Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenMijn vervoermiddel van afgelopen maandag:
Heb er ongeveer een 450km mee gereden, en ondanks dat ik meerdere keren per week de baan opga met een GL, en mijn Mercedes-hart blijft kloppen, blijft deze wagen toch de koning van de weg.
Enig minpuntje is voor mij de GPS die in mijn ogen niet zo handig is als die in een GL. Natuurlijk is het moeilijk te oordelen als je voor de eerste keer de Range GPS gebruikt, en die van de GL door en door kent, maar het lijkt me een pak ingewikkelder. Het probleem was dat ik naar de luchthaven in Dusseldorf moest, en ik niet op dat gegeven kon navigeren. De eigenaar kon me ook niet echt helpen aangezien die net wisten hoe je een adres moest instellen.
Geef mij morgen 150.000 euro om een auto te gaan halen en het gaat een Range worden denk ik, aangezien dat iets beter bij mijn leeftijd past dan een S-klasse.
Die touch screen van de RR is niet goed. Onbewust trek je altijd een beetje aan je stuur als je iets wil invoeren.
Ook het vinden van POI is meer omslachtig dan bij de audi
Comment
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Dicovery is idd geen Range maar is mischien wel de auto die hem het dichts nadert want eigenlijk heeft geen enkel ander mer een concurent voor de Range,op uitzondering van de GL mischien maar die heeft enkele te grove minpunten om echt dé Range concurent te zijnBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk BerichtenEn de opvolger voor onze MY2007 Range Rover wordt een MY2009 Range Rover.
M'n pa heeft het virus goed te pakken blijkbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenik rij heel veel met een range. En die navi trekt op gene zak. De navi van de A8 is stukken beter.
Die touch screen van de RR is niet goed. Onbewust trek je altijd een beetje aan je stuur als je iets wil invoeren.
Ook het vinden van POI is meer omslachtig dan bij de audi
die gps uit een grote range rover maakt die ook nog gebruik van de kenwood software ? zoals ij mijn sport ? dan heb je toch nie te klagen eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDicovery is idd geen Range maar is mischien wel de auto die hem het dichts nadert want eigenlijk heeft geen enkel ander mer een concurent voor de Range,op uitzondering van de GL mischien maar die heeft enkele te grove minpunten om echt dé Range concurent te zijnOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raydox Bekijk Berichtenpersoonlijk vind ik de gps van mijn rr sport beduidend beter als de meeste van merc.
die gps uit een grote range rover maakt die ook nog gebruik van de kenwood software ? zoals ij mijn sport ? dan heb je toch nie te klagen eigenlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenOverfinch is blijkbaar failliet, maar zou een doorstart plannen met een nieuwe financier.
Ik zou zelfs twijfelen moest ik een range rover kunnen kopen om hem binnen te doen bij overfinch.
Comment
-
Ik vind dit snel voor zo'n kolos
+ YouTube Video
Eerst dacht ik dat dit van een playstation was, maar blijkbaar is dit echt lol
+ YouTube Video Last edited by Br3cht; 23/11/2010, 22:57.
Comment
-
Dat gaat echt duivelsnel vooruit voor die massa inderdaadBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Comment
Comment