Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofIemand oceans twelve gezien? Dat moment waarop ze met die 6 of 7 zwarte Ranges dat gebouw binnekomen, allemaal naast mekaar parkeren, en dan derna achter mekaar de stad verlaten...HEERLIJK! En dan begint ge te dromen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door DastofIemand oceans twelve gezien? Dat moment waarop ze met die 6 of 7 zwarte Ranges dat gebouw binnekomen, allemaal naast mekaar parkeren, en dan derna achter mekaar de stad verlaten...HEERLIJK! En dan begint ge te dromen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door DastofIemand oceans twelve gezien? Dat moment waarop ze met die 6 of 7 zwarte Ranges dat gebouw binnekomen, allemaal naast mekaar parkeren, en dan derna achter mekaar de stad verlaten...HEERLIJK! En dan begint ge te dromen he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanWaarom kan je op een Disco3 SE geen leder krijgen ?
Mja om je de HSE versie te laten kopen
Ik vind het ook maar stom dat systeem. Op de S versie kan je zelf niet dat terrain response system (of hoe noemt het ook weer) nemenBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestLet's get dirty
Let eens op de letters op de motorkap: je ziet zo precies in modder geschreven staan RANGE ROVERBMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestOorspronkelijk geplaatst door willOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestLet's get dirty
Let eens op de letters op de motorkap: je ziet zo precies in modder geschreven staan RANGE ROVER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EarmanOorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestOorspronkelijk geplaatst door willOorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door M3 is the bestLet's get dirty
Let eens op de letters op de motorkap: je ziet zo precies in modder geschreven staan RANGE ROVER
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofIemand oceans twelve gezien? Dat moment waarop ze met die 6 of 7 zwarte Ranges dat gebouw binnekomen, allemaal naast mekaar parkeren, en dan derna achter mekaar de stad verlaten...HEERLIJK! En dan begint ge te dromen he
maar wat mij wel op viel is dat ze vanbinnen allen zo stil waren.
is dat door het filmen of is die echt zo stil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MvandermeerenOké, ff een vraagje over deze pic, ik liet die aan een maat zien, en toen is er een discussie ontstaan of het al dan niet het nieuwe model is, of hetgene ervoor. Ik dacht dat het het nieuwe model was, maar hij denkt van niet, zijn er hier toevallig kenners?
Ik twijfel toch
OUD:
NIEUW:
Die op de foto heeft 4 strepen op het radiatorrooster en dat is enkel bij de nieuwe...
Ook het dak en de lijnen op de motorkap zijn zoals de nieuwe
Comment
Comment