Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Als je dat niet ziet dat het een nieuwe is

    Alleen al de pinkers, of de lamellen

    edit: de oude heeft ook nooit een licht- of regensensor gehad, en die is ook duidelijk zichtbaar

    Comment


    • Het is 100% zeker een nieuw model.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door davy
        je ziet toch overduidelijk dat dit de nieuwe is ??? Kijk maar naar de mistlampen,motorkap,spiegels,lamellen in rooster ,2 cirkels in de knipperlichten ,...
        en...



        hij heeft gelijk

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
          Oorspronkelijk geplaatst door davy
          je ziet toch overduidelijk dat dit de nieuwe is ??? Kijk maar naar de mistlampen,motorkap,spiegels,lamellen in rooster ,2 cirkels in de knipperlichten ,...
          en...



          hij heeft gelijk
          Ik was eerder

          Comment


          • Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
            Oorspronkelijk geplaatst door davy
            je ziet toch overduidelijk dat dit de nieuwe is ??? Kijk maar naar de mistlampen,motorkap,spiegels,lamellen in rooster ,2 cirkels in de knipperlichten ,...
            en...



            hij heeft gelijk
            Pijnlijk...

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
              Oorspronkelijk geplaatst door Earman
              Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
              Oorspronkelijk geplaatst door will
              Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
              Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
              Let's get dirty

              Kan hij echt zo ver ?
              Als 't moet nog veel verder.

              Let eens op de letters op de motorkap: je ziet zo precies in modder geschreven staan RANGE ROVER

              Oké, ff een vraagje over deze pic, ik liet die aan een maat zien, en toen is er een discussie ontstaan of het al dan niet het nieuwe model is, of hetgene ervoor. Ik dacht dat het het nieuwe model was, maar hij denkt van niet, zijn er hier toevallig kenners?
              model hiervoor, deze pinkers zijn zo afgebogen aan de zijkant
              Aan de zetels zie je dat het een nieuwe is !

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                Oorspronkelijk geplaatst door Mvandermeeren
                Oorspronkelijk geplaatst door Earman
                Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                Oorspronkelijk geplaatst door will
                Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                Let's get dirty

                Kan hij echt zo ver ?
                Als 't moet nog veel verder.

                Let eens op de letters op de motorkap: je ziet zo precies in modder geschreven staan RANGE ROVER

                Oké, ff een vraagje over deze pic, ik liet die aan een maat zien, en toen is er een discussie ontstaan of het al dan niet het nieuwe model is, of hetgene ervoor. Ik dacht dat het het nieuwe model was, maar hij denkt van niet, zijn er hier toevallig kenners?
                model hiervoor, deze pinkers zijn zo afgebogen aan de zijkant
                Aan de zetels zie je dat het een nieuwe is !
                Kijk, dit is dus net hoe dat de discussie gaat :-)
                Maar we hebben beslist dat het een nieuwe is
                - Radiatorrooster
                - Bumper in koetswerkkleur
                - Interieur
                - Plooien in de motorkap

                Comment


                • Zijn der hier veel mensen op het forum met rijervaringen met de Range Rover?

                  Comment


                  • Wat zou je willen weten ?

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                      Wat zou je willen weten ?
                      De eigenschappen van de Td6 !
                      Gewoon om te zien of hij goed rijdt, al dan niet traag...
                      Het comfort op de baan... Is de vering echt zacht afgeveerd?

                      Comment


                      • Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                        Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Wat zou je willen weten ?
                        De eigenschappen van de Td6 !
                        Gewoon om te zien of hij goed rijdt, al dan niet traag...
                        Het comfort op de baan... Is de vering echt zacht afgeveerd?
                        Comfort is het beste van de SUV's die ik momenteel al heb (mee)gereden eerlijk gezegd.

