Men ziet dat de LR een Brits merk is, die mannen bollen rapper met een 3 of 4 liter naft, het feit dat er zelfs geen doorsnee naft motor bestaat bewijst dat. Idem voor de Sport en de grote RR, alleen nen dikke V8 of verplicht diesel.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Akkoord maar de RR en Sport zijn om te beginnen een pak groter en zwaarder en ook een ander segment. In de Defender ligt nu ook de 2.2 diesel uit de Freelander/Evoque.
Ik denk dat die Si4 240pk eigenlijk de Ecoboost van Ford en Volvo is maar ben niet helemaal zeker. In elk geval zou een 180 of 200pk turbo benzine zeker niet verkeerd liggen in de Evoque en voor weinig km rijders een betere optie zijn dan de diesels.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
+210.000 km voor de Range des huizes!
Ondertussen nieuwe condensor laten steken (piraatstuk). Ook de automaat (revisie gekregen op 150.000km) begint weer traag druk op te bouwen. Verder nog vocht on rechter achterlicht en de linker koplampruitenwisser staat hoger dan de rechtse.
Achteraan kraakt en piept de vering dat het geen naam heeft. Als je vooraan zit valt het mee, maar achteraan hoor je het wel en buiten is het niet om aan te horen...
Voor de rest blijft het een heerlijke kar. Paar weken terug werd beslist om deze winter voor het eerst over te schakelen op winterbanden.
Om de wissel simpel te houden besliste ik om 2de hands velgen te zoeken. 5 min later een bod gedaan op 4 velgen (originele 18" zoals er nu ook op zitten) mét 4 Nokian winterbanden (2000km gereden). Bod (700euro) werd aanvaard.
Best wel batje gedaan. Het weekend erna op mijn gemakje de velgen gaan halen in Retie, wat toch wel een eindje van Gent is... Maar een straf is dat toch zeker niet. Dit jaar al serieus wat roadtripjes van 4-5uur met de Range gedaan (al dan niet met de dubbelas erachter) en het blijft echt heerlijk kot!
In augustus nog eens verschoten van zijn capaciteiten. Er moest op DOK een koelwagen van +/-3ton verzet worden voor de beachparty. Gezien het vrij dringend was, besloot ik om het zelf met de Range te doen ipv de brouwer in te schakelen. Daarbij kwam de hoogteregeling ongelofelijk goed van pas om makkelijk aan te pikken. Jammer blijft wel dat er geen achteruitrijcamera opzit, zoals ik op mijn ex-navara wel had. Voor op je eentje aan te pikken is dat wel handig. Zeker wanneer we over een koelcel spreken die je niet even kan verduwen.
Maar goed, het indrukwekkende was dat de koelcel over semi modderige houtschaverlingen diende getrokken te worden. Dit bleek evenwel super evident voor de range. Gewoon in D, van de rem en hops, tspel ging vooruit, zelf zonder gas. In een mum van tijd was het goedje verplaatst!
Moest er budget zijn voor een nieuwe, hij was al besteld! Maar helaas heeft de huidige al teveel gekost waardoor dat budget niet vrij isOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk BerichtenZijn de range rovers vogues V8 betrouwbare wagens in feite? Ik vernam van iemand dat die heel broos zijn??2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
-
Daar heb je wel een punt, maar ik zou me toch geen betere daily kunnen indenken. Om op verlof te gaan, zijn er volgens mij ook weinig betere auto's te vinden dan deze Range.
Ik heb net eens een SDV8 Autobiography geconfigureerd, ik kom op een goede €130.000 uit. Stevige prijs absoluut gezien, maar als je alles in rekening brengt wat betreft comfort, luxe, uitrusting, ruimte & terreincapaciteiten, vind ik de prijzen zeker niet overdreven."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
-
Ik vind dat het rauwe weg is met die nieuwe FL. Lijkt me te veel op een Japanse RR adept nu.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenIk begrijp compleet wat je bedoelt en ik kan me inbeelden dat er veel mensen zo denken. Maar ik ben een berline/break man, is gewoon meer mijn ding dan een SUV.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
"Luxus, Freizeit und Utility" - innerhalb dieser drei Modell-Linien wird Land Rover sein Modellprogramm kräftig ausbauen und zahlreiche Derivate an den Start bringen. Schließlich wollen die Briten, die zum indischen Großmischkonzern Tata gehören, bis zum Ende der Dekade ihre Verkäufe verdoppelt haben. Tataaaaa! Wagen wir also einen Blick in die Glaskugel."Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."
Comment
Comment