Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
-
Vandaag met de Range Rover sport gaan rijden. Normaal was het een supercharged geweest, maar die waren niet beschikbaar dus is het een TDV6 geworden met 211pk. Ik had sowiso al een voorliefde voor de range rover maar die is nu nog groter geworden . de motor was niet om te zeggen wow maar was vlotjes genoeg. het test verbruik was een goeie 11 liter en met een ecorun zate we rond de 8 liter.
Het enige minpunt van de wagen is dat het een Sport is ipv de "gewone" range rover
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...=1&tabNumber=1
Deze kleurencombinatie, maar dan met geperforeerde zetels. Buckingham blue / leder parchment / wortelnotenhout / afwerking navy
Bijna niet te vinden...
Huidige is tdv8 maar wit ext en zwart int. Totale ommekeer zeg maar, niet mooier per se, maar het was tijd voor iets anders en ik vond toen wit echt wel vet en heb er zwaar op aangestuurd. Nu ben ik daar echter niet meer zo zeker van, dat wit was meer een modebevlieging dan een kleur die zijn klasse op de auto behoudt.
Comment
-
Supercharged 4.2 reed al heerlijk wat moet dat zijn met de 5.0. Nu is de TDV6 al zeker geen straf hé. Ik ben zelfs al heel tevreden over mijn 2.2 Freelander. Eigenlijk elke keer als ik erin rij opnieuw verrast LandRover,Above it allBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenSupercharged 4.2 reed al heerlijk wat moet dat zijn met de 5.0. Nu is de TDV6 al zeker geen straf hé. Ik ben zelfs al heel tevreden over mijn 2.2 Freelander. Eigenlijk elke keer als ik erin rij opnieuw verrast LandRover,Above it all
Comment
-
Freelander I heeft bovendien een iets meer avontuurlijk karakter dan de II want in dit soort auto ook wel een plus isBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichtenprijs van een def gechecked,
damn, die spellen zijn DUUUUR geworden
Voor ik de G kocht heb ik ook aan het zien geweest naar deffie's en die zijn inderdaad zeer bij de prijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Polygoon Bekijk BerichtenPerfecte vervanger
Voor ik de G kocht heb ik ook aan het zien geweest naar deffie's en die zijn inderdaad zeer bij de prijs
Comment
-
Mijn vervoermiddel van afgelopen maandag:
Heb er ongeveer een 450km mee gereden, en ondanks dat ik meerdere keren per week de baan opga met een GL, en mijn Mercedes-hart blijft kloppen, blijft deze wagen toch de koning van de weg.
Enig minpuntje is voor mij de GPS die in mijn ogen niet zo handig is als die in een GL. Natuurlijk is het moeilijk te oordelen als je voor de eerste keer de Range GPS gebruikt, en die van de GL door en door kent, maar het lijkt me een pak ingewikkelder. Het probleem was dat ik naar de luchthaven in Dusseldorf moest, en ik niet op dat gegeven kon navigeren. De eigenaar kon me ook niet echt helpen aangezien die net wisten hoe je een adres moest instellen.
Geef mij morgen 150.000 euro om een auto te gaan halen en het gaat een Range worden denk ik, aangezien dat iets beter bij mijn leeftijd past dan een S-klasse.
Comment
-
Ik vind die GPS wel meevallen al is het niet de beste ooit maar inderdaad, hoe meer je er mee werkt hoe beter je hem leert kennen.
Comment
Comment