Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vreemd dat hier nog geen topic over was! (edit: ik heb er eentje gevonden: Land rover lovers )
Bij ons thuis rijden we ook met Range Rover, en we zijn er toch behoorlijk tevreden over
effe een vraagske: De Range heeft nu toch een kleine facelift gekregen ano 2005, en op de foto's die ze toen verspreidden was een nieuw 'honinggraat-rooster' te zien. Nu vraag ik mij af of dat enkel voor de V8 supercharger is, of ook voor de TD6 en V8? Weet iemand hier iets meer over?
Vreemd dat hier nog geen topic over was! (edit: ik heb er eentje gevonden: Land rover lovers )
Bij ons thuis rijden we ook met Range Rover, en we zijn er toch behoorlijk tevreden over
effe een vraagske: De Range heeft nu toch een kleine facelift gekregen ano 2005, en op de foto's die ze toen verspreidden was een nieuw 'honinggraat-rooster' te zien. Nu vraag ik mij af of dat enkel voor de V8 supercharger is, of ook voor de TD6 en V8? Weet iemand hier iets meer over?
Hallo, ,neen is voor alle motoren alleen spijtig dat de diesel nog steeds niet geupdated is maarja je rijdt met een range rover en niet met een cayenne eh dus is een zwaardere diesel nodig? (niet echt eh) wij reden nog steeds met de range rover 2.5DSE en over het algemeen vinden we dat het vermogen nog mee valt..
Een lovers-topic over 1 model is te. Dus dit zal worden omgedoopt naar Land Rover Lovers.
Indien dat topic reeds bestaat, is het logische gevolg dat er hier een slotje op komt. Ik kan het andere alleen zo direct niet vinden. Bestaat dat wel, Land Rover Lovers?
Ik had juist een antwoord op m'n vraag gelezen in de nieuwe autowereld.
En daar stond in dat het honinggraat-rooster enkel voor de supercharger zal zijn, leverbaar vanaf augustus
Voor de andere modellen gewoon een paar kleine aanpassingen zoals gelaagde voorruiten, vernieuwde bumbers en iets andere achterlichten
De wagen die mijne gebuur op 9 april mag gaan in ontvangst nemen, de foto's zijn van een Engelse wagen maar het is een identieke, alleen met privacy glas vanachter als extra.
Knappe wagen die freelander sport.
In het zwart vind ik hem wel mooier.
Tussen deze wagen heb ik ook getwijfeld, maar het is uiteindelijk de A3 sportback geworden. Ik vond mezelf eigelijk nog iets te jong voor een freelander hoewel deze toch ook lekker rijdt met die Td4
Knappe wagen die freelander sport.
In het zwart vind ik hem wel mooier.
Tussen deze wagen heb ik ook getwijfeld, maar het is uiteindelijk de A3 sportback geworden. Ik vond mezelf eigelijk nog iets te jong voor een freelander hoewel deze toch ook lekker rijdt met die Td4
Zwart is inderdaad een van de mooiste kleuren, maar een echte sm..rlapp..ij om te onderhouden (ik heb nen EPSOM klleur = donkergroen en dat is niet proper te houden). En re dat iets te jong zijn, eens met ne Freelander gereden wilt ge niks anders meer. (Td4 Steptronic).
heeft er hier zo iemand al foto's gevonden van de NIET-supercharged Range Rover modellen 2006 ???
gewoon om het rooster te zien vanvoor en opzij. Bij de supercharged is dat nu in die honing-graatstructuur eh. Maar naar't schijnt is da alleen bij de supercharged en ni bij de rest. Iemand enig idee of de diesel versie ook een aangepast rooster krijgt ???
De wagen die mijne gebuur op 9 april mag gaan in ontvangst nemen, de foto's zijn van een Engelse wagen maar het is een identieke, alleen met privacy glas vanachter als extra.
wij gaan ook een freelander kopen
heb je zelf ook een?
wij gaan ook een freelander kopen
heb je zelf ook een?
Ja, een Td4 Steptronic 5 deurs SE in Epsom green. En bad f..cki..ng luck voor de dealers van andere merken in uw omgeving want eens een Hippo (= Freelander) gehad (of hebben) wil men niks anders meer. Ik heb er de rubber strips op de deuren laten opzetten, ook de sidesteps (niet de dikke ronde maar de fijnere) en een ander reservewiel cover, ook vier spatlappen en de zaak was rond. Onder de motorkap is de motor gechiptuned door H. in Aalst en ook uitgerust met een K&N luchtfilter. (Sorry, vergeten te zeggen dat ik hem sinds 9 januari 2001 heb, een van de eerste Td4's met Steptronic die in Belgie geleverd geweest zijn, heb momenteel een goeie 43.000 km en hoe langer ik er mee rij hoe liever, ook mijn vrouw is van dezelfde mening, nu kunnen we zonder problemen dagtrippen van 500 km of meer doen waar vroeger met de Mercedes 190E een trip van 100 km al te veel was wegens de slechte rug van mijn vrouw, het in- en uitstappen en ook de zitpositie zijn een droom, en vermits de wagen ook inspireert om relax te rijden is het in een woord SUPER, wat de "voorstanders" van suv's ook mogen beweren). Proficiat met de keuze, veel gelukkige kilometers en een vlugge levering.
Voor diegenen die nog zouden twijfelen of een LandRover wel de geschikte wagen zou zijn voor hen, ze moeten gene schrik hebben want ze komen in illuster gezelschap, met een beetje 'chance' kunnen ze misschien een goeie okkazie kopen (zie aangehechte foto) met weinig kilometers, gegarandeerd goed onderhouden en zeker niet afgebeuld.
Ja, een Td4 Steptronic 5 deurs SE in Epsom green. En bad f..cki..ng luck voor de dealers van andere merken in uw omgeving want eens een Hippo (= Freelander) gehad (of hebben) wil men niks anders meer. Ik heb er de rubber strips op de deuren laten opzetten, ook de sidesteps (niet de dikke ronde maar de fijnere) en een ander reservewiel cover, ook vier spatlappen en de zaak was rond. Onder de motorkap is de motor gechiptuned door H. in Aalst en ook uitgerust met een K&N luchtfilter. (Sorry, vergeten te zeggen dat ik hem sinds 9 januari 2001 heb, een van de eerste Td4's met Steptronic die in Belgie geleverd geweest zijn, heb momenteel een goeie 43.000 km en hoe langer ik er mee rij hoe liever, ook mijn vrouw is van dezelfde mening, nu kunnen we zonder problemen dagtrippen van 500 km of meer doen waar vroeger met de Mercedes 190E een trip van 100 km al te veel was wegens de slechte rug van mijn vrouw, het in- en uitstappen en ook de zitpositie zijn een droom, en vermits de wagen ook inspireert om relax te rijden is het in een woord SUPER, wat de "voorstanders" van suv's ook mogen beweren). Proficiat met de keuze, veel gelukkige kilometers en een vlugge levering.
toevallig rijden wij met een 190D en stappen wij over naar benzine(lpg)
en gij van benzine naar diesel
Comment