                        Beter als de:
                        ML 270 & 400
                        Touareg V10
                        Cayenne turbo (enkel passagier)
                        X5 3.0, 4.4, 4.6
                        Rav4

                        Qua rijeigenschappen kan ik zo hard niet vergelijken, de X5 is sportiever, ook met gelijkwaardige motor, komende volgens mij vooral door lager gewicht en betere stroomlijn denk ik. ook een hardere vering. Lawaai van de Td6 bij hernemingen is soms wel storend

                        Off-Road, Range is moeilijk te verslaan denk ik

                        Comment


                        • Rij-eigenschappen : voor een echte terreinwagen subliem, het is de terreinwagen met de beste onroad-eigenschappen die je kan krijgen. Verslaat al z'n mede-terreinwagens (Jeep Grand Cherokee, Mercedes G, Toyota LC, Mitusbishi Pajero) op z'n dooie gemakjes op de weg, en laat zich er niet af rijden op terrein (tenzij op het meest zware terrein, waar énkel offroad experten bepaalde modellen nog een paar meter verder zullen krijgen, maar ook niet meer dan dat).

                          Comfort : subliem. 'Ie is er op gemaakt, nietwaar ?

                          Td6 : voldoende krachtig om overal mee te kunnen in het verkeer. Wees gerust : je bent sneller dan een Golf IV SDI (wat sommigen zelfs durven te ontkennen), ja eens in beweging is het logge beest zelfs helemaal niet traag. De 0 tot 100 waarde is maar pover, omdat het een eind duurt eer je de Range wérkelijk van z'n plaats en op deftige snelheid krijgt ... maar b.v. op de autostrade volg je makkelijk de snellere stroom.

                          Anderzijds ... als je een X5 3.0d gewoon bent, of een 525d of een A6 2.5 TDI 180 of een Mercedes-Benz E 270 CDI of ... of ... dan is de motor op het nippertje als je niet begrijpt met welke wagen je op baan bent en je daar dan ook niet wil/kan aan aanpassen.

                          Comment


                          • Euhm, lees de tekst in de boekjes ! Ik kon me er altijd héél erg goed in vinden.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                              Rij-eigenschappen : voor een echte terreinwagen subliem, het is de terreinwagen met de beste onroad-eigenschappen die je kan krijgen. Verslaat al z'n mede-terreinwagens (Jeep Grand Cherokee, Mercedes G, Toyota LC, Mitusbishi Pajero) op z'n dooie gemakjes op de weg, en laat zich er niet af rijden op terrein (tenzij op het meest zware terrein, waar énkel offroad experten bepaalde modellen nog een paar meter verder zullen krijgen, maar ook niet meer dan dat).

                              Comfort : subliem. 'Ie is er op gemaakt, nietwaar ?

                              Td6 : voldoende krachtig om overal mee te kunnen in het verkeer. Wees gerust : je bent sneller dan een Golf IV SDI (wat sommigen zelfs durven te ontkennen), ja eens in beweging is het logge beest zelfs helemaal niet traag. De 0 tot 100 waarde is maar pover, omdat het een eind duurt eer je de Range wérkelijk van z'n plaats en op deftige snelheid krijgt ... maar b.v. op de autostrade volg je makkelijk de snellere stroom.

                              Anderzijds ... als je een X5 3.0d gewoon bent, of een 525d of een A6 2.5 TDI 180 of een Mercedes-Benz E 270 CDI of ... of ... dan is de motor op het nippertje als je niet begrijpt met welke wagen je op baan bent en je daar dan ook niet wil/kan aan aanpassen.
                              Denk ik ook, een Range zal wel beter hernemen dan een SDI ?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                                Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                Rij-eigenschappen : voor een echte terreinwagen subliem, het is de terreinwagen met de beste onroad-eigenschappen die je kan krijgen. Verslaat al z'n mede-terreinwagens (Jeep Grand Cherokee, Mercedes G, Toyota LC, Mitusbishi Pajero) op z'n dooie gemakjes op de weg, en laat zich er niet af rijden op terrein (tenzij op het meest zware terrein, waar énkel offroad experten bepaalde modellen nog een paar meter verder zullen krijgen, maar ook niet meer dan dat).

                                Comfort : subliem. 'Ie is er op gemaakt, nietwaar ?

