geef mij maar de Range van 98' , vind ik nog altijd de schoonste
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
heeft er hier zo iemand al foto's gevonden van de NIET-supercharged Range Rover modellen 2006 ???
gewoon om het rooster te zien vanvoor en opzij. Bij de supercharged is dat nu in die honing-graatstructuur eh. Maar naar't schijnt is da alleen bij de supercharged en ni bij de rest. Iemand enig idee of de diesel versie ook een aangepast rooster krijgt ???
foto's mss ?
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cardreamerheeft er hier zo iemand al foto's gevonden van de NIET-supercharged Range Rover modellen 2006 ???
gewoon om het rooster te zien vanvoor en opzij. Bij de supercharged is dat nu in die honing-graatstructuur eh. Maar naar't schijnt is da alleen bij de supercharged en ni bij de rest. Iemand enig idee of de diesel versie ook een aangepast rooster krijgt ???
foto's mss ?
greetz
Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cardreamerheeft er hier zo iemand al foto's gevonden van de NIET-supercharged Range Rover modellen 2006 ???
foto's mss ?
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitOorspronkelijk geplaatst door Cardreamerheeft er hier zo iemand al foto's gevonden van de NIET-supercharged Range Rover modellen 2006 ???
foto's mss ?
greetz
Comment
-
ja ik hoop ook dat ze allemaal 't zelfde rooster krijgen. Maar als je dat artikel leest in het 'Range Rover supercharged'-topic dan krijgde toch den indruk dat het alleen de supercharged is dat het krijgt.
onder deel van 't eerste bericht. Der zijn andere grills, en de supercharged is te herkennen aan de honinggraatstructuur ... En ik zou dus wel graag is willen weten welke grill de rest krijgt.
Hier is toch iemand op het forum waar ze thuis een LR - garage hebben? kan diene dat is niet opzoeken????
greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door maseratimangeef mij maar de Range van 98' , vind ik nog altijd de schoonste
zijde zot?
oke die laatste met die roden grijze achterlichten waren nog mooi, voor de rest echt vierkante bak hoor. Haha mijn pa kon die range DSE bijhouden met onze punto zo zielig voor die vent die erin zat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willOorspronkelijk geplaatst door CardreamerDer zijn andere grills, en de supercharged is te herkennen aan de honinggraatstructuur ...
Niet voor 't een of 't ander maar ze zullen in hun documentatie wel gesproken hebben over "honingraatstructuur" zeker ?? (En niet GRAAT)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CardreamerOorspronkelijk geplaatst door willOorspronkelijk geplaatst door CardreamerDer zijn andere grills, en de supercharged is te herkennen aan de honinggraatstructuur ...
Niet voor 't een of 't ander maar ze zullen in hun documentatie wel gesproken hebben over "honingraatstructuur" zeker ?? (En niet GRAAT)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M3'erik dacht van niet en volgens de zoekfunctie blijkbaar ook niet (gebruik deze in het vervolg) dus ik denk dat het mag blijven staan maar het moet wel naar "algemeen" dan...
Thanks,
Greets.
Comment
-
even verplaatsen naar ALGEMEENPeugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
Comment