Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
    Moet een wagen dan snel zijn? Voor mij is het belangrijskte dat het ding van A naar B rijdt, genoeg last kan trekken, betrouwbaar is en tegen een stootje kan. En aangezien het waarschijnlijk niet lukt om in het opel gamma een wagen te vinden die perfect in het veld kan en een remork kan trekken overwegen we nu een beetje alles. Voordeel is dat we een kennis hebben die een niet officïele Land Rover garage heeft. Nu zitten we zo'n beetje te denken aan een RR of een Discovery. Defender zou leuk zijn, ware het niet dat dat geen ideale dailly is en ze nogal duur zijn in aanschaf.
    Een auto moet niet snel zijn maar mijn Patrol is toch iets sneller.

Ik zou zelf voor een Aziaat kiezen maar aangezien het een bevriende garagist is, kan je misschien daar wel een koopje doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
      Gewoon onderhoud is gratis hé, enkel stukken betalen, dat laat ik bij schoonouders doen, specifieke problemen zijn voor de bevriende garagist, al de rest niet.
      In dat geval, wacht nog een paar maanden. De prijzen van de 4x4 zullen nog serieus gaan zakken (hoewel Landrover 2dehands nu al niet veel waard is buiten de Def).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
        In dat geval, wacht nog een paar maanden. De prijzen van de 4x4 zullen nog serieus gaan zakken (hoewel Landrover 2dehands nu al niet veel waard is buiten de Def).
        Moet pas tegen midden volgend jaar hoor, ik informeer rustig.

Comment

• Koop eentje van de laatste lichting 2000-2001. Die zijn best goed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Koop eentje van de laatste lichting 2000-2001. Die zijn best goed.
            Ik heb 2x op het punt gestaan zo 1 te kopen maar ik moet eerlijk toegeven dat ik niet durfde.

Comment

• Dat is een interessant exemplaar.

Comment

• freelander 2

Zijn er hier mensen met een freelander 2 ?
                Tevreden over ? Rijdt ie ook vlot op de autostrade bij snelheden boven 150 km/u ?

Heb er 1 besteld, levering zou eind augustus moeten zijn. Een S versie + leren zetels en panoramisch dak.

Zijn ze redelijk stipt met leveren bij landrover ? Wat is tegenwoordig een typische levertermijn voor een LR2?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m77 Bekijk Berichten
                  Zijn er hier mensen met een freelander 2 ?
                  Tevreden over ? Rijdt ie ook vlot op de autostrade bij snelheden boven 150 km/u ?

Heb er 1 besteld, levering zou eind augustus moeten zijn. Een S versie + leren zetels en panoramisch dak.

Zijn ze redelijk stipt met leveren bij landrover ? Wat is tegenwoordig een typische levertermijn voor een LR2?
                  En de hamvraag blijft: Diesel of Benzine ??

Comment

• diesel graag om het rijplezier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                      En de hamvraag blijft: Diesel of Benzine ??
                      Diesel !
                      Ik heb toch al redelijk goede comentaar gehoord over de TD4.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door m77 Bekijk Berichten
                        Diesel !
                        Ik heb toch al redelijk goede comentaar gehoord over de TD4.
                        Zeker, heb zelf een Td4 automaat van de FL1 en zou hem niet meer willen missen voor het spreekwoordelijke geld van de wereld. De FL2 is zelfs nog stukken beter, op alle gebied naar het schijnt, dus rijplezier gegarandeerd. Veel plezier ermee.

Comment

• Zo, we hebben onze defender nu 2 weken en er staan nu 1020 km op.

Voorlopig zijn we er erg tevreden van, rijdt erg goed ! Ook het interieur is mooi en goed afgewerkt.

Een klein minpuntje dat nog moet worden bewerkt, de kofferdeur gaat erg moeilijk open, je moet er al heel wat macht achtersteken om hem te openen.

Een paar fotootjes...

Comment

• Comment

• Comment

• Overfinch

Comment

• Comment

• Comment

• Pimp.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Deze is echt wel een machtige Range!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten

Velgen

Zijn die van Strut?

Comment

Working...
                                          X