Tevreden van jullie Def?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenJij niet Eric?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenIk heb geen Land Rover, alleen Patrol en LCs.
Ik ga mijn ervaring met de Def en de TD5 niet nog eens uit de doeken doen want die is wel gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenErvaringen gehoord dan over de TD5.
Ik ga mijn ervaring met de Def en de TD5 niet nog eens uit de doeken doen want die is wel gekend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenThuis hadden we vroeger een Discovery TD5 en dat was een kleine ramp. Geen Land Rover voor mij als ik zie hoeveel tijd enkele LR liefhebbers in mijn vriendenkring doorbrengen onder hun auto of door herstellingen uit te voeren.
Onze def. op 110.000 km een nieuwe motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenIk heb dezelfde gehad. Koppakking lek?
Onze def. op 110.000 km een nieuwe motor.
Comment
-
Dat zal vermoedelijk een probleem met de oliepomp geweest zijn dan. De vorige generaties (lees: de BMW periode), want de modellen met de Engelse 200 en 300tdi waren onverslijtbaar,zijn mischien wat minder. Maar de huidige generatie is echt wel heel goed te noemen vind ik.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenDat zal vermoedelijk een probleem met de oliepomp geweest zijn dan. De vorige generaties (lees: de BMW periode), want de modellen met de Engelse 200 en 300tdi waren onverslijtbaar,zijn mischien wat minder. Maar de huidige generatie is echt wel heel goed te noemen vind ik.
En in de Def. of Disco. heeft nooit een bmw-motor gezeten (Thomas je les beter leren).
De bmw-motor heeft enkel in de Range en de Freelander gezeten.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk BerichtenNee dat waren ze niet. Onze Def. had niet de TD5 motor, de Disco. wel.
En in de Def. of Disco. heeft nooit een bmw-motor gezeten (Thomas je les beter leren).
De bmw-motor heeft enkel in de Range en de Freelander gezeten.BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendinsdag de hele dag op stap geweest met deze Land Rover ...
wel maar een kleine 100 km zelf gereden want ik was te moe
oja een zalige auto om kilometers mee af te malen
Comment
Comment