                                Td6 : voldoende krachtig om overal mee te kunnen in het verkeer. Wees gerust : je bent sneller dan een Golf IV SDI (wat sommigen zelfs durven te ontkennen), ja eens in beweging is het logge beest zelfs helemaal niet traag. De 0 tot 100 waarde is maar pover, omdat het een eind duurt eer je de Range wérkelijk van z'n plaats en op deftige snelheid krijgt ... maar b.v. op de autostrade volg je makkelijk de snellere stroom.

                                Anderzijds ... als je een X5 3.0d gewoon bent, of een 525d of een A6 2.5 TDI 180 of een Mercedes-Benz E 270 CDI of ... of ... dan is de motor op het nippertje als je niet begrijpt met welke wagen je op baan bent en je daar dan ook niet wil/kan aan aanpassen.
                                Denk ik ook, een Range zal wel beter hernemen dan een SDI ?
                                Ik denk het ook wel, een golf IV SDI liet in elk geval een range rover van de vorige generatie DSE wel achter zich op hernemen en 0-100 Mijn neef heeft het eens gedaan een paar jaar geleden.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                  Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                                  Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                  Rij-eigenschappen : voor een echte terreinwagen subliem, het is de terreinwagen met de beste onroad-eigenschappen die je kan krijgen. Verslaat al z'n mede-terreinwagens (Jeep Grand Cherokee, Mercedes G, Toyota LC, Mitusbishi Pajero) op z'n dooie gemakjes op de weg, en laat zich er niet af rijden op terrein (tenzij op het meest zware terrein, waar énkel offroad experten bepaalde modellen nog een paar meter verder zullen krijgen, maar ook niet meer dan dat).

                                  Comfort : subliem. 'Ie is er op gemaakt, nietwaar ?

                                  Td6 : voldoende krachtig om overal mee te kunnen in het verkeer. Wees gerust : je bent sneller dan een Golf IV SDI (wat sommigen zelfs durven te ontkennen), ja eens in beweging is het logge beest zelfs helemaal niet traag. De 0 tot 100 waarde is maar pover, omdat het een eind duurt eer je de Range wérkelijk van z'n plaats en op deftige snelheid krijgt ... maar b.v. op de autostrade volg je makkelijk de snellere stroom.

                                  Anderzijds ... als je een X5 3.0d gewoon bent, of een 525d of een A6 2.5 TDI 180 of een Mercedes-Benz E 270 CDI of ... of ... dan is de motor op het nippertje als je niet begrijpt met welke wagen je op baan bent en je daar dan ook niet wil/kan aan aanpassen.
                                  Denk ik ook, een Range zal wel beter hernemen dan een SDI ?
                                  Ik denk het ook wel, een golf IV SDI liet in elk geval een range rover van de vorige generatie DSE wel achter zich op hernemen en 0-100 Mijn neef heeft het eens gedaan een paar jaar geleden.
                                  +

                                  Die deed er 16 seconden over zeker ?

                                  Comment


                                  • Voor het spurtje 0-100 is de range sterk te vergelijken met een vw golf IV tdi met 90pk. Heb zelf is een spurtje gedaan tegen zo'n range en die bestuurder kon er ni mee lachen dat hem mij niet kwijt geraakte
                                    Maar winnen zat er zeker ook niet in, ging echt snuit aan snuit.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                                      Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Rij-eigenschappen : voor een echte terreinwagen subliem, het is de terreinwagen met de beste onroad-eigenschappen die je kan krijgen. Verslaat al z'n mede-terreinwagens (Jeep Grand Cherokee, Mercedes G, Toyota LC, Mitusbishi Pajero) op z'n dooie gemakjes op de weg, en laat zich er niet af rijden op terrein (tenzij op het meest zware terrein, waar énkel offroad experten bepaalde modellen nog een paar meter verder zullen krijgen, maar ook niet meer dan dat).

                                      Comfort : subliem. 'Ie is er op gemaakt, nietwaar ?

