Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
die zou toch veel beter passen bij de range dan die bmw dieselmotor. Die ford motor is heel stil, en past hij heel goed bij de jaguar s type, dus waarom niet in een klassebak als de range
ik versta t niet zo goed.
De nieuwe neus vind ik trouwens niet zo bijzonder geslaagd nuja we zien wel zeker tot hij uit is.
Precies ook niet veel gewoon van goede terreinwagen's
Ja maar de meeste rasechte terreinwagens, geven niet zoveel luxe als de range rover.
De range rover barst van de luxe (veel gewicht dus) en kan ook megagoed op het terrein dat is uitzonderlijk.
Zou een cayenne dit ook kunnen?
Cayenne zeker niet; is dan ook geen rasechte terreinwagen
De LC100, Patrol GR en de G-Klasse zitten qua gewicht ook in die buurt en die hebben op het terrein daar geen probleem mee (behalve voor de Patrol GR )
Ja maar de meeste rasechte terreinwagens, geven niet zoveel luxe als de range rover.
De range rover barst van de luxe (veel gewicht dus) en kan ook megagoed op het terrein dat is uitzonderlijk.
Cayenne zeker niet; is dan ook geen rasechte terreinwagen
De LC100, Patrol GR en de G-Klasse zitten qua gewicht ook in die buurt en die hebben op het terrein daar geen probleem mee (behalve voor de Patrol GR )
Ik dnek het wel, op die DVD die bij AW eens zat van Porsche zie je de cayenne zo een berg met gemak oprijden.
Reclame-filmpje van Porsche zeker?
Oke ja die reportage op die DVD van AW had wel heel veel weg van een porsche reklamefilmke, denk zelfs dat het een XL reklamefilmpje was rechtstreeks van porsche. Nuja soit.
De Cayenne en touareg komen toch in grote mate overeen, en in verschillende automagazines waren ze toch wel vol lof over de terreinprestaties van de touareg, die ik citeer "een nieuwe referentie" was in het luxe SUV wereldje dus waarom zou een cayenne het dan volgens u niet kunnen?
Ik dnek het wel, op die DVD die bij AW eens zat van Porsche zie je de cayenne zo een berg met gemak oprijden.
Reclame-filmpje van Porsche zeker?
Oke ja die reportage op die DVD van AW had wel heel veel weg van een porsche reklamefilmke, denk zelfs dat het een XL reklamefilmpje was rechtstreeks van porsche. Nuja soit.
De Cayenne en touareg komen toch in grote mate overeen, en in verschillende automagazines waren ze toch wel vol lof over de terreinprestaties van de touareg, die ik citeer "een nieuwe referentie" was in het luxe SUV wereldje dus waarom zou een cayenne het dan volgens u niet kunnen?
Idd, ik heb thuis nog een of andere kennismakingsmap zitten met een hele video en boek in van de Cayenne, en ik denk dat dat hetzelfde filmpje is dat daarop staat, als op die DVD van autowereld ..
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment