Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Afgelopen zondag nog een Series III gezien waarvoor hij gemaakt is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
        Mijn vervoermiddel van afgelopen maandag:

Heb er ongeveer een 450km mee gereden, en ondanks dat ik meerdere keren per week de baan opga met een GL, en mijn Mercedes-hart blijft kloppen, blijft deze wagen toch de koning van de weg.
        Enig minpuntje is voor mij de GPS die in mijn ogen niet zo handig is als die in een GL. Natuurlijk is het moeilijk te oordelen als je voor de eerste keer de Range GPS gebruikt, en die van de GL door en door kent, maar het lijkt me een pak ingewikkelder. Het probleem was dat ik naar de luchthaven in Dusseldorf moest, en ik niet op dat gegeven kon navigeren. De eigenaar kon me ook niet echt helpen aangezien die net wisten hoe je een adres moest instellen.
        Geef mij morgen 150.000 euro om een auto te gaan halen en het gaat een Range worden denk ik, aangezien dat iets beter bij mijn leeftijd past dan een S-klasse.
        ik rij heel veel met een range. En die navi trekt op gene zak. De navi van de A8 is stukken beter.
        Die touch screen van de RR is niet goed. Onbewust trek je altijd een beetje aan je stuur als je iets wil invoeren.
        Ook het vinden van POI is meer omslachtig dan bij de audi

Comment

• Inderdaad,de Range is nog steeds de King of The Road

maar komt er concurentie van eigen huis?

Ook wel machtig hé
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Discovery is lang geen concurrent voor de Range Rover.
            Misschien de Sport ja

Comment

• Dicovery is idd geen Range maar is mischien wel de auto die hem het dichts nadert want eigenlijk heeft geen enkel ander mer een concurent voor de Range,op uitzondering van de GL mischien maar die heeft enkele te grove minpunten om echt dé Range concurent te zijn
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• En de opvolger voor onze MY2007 Range Rover wordt een MY2009 Range Rover.

M'n pa heeft het virus goed te pakken blijkbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                  En de opvolger voor onze MY2007 Range Rover wordt een MY2009 Range Rover.

M'n pa heeft het virus goed te pakken blijkbaar.
                  Iets plezant is men rap gewoon éh........ (Zelf met den baby rijdend, Freelander MY01 (momenteel nog maar 76.000 kms) Td4 Steptronic wil ik ook niet meer wisselen met iets anders).

Comment

• Overfinch is blijkbaar failliet, maar zou een doorstart plannen met een nieuwe financier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                      ik rij heel veel met een range. En die navi trekt op gene zak. De navi van de A8 is stukken beter.
                      Die touch screen van de RR is niet goed. Onbewust trek je altijd een beetje aan je stuur als je iets wil invoeren.
                      Ook het vinden van POI is meer omslachtig dan bij de audi
                      persoonlijk vind ik de gps van mijn rr sport beduidend beter als de meeste van merc.
                      die gps uit een grote range rover maakt die ook nog gebruik van de kenwood software ? zoals ij mijn sport ? dan heb je toch nie te klagen eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                        Dicovery is idd geen Range maar is mischien wel de auto die hem het dichts nadert want eigenlijk heeft geen enkel ander mer een concurent voor de Range,op uitzondering van de GL mischien maar die heeft enkele te grove minpunten om echt dé Range concurent te zijn
                        Maar die kan je wel als zeven zitter verkrijgen
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichten
                          persoonlijk vind ik de gps van mijn rr sport beduidend beter als de meeste van merc.
                          die gps uit een grote range rover maakt die ook nog gebruik van de kenwood software ? zoals ij mijn sport ? dan heb je toch nie te klagen eigenlijk
                          nochtans is de beste navi momenteel die van een S klasse vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                            Overfinch is blijkbaar failliet, maar zou een doorstart plannen met een nieuwe financier.
                            Verbaasd me, maken mooie dingen die mooi aansluiten bij een standaard range rover...

Ik zou zelfs twijfelen moest ik een range rover kunnen kopen om hem binnen te doen bij overfinch.

Comment

• Ik vind dit snel voor zo'n kolos
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Eerst dacht ik dat dit van een playstation was, maar blijkbaar is dit echt lol
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Last edited by Br3cht; 23/11/2010, 22:57.

Comment

• Dat gaat echt duivelsnel vooruit voor die massa inderdaad

Comment

• Gent wordt de laatste tijd overspoeld met Range Rover's!

Wat ik wel erg vind bij een bijna € 100.000,00 kostende auto is dat de deuren niet mooi aansluiten met de lijn van de handgrepen...

Comment

• Comment

• Iemand die dit mooi vind?

De onderste vind ik dan wel weer lekker, maar niet om op asfalt mee rond te tuffen!

Comment

• Ook zot van dat geel zeker Pablo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
                                          Iemand die dit mooi vind?
                                          Ja, ik.

Comment

Working...
                                          X