                                      Td6 : voldoende krachtig om overal mee te kunnen in het verkeer. Wees gerust : je bent sneller dan een Golf IV SDI (wat sommigen zelfs durven te ontkennen), ja eens in beweging is het logge beest zelfs helemaal niet traag. De 0 tot 100 waarde is maar pover, omdat het een eind duurt eer je de Range wérkelijk van z'n plaats en op deftige snelheid krijgt ... maar b.v. op de autostrade volg je makkelijk de snellere stroom.

                                      Anderzijds ... als je een X5 3.0d gewoon bent, of een 525d of een A6 2.5 TDI 180 of een Mercedes-Benz E 270 CDI of ... of ... dan is de motor op het nippertje als je niet begrijpt met welke wagen je op baan bent en je daar dan ook niet wil/kan aan aanpassen.
                                      Denk ik ook, een Range zal wel beter hernemen dan een SDI ?
                                      Ik denk het ook wel, een golf IV SDI liet in elk geval een range rover van de vorige generatie DSE wel achter zich op hernemen en 0-100 Mijn neef heeft het eens gedaan een paar jaar geleden.
                                      +

                                      Die deed er 16 seconden over zeker ?
                                      Het verschil was neit bijster groot, maar toch het was toch wel een hele afgang voor die range verliezen tegen zo een goedkoop sdi'tje zij het wel een getraind sdi'tje dat met gemak 200 op de teller haalde

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                        een getraind sdi'tje dat met gemak 200 op de teller haalde
                                        Onmogelijk ... ... een SDI is een atmosferische diesel ... en daar haal je nooit voldoende power uit om "op 't gemak" 200 mee te halen !

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                          Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                          Oorspronkelijk geplaatst door SEVANO
                                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                          Rij-eigenschappen : voor een echte terreinwagen subliem, het is de terreinwagen met de beste onroad-eigenschappen die je kan krijgen. Verslaat al z'n mede-terreinwagens (Jeep Grand Cherokee, Mercedes G, Toyota LC, Mitusbishi Pajero) op z'n dooie gemakjes op de weg, en laat zich er niet af rijden op terrein (tenzij op het meest zware terrein, waar énkel offroad experten bepaalde modellen nog een paar meter verder zullen krijgen, maar ook niet meer dan dat).

                                          Comfort : subliem. 'Ie is er op gemaakt, nietwaar ?

                                          Td6 : voldoende krachtig om overal mee te kunnen in het verkeer. Wees gerust : je bent sneller dan een Golf IV SDI (wat sommigen zelfs durven te ontkennen), ja eens in beweging is het logge beest zelfs helemaal niet traag. De 0 tot 100 waarde is maar pover, omdat het een eind duurt eer je de Range wérkelijk van z'n plaats en op deftige snelheid krijgt ... maar b.v. op de autostrade volg je makkelijk de snellere stroom.

                                          Anderzijds ... als je een X5 3.0d gewoon bent, of een 525d of een A6 2.5 TDI 180 of een Mercedes-Benz E 270 CDI of ... of ... dan is de motor op het nippertje als je niet begrijpt met welke wagen je op baan bent en je daar dan ook niet wil/kan aan aanpassen.
                                          Denk ik ook, een Range zal wel beter hernemen dan een SDI ?
                                          Ik denk het ook wel, een golf IV SDI liet in elk geval een range rover van de vorige generatie DSE wel achter zich op hernemen en 0-100 Mijn neef heeft het eens gedaan een paar jaar geleden.
                                          +

                                          Die deed er 16 seconden over zeker ?
                                          Het verschil was neit bijster groot, maar toch het was toch wel een hele afgang voor die range verliezen tegen zo een goedkoop sdi'tje zij het wel een getraind sdi'tje dat met gemak 200 op de teller haalde
                                          Bwa, krij vaak mee met een SDI, en kvind de prestaties nog meevallen... Ik ken iemand (een dame weliswaar ) die van een Golf SDI overschakelde naar een Golf TDI, en ze zei dat het kon dat de TDI ietsje sneller optrok

                                          Comment

                                          Working...
                                          X