Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De kleur van de huidige is Buckingham blue, dus niet zwart. Een zeer donkerblauw met een prachtige schijn in de zon. De nieuwe gaat een gans andere kleurencombinatie hebben maar die ligt nog niet vast.
De kleur van de huidige is Buckingham blue, dus niet zwart. Een zeer donkerblauw met een prachtige schijn in de zon. De nieuwe gaat een gans andere kleurencombinatie hebben maar die ligt nog niet vast.
Ok, dat Buckingham blue is prachtig, maar een vluchtige blik op de foto's liet me een zwarte indruk na.
Gisteren een Nara Bronze Vogue gespot, met zo'n bruin interieur .
Zonder donkere ramen achteraan, en bij voorkeur de Supercharged achterlichten. Grille en side vents mogen standaard blijven, die van de S/C vind ik te druk.
Zoals ik hierboven al eens aanhaalde, nara bronze metallic icm arabic/ivory interieur. (Maar dan zonder die vaste zijtredes) Ik vind het alvast een geslaagd alternatief om de sleur mee te breken.
Zoals ik hierboven al eens aanhaalde, nara bronze metallic icm arabic/ivory interieur. (Maar dan zonder die vaste zijtredes) Ik vind het alvast een geslaagd alternatief om de sleur mee te breken.
Op een 2010 zou ik die kleurencombi ook durven nemen. Ik vind 'm schitterend, ik stel mezelf alleen de vraag of het mooi blijft. Donkerblauw is een pak tijdlozer.
Op een 2010 zou ik die kleurencombi ook durven nemen. Ik vind 'm schitterend, ik stel mezelf alleen de vraag of het mooi blijft. Donkerblauw is een pak tijdlozer.
Klopt, Buckingham Blue en dat Galway Green zullen, in combinatie met een licht interieur, altijd dat typisch stijlvolle Engelse cottage-gevoel blijven benaderen. Je kunt er niet mee missen.
Buckingham blue . Schitterende kleur. Voor mij mag het alleen met het aller lichtste interieur. En dan geperforeerde/gekoelde zetels .
Inderdaad maar hier kon er geen licht interieur in, dat ging veel te rap veel te vuil zijn. Soms hoort het praktische boven het mooie te komen. De GLK heeft designo wit (midden) met zwart (wanden) zetels en daar moeten handdoeken in omdat het anders allemaal veel te rap vuil wordt. Jammer is dat.
Prachtige kleur voor een Range, 't is eens iets anders dan de vele zwarte exemplaren.
Had modeljaar '10 niet de ronde schakelknop zoals bij de nieuwe Jaguars het geval is?
Comment