Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Verrassend prachtig in dat rood .
      "Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Discovery krijgt een facelift:
        +++ LAND ROVER doet het na de introductie van de nagelnieuwe Range Rover en Range Rover Sport komend jaar even rustig aan, maar zal wel de Discovery een facelift geven. De huidige editie is op basis van zijn leeftijd (geboortejaar 2004) eigenlijk hard aan vervanging toe, maar net als de Defender is het model 'still going strong'. De voor later dit jaar geplande facelift omhelst nieuwe lichtunits (ongetwijfeld met LED techniek), andere bumpers en hertekende zijspiegelkappen. De atmosferische 5,0 liter V8 (die al van het Nederlandse toneel was verdwenen) maakt plaats voor een 340 pk sterke 3.0 SC 6 cilinder compressormotor. Het interieur kan rekenen op nieuwe bekledingmaterialen en op modernere infotainment techniek. +++

Klopt inderdaad wat men zegt,Land Rovers blijven ook als ze langer in productie zijn even goed verkopen hé
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• ze zouden beter hun 110 met autobak presenteren

ik buig voor lr, hun rr is beter als gl

mensen achteraan hebben recht op allerbest comfort en topzicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
            De huidige editie is op basis van zijn leeftijd (geboortejaar 2004) eigenlijk hard aan vervanging toe,
            Beetje kort door de bocht imo. Het is nu niet dat een Disco IV een face-liftje was van de Disco III hé. Ik heb ze ooit direct na elkaar gereden op een LR Experience en voor mij zijn dat 2 verschillende auto's.
            2021 Taycan 4S
            2021 Lexus UX250h

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
              Discovery krijgt een facelift:
              +++ LAND ROVER doet het na de introductie van de nagelnieuwe Range Rover en Range Rover Sport komend jaar even rustig aan, maar zal wel de Discovery een facelift geven. De huidige editie is op basis van zijn leeftijd (geboortejaar 2004) eigenlijk hard aan vervanging toe, maar net als de Defender is het model 'still going strong'. De voor later dit jaar geplande facelift omhelst nieuwe lichtunits (ongetwijfeld met LED techniek), andere bumpers en hertekende zijspiegelkappen. De atmosferische 5,0 liter V8 (die al van het Nederlandse toneel was verdwenen) maakt plaats voor een 340 pk sterke 3.0 SC 6 cilinder compressormotor. Het interieur kan rekenen op nieuwe bekledingmaterialen en op modernere infotainment techniek. +++

Klopt inderdaad wat men zegt,Land Rovers blijven ook als ze langer in productie zijn even goed verkopen hé
              De Defender, Discovery & de Range Rover wordt inderdaad gekenmerkt door een constante verkoop gedurende hun hele carrière. Van de Defender bijvoorbeeld worden er de laatste 10 jaar steeds 25.000/jaar verkocht, geloof ik.
              Terwijl de verkoop van zowel Jaguar als Land Rover maar blijft groeien in 2013: http://newsroom.jaguarlandrover.com/..._sales_130513/

Wat de Discovery betreft, ik vind dat nog steeds een knappe wagen en een fantastische all-rounder die charmeert op zijn eigen manier en zeker niet verouderd is. Ik zie ook niet direct een concurrent voor de Disco, buiten de Toyota Landcruiser misschien.
              Onderstaande foto's bevestigen dat het om een milde facelift gaat.

"Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right. Greed works. Greed clarifies and cuts through to the essence of the evolutionary spirit."

Comment

• Defenders van Twisted. Wel vrij prijzig, reken op zo een 70.000 pond voor het hele pakket.

French Edition:

Alpine Edition:

Retro Edition:
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zou ik er nooit aan geven die 70 000 pond.
                  2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                  2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                  2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Jaguar Land Rover heeft dit jaar een record aantal auto's verkocht: http://newsroom.jaguarlandrover.com/...0114/?&locus=1

Meer dan 80% van de verkoop van de groep zijn Land Rovers...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wrench08 Bekijk Berichten
                      Jaguar Land Rover heeft dit jaar een record aantal auto's verkocht: http://newsroom.jaguarlandrover.com/...0114/?&locus=1

Meer dan 80% van de verkoop van de groep zijn Land Rovers...
                      Interessant, ze zijn goed bezig daar.
                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Landy Olive Drab !!!
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
                          Interessant, ze zijn goed bezig daar.
                          Inderdaad en de toekomst brengt nog leuke modellen zoals eind 2014 de nieuwe Freelander.

Comment

• Vandaag bij een Duitse dealer,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Comment

• Vervolg:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Working...
                                          X