Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• 100 Europese versies met links stuur blijkbaar.

Zeven exemplaren
    Er worden slechts honderd Range Rovers Holland & Holland met linkse besturing gebouwd, waarbij de Nederlandse importeur beslag heeft weten te leggen op zeven exemplaren. Aan de buitenkant valt de exclusieve kleur 'Tintern Green' op.

Ook leuk:
    Elk van de honderd Holland & Holland uitvoeringen bracht meer dan honderd uur door op de Special Vehicles-afdeling van Land Rover. Het interieur van de auto is dan ook vrijwel volledig handgemaakt.

Comment

• Oké, ik wil dat zeker en vast

Comment

• Ik wil dat ook, maar ik heb nog nooit 1 te koop zien staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Ik wil dat ook, maar ik heb nog nooit 1 te koop zien staan.
          Idem.

Volgens mij gewoon allemaal gedumpt omdat ze in panne stonden ofzo

Comment

• Met zo'n kar in panne staan is niet zo'n ramp, je zit in lekkere buffellederen zetels . Plus dan verbruikt ie eventjes geen 20 liter .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
              Met zo'n kar in panne staan is niet zo'n ramp, je zit in lekkere buffellederen zetels . Plus dan verbruikt ie eventjes geen 20 liter .
              Als je gas geeft verbruikt ie ook geen 20 liter.

Eerder 30

Comment

• te koop in dubai voor iets meer dan 100k amerikaanse dollars

Comment

• iemand mooie foto's van range rover sport of links naar mooie forums van land rover?

Comment

• rangerovers.net/forum

Comment

• Zot lekkere bak.

Matgrijs

Comment

• Range Rover was ook op de Miljonairsfair aanwezig met een speciale Range Rover Vogue by Piet Boon. Het is de derde Range Rover die de Nederlander heeft ontworpen, de andere twee zijn de Range Rover Sport en de Defender. De Range Rover Vogue by Piet Boon is gemakkelijk te herkennen aan de matgrijze lak, de 22" Stormer velgen, speciale uitlaten en natuurlijk aan de emblemen. Vooralsnog is dit het enige exemplaar, maar mocht op de fair blijken dat er meer interesse naar is dan zouden er een gelimiteerd aantal exemplaren gebouwd kunnen gaan worden.

Zo speciaal vind ik hem niet, maar hij is toch net dat iets vetter dan een gewone vogue.

Comment

• Hoe geschift vet

Comment

• Ik hou van piet boon.

Als ik euromillions win laat ik hem direct een huis bouwen voor mij.

Comment

• jammer, verneukte kar.

Comment

• Die velgen onder een donkergroene of donkerblauwe met beige interieur met dat zwart lijntje...

Dit vind ik heel wat minder.

Comment

• This is my 2008 Land Rover Range Rover with 4,522 miles on it. This is a $96,000 LEMON! I bought it new in January 2008 and from day one it has had many issu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri Bekijk Berichten
                                    lekkere reclame voor land rover

Comment

• een donkerder kleurtje en die rr pieter boon is echt wel af zenne

Comment

• defender svx

Comment

• Comment

Working...
                                          X