Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• iemand enig idee hoeveel korting ze nu geven op de nieuwe evoque?

Comment

• Normaal wil iemand een 2006 RR gril op een 2003 RR. Maar ik wil weten of het ook andersom kan, dus kan de gril van een 2003 op een 2006 geplaatst worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
        P38 als hij rijdt super,en anders dikke k*t bak.
        daar ooit een "waals" grietje° serieus mee opgewarmd
        zetels ook ideaal voor wat gemengde sport op uit te oefenen

°zetelverwarming kende die niet, die dacht dat ze het warm kreeg

Comment

• Kar is verkocht voor 6600 euro ofwat?

Comment

• Bon,

onze Range heeft voor de verandering nog es een probleempje. Het is eigenlijk iets dat ie allang heeft. Er zit geen regelmaat in wanneer het zich voordoet. Soms is het als de wagen net gestart wordt, andere keren als de wagen ontgrendeld wordt en soms gewoon wanneer hij stilstaat en zelf niemand in de buurt is.

Helaas heeft hij het nog nooit in de garage gedaan.

Hier toevallig iemand die weet wat het kan zijn of het probleem kent? Het geluid komt van ergens aan de voeten/knieën van de passagier :

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

• Is waarschijnlijk de lager van de interieuraanjager die kapot is?

Dan zou de toon ook veranderen als je ventilatie harder/zachter zet natuurlijk. Al geprobeerd?

Comment

• Is dit normale stuur slijtage bij een kilometerstand van 215.000 km?

Gaat om deze auto: http://www.handelsprijzen.nl/adverte...mediaaut4.html

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk Berichten
                  Is dit normale stuur slijtage bij een kilometerstand van 215.000 km?

Normaal niet, kan dat: ja.

Bezint wel eer je hieraan zou beginnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Is waarschijnlijk de lager van de interieuraanjager die kapot is?

Dan zou de toon ook veranderen als je ventilatie harder/zachter zet natuurlijk. Al geprobeerd?
                    Maakt niet uit. Moest het dat zijn, dan zou het zich ook niet voordoen als er niemand in de wagen zit.

Garage heeft het filmpje nu ook gezien en zegt dat het om de koeling van de CPU gaat. Alweer 270 euro.....

Klote bakken.
                    Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk Berichten
                      Is dit normale stuur slijtage bij een kilometerstand van 215.000 km?

Ik heb veel zin om te zeggen nee. Vooral omdat het mij vrij onwaarschijnlijk lijkt dat iemand tot zo een km toestand geld blijft pompen in zo een kut krellen. Ok, ze zijn superieur ALS ze rijden en er geen kosten aan zijn. Maar het kostenplaatje om zo een krel rijdende te houden is imho te gek voor woorden.....
                      Motoren & Tjeurisme

Comment

• Waarom altijd achter die dikke LR's zoeken als je met minder kan (waar het hier over een FL1 gaat is de nieuwe FL2 een perfect alternatief voor RR of Disco en zo), wat in het volgende filmpje aangetoond wordt, het is zelfs in Rusland, het thuisland van de andere wagen die normaal gezien ook niet slecht is in barre omstandigheden maar toch de duimen moet leggen, dat het niet ideaal is qua wegdek getuigt die op zijn gat gevallen en voortschuivende voetganger trouwens.

Ну вот небольшой так сказать тест драйв FreeLander-a(2001 года 1.8) , он идёт совершенно спокойно там где упирается рогами Нива... Это только начало , в даль...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          (waar het hier over een FL1 gaat is de nieuwe FL2 een perfect alternatief voor RR of Disco en zo),
                          Zolang je niet over de weg moet rijden wel misschien ja.

Comment

• Als men per sé de luxe en het comfort van een RR wil is het natuurlijk niet te vergelijken maar om gewoon "over de weg te rijden" mogen er veel doorsneewagens achter een FL2 komen denk ik. Dus value for money wise ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                              Als men per sé de luxe en het comfort van een RR wil is het natuurlijk niet te vergelijken maar om gewoon "over de weg te rijden" mogen er veel doorsneewagens achter een FL2 komen denk ik. Dus value for money wise ???
                              Kan je beter een Dacia Logan kopen

Comment

• Dat is het andere extreme dan weer. De gulden middenweg is dikwijls de beste. (En men wil een bepaald "merk" of niet).

Comment

• Ik begrijp je punt, maar om nu een freelander grofweg gelijk te trekken met een RR.
                                  Technisch verschillen deze 2 te veel. Dat filmpje bewijst niets.

Een discovery in mijn ogen levert wel alles wat een RR biedt. Alleen rij je niet met een RR rond.

Qua betrouwbaarheid zit deze ook beter denk ik.

De P38 is echt rommel, zelfs nog na de facelift (witte pinkers).
                                  Ik ken mensen die hun 3 jaar oude P38 aan de kant schoven om de A6 Allroad van de familie te gebruiken om op vakantie te trekken....

Als ze rijden zijn het wondermachines maar helaas geven ze je dat niet vaak.

Comment

• Mijn punt is gewoon dat, als men hier iets leest over de RR en de Disco het meestentijds iets negatiefs is qua betrouwbaarheid, uitbatingskosten en noem maar op. Daarom mijn stelling dat, ipv. altijd voor die zware wagens te gaan waar schijnbaar alleen maar problemen mee zijn, men zich ook wat lager op de ladder kan begeven en waar de FL2, volgens mij, een perfect alternatief is als men niet per sé de topluxe en het topcomfort van de RR nodig heeft, de FL2 is ook een LR en kan zich best meten met andere merken. Meer moet men niet achter mijn woorden zoeken. Wil er iemand een RR of een Disco kopen, voor mij zeker niet gelaten, maar dan moet men die wagens nemen met de eventuele gebreken eigen aan het model en niet altijd zitten vitten op vanalles en nog wat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                      2010 RR

- Gsm is gekoppeld via bt. Hoe beantwoord ik een 2e lijn die binnenkomt? Bij de vorige kwam dat op het scherm, nu niet meer.

- Versnellingsbak schokt soms, zowel bij traag vertrekken als bij full pull. Zowel bij vertrekken als bij rijdend ( vb rondpunt verlaten ) gekend probleem??

Dank!
                                      Iemand?
                                      AutoMinded.be

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten

Dit zou ik zaterdag kunnen bezigen.....

Comment

Working...
                                          X