Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEn 4 zone airco standaard .
En warmtewerende glazen rondom, een uitgebreidere middenarmsteun achter én een TDv8 badge achter op.
Krijg je dat zomaar mee als je daar met een E30 aankomt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWij kregen de TDv8 zelfs pas mee toen ze doorkregen dat we al een RR hadden. Ze zijn daar niet zo happig op.
Dan de G maar eens pakken. En als het nog niet goed is zet ik m'n berepootjes op de lak van één van die showroomkarren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenpfff.
Dan de G maar eens pakken. En als het nog niet goed is zet ik m'n berepootjes op de lak van één van die showroomkarren
en blijf met je vuile stinkpoten van die witte sport af he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenG will do
en blijf met je vuile stinkpoten van die witte sport af he!
De rest van de karren in de show room interesseert me niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenOok van de zilveren RR.
De rest van de karren in de show room interesseert me niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWij kregen de TDv8 zelfs pas mee toen ze doorkregen dat we al een RR hadden. Ze zijn daar niet zo happig op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk wil daar eigenlijk graag eens mee gaan rijden. Al enkele TD6'en en 4.4's gehad, maar nog geen CS/TDV8.
Krijg je dat zomaar mee als je daar met een E30 aankomt?
2 weken geleden was de eerste keer dat ik met een full option S/C heb kunnen rijden en ik ben er nog steeds van onder de indruk, ik had me aan een verschrikkelijk lompe bak verwacht maar nee
Nadien terug in de V6 moeten kruipen, wat een slak We stonden gewoon stil naast die S/C.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenS/C is een droom om mee te rijden vond ik, echt vlot voor zo een tank.
2 weken geleden was de eerste keer dat ik met een full option S/C heb kunnen rijden en ik ben er nog steeds van onder de indruk, ik had me aan een verschrikkelijk lompe bak verwacht maar nee
Nadien terug in de V6 moeten kruipen, wat een slak We stonden gewoon stil naast die S/C.
Je hebt het over een Sport?
Laten we gewoon afspreken dat Land Rover de volgende modellen in zijn gamma heeft.
Defender
Discovery
Freelander
Sport
Range Rover
géén Range Rover Sport, gewoon Sport, oké?
Anders ben ik helemaal in de war en denk ik dat het over een goede auto gaat als het over een Sport gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenEr werd niet moeilijk gedaan toen ik daar aankwam met mijn LC.
70 80 90 100 120?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenV6?
Je hebt het over een Sport?
Laten we gewoon afspreken dat Land Rover de volgende modellen in zijn gamma heeft.
Defender
Discovery
Freelander
Sport
Range Rover
géén Range Rover Sport, gewoon Sport, oké?
Anders ben ik helemaal in de war en denk ik dat het over een goede auto gaat als het over een Sport gaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenrrSPORT =
kutbak...
Maar een witte sport met 22" velgen zou ik zeker aan mijn vrouw durven geven (gesteld dat de productie van de ML gestopt is tegen dan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWe waren op de baan met een Range S/C en een Range TDv6.
De V6 heeft nooit in de Range gelegen, alleen in de Sport.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWe waren op de baan met een Range S/C en een Range TDv6.
Range Rover TD6 (6 in lijn van BMW)
Range Rover Sport TDv6.
Ik zie die fout zelfs in advertenties van LR dealers .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk begin een sport steeds leuker te vinden.
Wel een gechipte TDv8 met 22'', uiteraard.
Rijdt juist niets sportiever, enkel minder comfortabel.
X5 > Sport
Comment
Comment