Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Comment


    • gisteren 139 op GPS gehaald met een Defender 110 TD5, met remork erachter

      deffie

      Comment


      • Dit is wel een heel knappe Sport hoor
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          gisteren 139 op GPS gehaald met een Defender 110 TD5, met remork erachter

          deffie

          Cruisen.

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Cruisen.
            Is toch al kicken met zo'n remork erachter, en 150 op de teller

            twas de donkerblauwe... wat een kar

            Comment


            • Echt een DIK exemplaar!





              Ik wil da!

              Comment


              • Beetje vuil zoals het hoort.

                Comment


                • Comment


                  • Wat is er zo speciaal aan een Autobiography? Da's zoiets als Designo of Individual?

                    Comment


                    • Naast een lichte facelift krijgt de Range Rover een nieuwe, uiterst luxueuze topversie: de Autobiography.

                      Op het salon van Londen lanceert Land Rover de Autobiography. Deze topversie van Range Rover is bekleed met meer leder dan ooit het geval is geweest voor deze SUV. Bovendien is dat afkomstig van de beste huiden, met een minimale behandeling, wat een uiterst stijlvolle en unieke textuur oplevert. Bij de Range Rover Autobiography wordt leder gebruikt voor het dashboard, de volledige deurpanelen, de stoelen en de middenconsole, maar natuurlijk ook voor het stuur. Dat alles in combinatie met het traditionele interieurhout. De ruiten bieden een betere demping van rol- en windgeluiden. Aan de buitenkant pakt deze bijzondere versie uit met lichtmetalen twintigduimvelgen met zeven dubbele spaken.

                      De facelift van heel het Range-gamma heeft voornamelijk betrekking op de achterlichtblokken met doorzichtig glas, de koetswerkkleuren, het velgenaanbod en de lederen stoelen.

                      Bron

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
                        Wat is er zo speciaal aan een Autobiography? Da's zoiets als Designo of Individual?
                        Jep .

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                          Naast een lichte facelift krijgt de Range Rover een nieuwe, uiterst luxueuze topversie: de Autobiography.

                          Op het salon van Londen lanceert Land Rover de Autobiography. Deze topversie van Range Rover is bekleed met meer leder dan ooit het geval is geweest voor deze SUV. Bovendien is dat afkomstig van de beste huiden, met een minimale behandeling, wat een uiterst stijlvolle en unieke textuur oplevert. Bij de Range Rover Autobiography wordt leder gebruikt voor het dashboard, de volledige deurpanelen, de stoelen en de middenconsole, maar natuurlijk ook voor het stuur. Dat alles in combinatie met het traditionele interieurhout. De ruiten bieden een betere demping van rol- en windgeluiden. Aan de buitenkant pakt deze bijzondere versie uit met lichtmetalen twintigduimvelgen met zeven dubbele spaken.

                          De facelift van heel het Range-gamma heeft voornamelijk betrekking op de achterlichtblokken met doorzichtig glas, de koetswerkkleuren, het velgenaanbod en de lederen stoelen.

                          Bron
                          Vetjes!

                          Comment


                          • Ik wil

                            Last edited by ; 25/01/2009, 16:07.

                            Comment


                            • Da's alleszins geen echte Holland&Holland. De echte Holland&Holland is altijd facelift, heeft een donkere kleur die verandert vanuit welke positie je kijkt (''flip flop'' lak) en heeft een donkerbruin buffellederen interieur met speciale houtfinish. Daarenboven kreeg je er een jachtgeweer van Holland&Holland bij, inclusief bevestigingsbeugels in het interieur voor dat geweer .

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Da's alleszins geen echte Holland&Holland. De echte Holland&Holland is altijd facelift, heeft een donkere kleur die verandert vanuit welke positie je kijkt (''flip flop'' lak) en heeft een donkerbruin buffellederen interieur met speciale houtfinish. Daarenboven kreeg je er een jachtgeweer van Holland&Holland bij, inclusief bevestigingsbeugels in het interieur voor dat geweer .
                                Maar deze versie van Holland en Holland zie je toch wel regelmatig rijden.

                                De dame met de 1-serie bij u in de straat had vroeger ook zo een donkerblauwe Holland & Holland.

                                Van achteruitgang gesproken

                                Comment


                                • Misschien is dat een eerdere uitvoering van H&H. De H&H die ik bedoel is alleszins die hyper-exclusieve uitvoering van de facelift. Kostte destijds 3.2 miljoen frank, terwijl een gewone rond de 1.5 tot 2 zat.

                                  Comment


                                  • Alleen maar geleverd met een 4.6 ook, geloof ik.

                                    Comment


                                    • 4.6 HSE Holland & Holland Edition: Suggested Retail Price $79,000 All were “Tintern Green Micatelic” (a bluish green) and had body color bumpers and side skirts with a Holland and Holland badge on the right side of the tailgate. They also had body color paint on the inside of the spokes on the 18” Hurricane wheels. The seats were a dark “bridal leather” with walnut piping and woodgrain leather gunstock gray and walnut wood accents gunmetal blue trim details on fascia rail (the gunmetal blue trim looked cool, but the blueish plastic that Land Rover put over the standard chrome trip is starting to peel off many of the four year old vehicles I have seen). They had a leather covered glove box, under steering wheel area and center console sides (most Range Rovers had plastic in these areas).
                                      Photos at right and below: CB Claiborne's Holland & Holland RR

                                      The words Holland & Holland were in gold on the wood dash trim in front of the passenger. They had a two tone brown and black leather steering wheel and two tone door trim with dark leather to match the seats on the doors. All came with the Land Rover kit to turn the spare tire cover in to a picnic table. A pair of Holland & Holland duffel bags (MSRP $1,500) also came with each vehicle (but for some strange reason no shotgun case). Land Rover made 125 for the U.S. in 2000. They had the Harman-Kardon Premium Audio System With 7 Speakers Including Powered Subwoofer and 180 Watts Of Power Along with A 6 Disc CD Changer.




                                      Comment


                                      • 125 voor de VS, geen idee hoeveel er voor Europa waren. Ik heb er ooit 1 gezien in het echt, op de Amsterdamse RAI. Stond destijds in een aparte ruimte waar je alleen op verzoek binnen mocht.

                                        Comment


                                        • Fak, VET ding!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X