Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
huidig model range is toch al even op de markt,
wanneer zou het vervangen worden????
Ik weet wel dat de nieuwe Range een héél pak duurder wordt. Volgens een verkoper moet hij qua afwerking ed. op Bentley-niveau komen te staan. En de prijs zou navenant zijn...
Ik weet wel dat de nieuwe Range een héél pak duurder wordt. Volgens een verkoper moet hij qua afwerking ed. op Bentley-niveau komen te staan. En de prijs zou navenant zijn...
Nieuwe Range Rover is voor MY 2012.
Zal dus in 2011 voorgesteld worden.
Prijzen zouden inderdaad richting Bentley gaan, met dito afwerking.
Bagger, dan is het voor ons sowieso afgelopen om RR te rijden .
Tegen die tijd 1 van de laatste TDv8's scoren, waarschijnlijk.
Tegen dan is LR al lang in handen van de Indiërs.
Het zal dus wel weer niets worden...
Jaguar & Land Rover komen inderdaad in handen van Tata Motors (Indisch bedrijf).
Dat zal hun imago hopelijk geen kwaad doen.
Ik denk er namelijk meer en meer aan om tegen 2010 de vernieuwde Discovery 3 / Freelander 2 te gaan rijden. Wel in 100% lichte vracht met 2 zitplaatsen en tussenschot in. Afwachten dus.
Jaguar & Land Rover komen inderdaad in handen van Tata Motors (Indisch bedrijf).
Dat zal hun imago hopelijk geen kwaad doen.
Ik denk er namelijk meer en meer aan om tegen 2010 de vernieuwde Discovery 3 / Freelander 2 te gaan rijden. Wel in 100% lichte vracht met 2 zitplaatsen en tussenschot in. Afwachten dus.
Ik hoop oprecht dat dat in 2010 nog bestaat, die constructie. Ik zie dat immers zelf ook nog steeds als een mogelijke optie.
Comment