Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren was er in knokke iets te doen van Scappa Sport en er stond ook een hele stand
    van Land Rover. De Nieuwe sport stond op een podiumeke. Was wel knap, en ik heb van de dame ernaast een boekje gekregen met prijslijst en mooie fotokes!

Comment

• één van mijn bazen heeft deze week de nieuwe Range Rover Sport gekocht.
      De 2.7-liter V6 turbodiesel versie.

Echt een heel knappe wagen !
      Ik heb nog geprobeerd hem te overhalen om de 4.2 V8 te kopen, maar dat vond hij iets te veel van het goede

Ik ben nu vollop bezig met een testrit te versieren, maar ik zal nog wat harder moeten zagen denk ik

Ik zal zien dat ik er eens wat foto's van kan maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tdi130

Alleen nog maar aan de motorkap te herkennen dat dit ooit een RR 2-deurs was...
        Ligt daar nog zand op dat crossplaatske?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door el DiDi
          Ligt daar nog zand op dat crossplaatske?
          Zand vindt ge daar niet terug alleen dikke natte klei (zoiets als drijfzand ...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skillz
            één van mijn bazen heeft deze week de nieuwe Range Rover Sport gekocht.
            De 2.7-liter V6 turbodiesel versie.

Echt een heel knappe wagen !
            Ik heb nog geprobeerd hem te overhalen om de 4.2 V8 te kopen, maar dat vond hij iets te veel van het goede
            Hij zou echt onnozel moeten zijn om dat te doen ... Veel duurder (zowel in onderhoud, taksen, verzekering, benzine, ...) en niet eens sneller.

Het enige stomme vind ik dat je geen 19" of 20" kunt bestellen op de dieselversie, maw: 't zijn allemaal mottige velgen waaruit je keuze hebt
            1963 Land Rover Series IIa
            1994 Mercedes SL320
            2015 Land Rover Discovery SDV6
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
              Het enige stomme vind ik dat je geen 19" of 20" kunt bestellen op de dieselversie, maw: 't zijn allemaal mottige velgen waaruit je keuze hebt

Hoe bedoel je? Als je maar betaalt toch...

Comment

• Heb dit filmpje gevonden van de race (voor Top Gear) van de RRS tegen een tank, voor diegenen die de uitzending niet zagen hier de link naar die clip:

http://skydiveatlantapix.com/BBCFinalgearRRS.wmv

Comment

• Wat een RR allemaal kan ......

http://forum.difflock.com/uploads/Tony_nearly_Rolls.wmv

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will
                    Mijn pc ziet het als een tekstdocument??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                      Daarstraks eventjes bij de garage gepasseerd...
                      Zo ziet de RRs er echt wel geil uit
                      Juist dezelfde als op de foto werd op de voorstelling getoond, en alle genodigden waren laaiend enthousiast over het uiterlijk van de nieuwe range-rover-telg!
                      Met de "stormer 20" velgen" zou hem hélemaal af zijn

(ik vind eigenlijk dat die RRsport meer weg heeft van het RR-model '95-'01 dan van het nieuwe RR model)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        well you've got a big problem!

zalige wagen, met zo een rijdt een vriend van me, V8..klinkt lekker, ziet er lekker uit...maar eenmaal je probeert op te trekken...we waren hem zelfs voor met een Suzuki Alto 1.1 . (die Range rijdt wel op LPG, weet niet of dit de prestaties zwaar beïnvloed...)

Comment

• Kheb verdorie forfait moeten geven voor een halve dag een testrit te doen met een RR sport 4.4 benzine full option,zou je niet doodvallen wegens gebrek aan tijd!

Comment

• Comment

• Om van uw hoogtevrees af te geraken. Bij voorkeur thuis niet "even uitproberen" ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                hier ook
                                BMW E61 525d LCI '09
                                Suzuki Bandit 1250NA /07
                                Fiesta Red Edition '16

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3 is the best
                                  hier ook
                                  Heb die link nog eens geprobeerd en is nog altijd ok voor mij (start zelf Windows Media Player op).

Comment

• Range Rover

Comment

• vandaag RRsport diesel testgereden,

1,5uur; dus wel degelijk kunnen testen
                                      de auto is PERFECT,
                                      motor, trekkracht, geluidsdemping (dat was echt goed), schakelen, remmen, vering,...; super

maar
                                      't gevoel van met een ECHTE 4x4 op weg te zijn
                                      is verdwenen, 't voelt meer als een auto aan,
                                      het klikte niet...

(mijn vader darentegen; die is verkocht, gelukkig, 't was al erg genoeg
                                      dat ik de dealer moest gaan vertellen dat ik mijn 6jaar oude Range toch
                                      toffer vind...ook al is hij trager, rumoeriger, lomper,...)

Comment

• Hi allen,

Op een Freelander forum heb ik gelezen dat op de laatste LR show in Billing (Engeland) er een V6 Freelander Rallye te zien was (zie foto) die van 0 naar 60 (miles) in 3 seconden optrekt. Als die in competitie komt zullen de Franse/Japanse merken concurrentie krijgen.

Comment

• kben nie zo mee met land rover, kan er iemand eens een lesje land rover geven
                                          "I've tried everything other than jumping out of a plane, but nothing gives you an adrenaline rush like racing a car." (Nigel Mansell)

Current: Audi A4 S-Line 2.0 Avant (2016)

Past: BMW 316 dA Touring Steptronic (2014) - Renault Mégane GT 1.9 dCi ( 2014 ) - Ford S-Max 1.8 Duratorq TDCI ( 2010 ) - Ford Focus 1.6 Clipper TDCI ( 2008 ) - Fiat Grande Punto Racing -Italia- ( 2010 )

Comment

Working...
                                          X