand ...
en in het weekend rijd hij er bijna nooit mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenTrue.
Maar veel problemen zijn er over het algemeen niet mee.
1 immobilisatie op 200.000km gemiddeld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHoevaak ik niet merk dat er problemen zijn met die Range Rovers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenMij zou het niet verwonderen moest er bij een facelift ook de TDV8 beschikbaar zijn voor de Discovery.
Althans in LV uitvoering, met 2 zetels jep.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenHoevaak ik niet merk dat er problemen zijn met die Range Rovers
De eerste automaten (de GM afkomstige voor de Td6) zijn wat minder maar de nieuwe ZF bakken (TDV8+V8 van Jaguar) en de ZF 5-bak van de 4.4BMW V8 zijn daar wel wel ok.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIs het zelfde blok als in een Jag S en XJ supercharged.
ik wist niet eens dat ze de 4.4 niet meer maakten... valt me nu pas op, dacht dat die nog parallel naast de 4.2SC bestond.
Zo'n 4.4 is trouwens behoorlijk traag vind ik, z'n cc/vermogen in acht nemend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
ik wist niet eens dat ze de 4.4 niet meer maakten... valt me nu pas op, dacht dat die nog parallel naast de 4.2SC bestond.
Zo'n 4.4 is trouwens behoorlijk traag vind ik, z'n cc/vermogen in acht nemend.
Vanaf MY 2005 lag er een 4.4 van Ford en een 4.2S/C van Ford in.
En vanaf MY 2007 alleen nog maar de 4.2 S/C en de 3.6 TDv8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTot en met MY2004 lag er de 4.4 van BMW in.
Vanaf MY 2005 lag er een 4.4 van Ford en een 4.2S/C van Ford in.
En vanaf MY 2007 alleen nog maar de 4.2 S/C en de 3.6 TDv8.
Ooit met die Ford-4.4 meegereden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenTot en met MY2004 lag er de 4.4 van BMW in.
Vanaf MY 2005 lag er een 4.4 van Ford en een 4.2S/C van Ford in.
En vanaf MY 2007 alleen nog maar de 4.2 S/C en de 3.6 TDv8.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenah, dus dat was zowiezo al een andere 4.4? driehonderdeneenklets pk tegenover 286 ofzo?
Ooit met die Ford-4.4 meegereden?
De BMW motor heef 4 pk minder in de RR, vraag me niet waarom.
Ik heb nooit meegereden met een Ford 4.4. Wel met een BMW 4.4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMY 2008 is beter.
Vogue SE enzo
En warmtewerende glazen rondom, een uitgebreidere middenarmsteun achter én een TDv8 badge achter op.
Comment
Comment