Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
    een getraind sdi'tje dat met gemak 200 op de teller haalde
    Onmogelijk ... ... een SDI is een atmosferische diesel ... en daar haal je nooit voldoende power uit om "op 't gemak" 200 mee te halen !
    Ik herhaal.

Tenzij 'ie er een turbootje heeft opgestoken.

Comment

• Wat is zo een range rover Td6 van 2002 nog waard? Volgens autogids is ééntje uit 2002 nog zo een 37000€ waard, maar in Duitsland vind je ze niet onder de 44000€
      BMW E61 525d LCI '09
      Suzuki Bandit 1250NA /07
      Fiesta Red Edition '16

Comment

• Comment

• *wieoe* "Supercharged"

Comment

• Mooie foto's!!

Comment

• Dit is de eerste keer dat ik hem in het wit zie maar ik moen zeggen dat dat nog goed meevalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                Dit is de eerste keer dat ik hem in het wit zie maar ik moen zeggen dat dat nog goed meevalt.
                Lijkt mij eerder een fel zilver-metallic tintje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mini Cooper
                  Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                  Dit is de eerste keer dat ik hem in het wit zie maar ik moen zeggen dat dat nog goed meevalt.
                  Lijkt mij eerder een fel zilver-metallic tintje.
                  Op die eerste foto is het precies grijs maar op de tweede en de derde is het precies wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                    een getraind sdi'tje dat met gemak 200 op de teller haalde
                    Onmogelijk ... ... een SDI is een atmosferische diesel ... en daar haal je nooit voldoende power uit om "op 't gemak" 200 mee te halen !
                    ik zweer het u! Echt waar, de naald hing constant tussen 195 en 200 !! geen zever! Twas een demo wagen die mijn neef net gekocht had, en hij zei zelf "in het boekske gaat hij maar tot" (ik denk ergens in de 160 a 170 zeker) en op de teller toverde hij wel een 195 a 200 (mits af en toe wat in het rood gaan).

Was wel een zot ritje

P.s. een teller heeft toch gemiddeld een afwijking van een 12% als ik me niet vergis, dus 200 - 21 km/u is al maar 180 hé. of ben ik hier verkeerd?

Comment

• vond het raar dat deze foto's hier nog niet stonden :

nog wat foto's van de facelift range rover voor 2006, kvind zijn neus er toch niet op vooruit gegaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gaston

Dat supercharged beestje zal wel wat geven, eindelijk ze beginnen de range motoren te geven die hij verdient

Comment

• Mooi interieur !

Comment

• Zie ik daar al een Denso ?

Als je nu een Range bestelt, heb je dan al de wijzigingen (zoals de Denso) en wat zou de levertermijn zijn?

En wanneer gaan ze de 2.7 in de Range steken ?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                                Britney heeft nen witte en ze is er heel content van zei ze mij nog onlangs...

@ Powersun: is dat een PS van u? Want die voorste luchthappers vind ik wel mooier zo! Ziet er wel Amerikaans uit zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                  Oorspronkelijk geplaatst door super 7
                                  Britney heeft nen witte en ze is er heel content van zei ze mij nog onlangs...

@ Powersun: is dat een PS van u? Want die voorste luchthappers vind ik wel mooier zo! Ziet er wel Amerikaans uit zo.
                                  nee, Subaru555, dit is geen PS maar een originele foto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                    vond het raar dat deze foto's hier nog niet stonden :

nog wat foto's van de facelift range rover voor 2006, kvind zijn neus er toch niet op vooruit gegaan

Ik vind zijn nieuwe neus toch ook maar niks. Die specifieke grille is al jarenlang een Land Rover traditie! Ford is het een beetje aant verprutsen vind ik persoonlijk

Comment

• Hmm, weird. Ik was net even het net aant afschuimen op zoek naar info over de vernieuwde Range.
                                      De benzinemotor wordt vervangen door de 2 die ook in de Sport komen te liggen, maar er met geen woord gerept over een vervanging van de dieselmotor!
                                      Vindt iemand er iets over?

Comment

• de dieselmotor blijft behouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matso
                                          de dieselmotor blijft behouden
                                          grmbl

Comment

Working...
                                          X