Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
en zeggen dat mijn ouders er met pasen nog mee gaan 'spelen' zijn
in de Dordogne,
'k had echte (vreselijk fluitende) terreinbanden laten steken,
mijn ma is 56 en ik zie dat menske echt geen range mee uit de modder
helpen duwen...
onzen tarzan is gelukkig niet vastgereden en op enkele krassen na
geen schade ('k heb voor de verandering zijn bmw niet perte-total gereden)
'k heb wel een rammelke bij in het dashbord
Daarvoor moet ge geen nieuw model kopen zenne. Mijn dashbord rammelt al van in het begin.
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
(en zondag geflitst...)
Heb daar de laatste tijd ook veel last van. Heb nu een Roadpilot met "extra optie" laten zetten. Misschien helpt dat.
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73
en ons ma geen last van haar rug=dank u luchtvering
ivm nieuw = 'k zou toch liever de boxster kopen, maar eerst nieuwe winkel openen, dan zien we wel (als 't slecht afloopt met de bouw= skoda fabia; oleee...)
er is zo'n Morgan geweest,
van een Franse eigenaar,
hij is bijna ten onder gegaan aan zijn auto,
het was gepolijst aluminium dat DAGELIJKS opgepoetst moest worden...
Ze hebben me vanmiddag opgebeld van Land Rover Brugge om af te spreken voor een testritje met de diesel en de V8 van de Range Sport .. Ik ben 'es benieuwd
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
er is zo'n Morgan geweest,
van een Franse eigenaar,
hij is bijna ten onder gegaan aan zijn auto,
het was gepolijst aluminium dat DAGELIJKS opgepoetst moest worden...
hela land roveraars, 'n ollander heeft zich bij uw forum gevoegd. ik heet peter.
in de eerste posting stond da 't hier ook over ouwe land rovers mocht gaan, maar ik zag er geeneen alleen maar heel erg blinkende nieuwe (o ja die schoen range mocht er ook zijn) dus schreef me rap in.
bij deze dan nen ouwe (tenslotte toch eigenlijk het charmantst) de onze er zit tenminste wel een V8 in
hela land roveraars, 'n ollander heeft zich bij uw forum gevoegd. ik heet peter.
in de eerste posting stond da 't hier ook over ouwe land rovers mocht gaan, maar ik zag er geeneen alleen maar heel erg blinkende nieuwe (o ja die schoen range mocht er ook zijn) dus schreef me rap in.
bij deze dan nen ouwe (tenslotte toch eigenlijk het charmantst) de onze er zit tenminste wel een V8 in
groeten!
Hoeveel kilometers heeft dat ding? en wat ik zeker wil weten: hoeveel verbruikt die koekendoos?
groeten!
Hi Peter,
Welkom op het forum, prachtige wagen en mooie foto, deze is zeker genomen in het Nederlandse hooggebergte ?? Welke pas was dat ?
Comment