Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
    Komaan dat kan je toch niet menen?

Ik ben vorig jaar met een RR S/C huidige generatie op skivakantie gegaan en die zat stampvol en toch nog enorm veel beenruimte over achteraan. Ik kan met moeite snappen hoe je die te klein kan vinden achterin.
    Goh; gewoon, ik zat daar écht niet goed in achterin.

chauffeur was wel 2m, maar veel scheelde dat toch niet in zetelpositie als wanneer ik rij.

Comment

• Carlito heeft gelijk imo.

Zo'n RR is toch groot, echt een boot. Was toch even verschieten toen ik achterin plaats nam. Ik was toch wat teleurgesteld dit het summum onder de 4x4's zijnde...

De Espace daar heb je echt een zee van ruimte, maar daar worden die achterste zetels dan terug zo hoog opgesteld dat je benen maar wat in de lucht hangen te slingeren in de plaats van volledig op de zetel te rusten. Ideaal voor kinderen dat wel.

Hoe dan ook, geef mij maar de RR . Wat een kar. In een treffelijk kleur wel...dat geel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
        Naar wat ik hoor veel te veel.
        Van te horen hoort men veel liegen is een oude spreuk....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Van te horen hoort men veel liegen is een oude spreuk....
          Het is ook van wat ik zelf merk van goede maten met een LR of RR; ook van enkele verkopers en mecaniciens.

Comment

• is er eigelijk een filmpje ergens van een def die zoiets belachelijk doet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              http://www.youtube.com/watch?v=5S4lJcqiVBM

is er eigelijk een filmpje ergens van een def die zoiets belachelijk doet ?
              Er zijn ook geen deffies geleverd met 400pk teveel he

Comment

• ook waar
                maakt ze alleen beter

maar geen automaat, onoverbrugbaar

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Het blijft een klassebak, die Range Rover V8.

Comment

• Met de oude achterlichten nog.

Comment

• Die zijn toch nog niet veranderd?

Supercharged heeft er gewoon andere.

Comment

• De oude hebben toch oranje pinkers?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                            De oude hebben toch oranje pinkers?
                            Ja, de prefacelift.

Maar facelift is altijd zo geweest, behalve als je Supercharged-achterlichten vraagt.

Pre-facelift:

Supercharged

Last edited by ; 05/06/2011, 13:31.

Comment

• Ah dus het is enkel de Supercharged die witte lichten gekregen heeft. Ik dacht dat elke Range nu die lichten had, mi scusi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Ah dus het is enkel de Supercharged die witte lichten gekregen heeft. Ik dacht dat elke Range nu die lichten had, mi scusi
                                Volgens mij niet. (of het moet veranderd zijn voor MY09)

RRD is expert op dit vlak, maar die is nu angstvallig aan het proberen om Honda's te verkopen.
                                Vanavond zal ie wel uitleg komen geven

Comment

• alleen op een saab staan de witte lichten, ik dacht dat ik het nooit ging kunnen zeggen en doe het dan maar ot

Comment

• Alleen op de supercharged staan standaard de wit/witte lichten.
                                    Op een TDv8 staan wit/rode lichten. Op een pre-facelift staan oranje/rode lichten.

Maar als accessoire worden de wit/witte wel heel veel genomen op een TDv8.

Ik vind de pre facelift lichten nog altijd het knapste.

Comment

• nergens aftermarket volrode te koop, in plaats van die witte rommel?

Comment

• Oranje/rood staat het knapste imho.

Comment

• Wit/wit? Wit/wit/blauw bedoel je. Stomme lelijke rommel.

Ziet eruit alsof ze er een jonny hebben op losgelaten.

Comment

Working...
                                          X