Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    Dit zou ik zaterdag kunnen bezigen.....
    Huh??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
      Huh??
      bezigen in de zin van gebruiken

Comment

• Er zou een conceptcar komen voor de Defender op de IAA in Frankfurt.

Bron: www.groenlicht.be
        freude am fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichten
          bezigen in de zin van gebruiken
          Juist.

(Voor dellie: bezigen = (bezigde, h. gebezigd) gebruik maken van,aanwenden.
          Volgens Kramer's woordenboek).
          Last edited by ; 05/08/2011, 19:49.

Comment

Pure Klasse
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Had ik deze wagen maar gehad vandaag. Toen ik vanmorgen om 7.45u, na inladen van alle gerief en in het vooruitzicht van een prettige dag, happy as a clown, in de wagen stapte had ik bij het contact aanzetten al een onbehaaglijk gevoel daar alle controlelampjes ipv. allemaal tegelijk aan te gaan en daarna uit te doven, precies één voor één aangingen en terug uit, het was net een flikkerende kerstboom, bij het doorstarten kwam de bevestiging dat er iets mis was want buiten een paar klak, klak, klak was er geen reactie, de batterij was zo dood als een pier. Heb een nieuwe gekocht en 139€ armer en een paar uur later was alles toch schijnbaar in orde want de motor startte van de eerste keer, heb daarna niet meer geprobeerd maar het zal wel in orde zijn zeker. Heb een foto van de boosdoener en van de redder in nood, broederlijk tezamen op het prentje. (Delphi de oude, Varta de nieuwe). Heb ondertussen al vernomen dat het inderdaad een erg goed georganiseerd roadbook was en dat het een fijne dag voor alle deelnemers geweest is. Spijtig maar het kan me misschien een ongeval bespaard hebben, wie weet.

Last edited by ; 07/08/2011, 00:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                Dit zou ik zaterdag kunnen bezigen.....
                Oorspronkelijk geplaatst door dellie Bekijk Berichten
                Huh??
                Bij het vandaag terug doorlezen van dit topic begrijp ik het "Huh??" van dellie, in een ander topic had ik gezet dat ik vandaag (zaterdag) aan een roadbook ging deelnemen en dat ik zo'n serie 1 zou kunnen bezigen. Dellie was daar natuurlijk totaal niet van op de hoogte vandaar zijn reactie. Sorry voor het doorbomen op het woordje "bezigen".

Comment

• Maakt niet uit hoor. Na middag ga ik nog een toertje maken door de bossen. Heb je geen foto's van de Series I want "The real Land Rover has a metal dash"

Comment

• Heb een paar foto's gevonden,

Serie 1

en Serie 2

Comment

• Die series II is zo luxueuze vind ik. Ik wist niet dat er zo uitvoering bestonden.

Comment

• Ik weet het ook niet, heb op Afbeeldingen Google gezocht en dit waren de enige die ik gevonden heb ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
                          Er zou een conceptcar komen voor de Defender op de IAA in Frankfurt.

Bron: www.groenlicht.be
                          Tuurlijk ... Een volledig afgelikte Defender met 26" velgen. Het plaatje klopt helemaal ...
                          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
                          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
                          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
                          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• Blijft toch dik spel zo een RR

Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

• 189.726 km en die wagen oogt nog als nieuw. En dan zijn er nog die durven beweren dat LR geen kwaliteitswagens zijn.

Comment

189.726 km en die wagen oogt nog als nieuw. En dan zijn er nog die durven beweren dat LR geen kwaliteitswagens zijn.
                                Ik kan ook veel andere foto's tonen die toch wel een minder goed beeld geven hoor
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  Ik kan ook veel andere foto's tonen die toch wel een minder goed beeld geven hoor
                                  Zet anders de reparatiekosten er eens bij. Kwestie van Will even terug met beide voetjes op de grond te zetten

Als hem bolt een prachtige wagen maar ik zou hem niet durven kopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                    Zet anders de reparatiekosten er eens bij. Kwestie van Will even terug met beide voetjes op de grond te zetten

Alles samen zullen we toch aan een kleine 10.000 euro zitten om aan die 190.000km te geraken (onderhoud en herstellingen).

Idd een prachtige wagen als em bolt. Maar de onderhoud en rijkosten (door herstellingen) zijn er imo toch wel serieus over...
                                    Motoren & Tjeurisme

Comment

Pussy! ()

Comment

Even terzijde, maar met de hoeveelste LR ben je momenteel reeds aan het rijden, of hoeveel heb je er in het verleden reeds in je bezit gehad ?? 't Is maar een vraag éh.

Comment

Even terzijde, maar met de hoeveelste LR ben je momenteel reeds aan het rijden, of hoeveel heb je er in het verleden reeds in je bezit gehad ?? 't Is maar een vraag éh.
                                          Hij heeft anders wel gelijk zenne. Al wie ik ken die een RR heeft zegt hetzelfde. De onze blijkt dan nog "goedkoop" te rijden.
                                          Motoren & Tjeurisme

Comment

Working...
                                          X