Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Over de motor ga ik het argument "tegenslag" aanhalen want daar kan ik echt niet veel slecht van zeggen.
    Wat de luchtvering van de LP38 betreft: let er maar goed voor op. Eens 150000km beginnen problemen. Zowel aan de compresoren als aan de lucht zakken.
    Echter een heel positief punt voor deze wagens is de automaat. Die is echt beresterk
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Een 4.6 motor is een goede motor.

Maar eens de 150-200k gepasseerd is hij versleten jammer genoeg.
      Ene probleem na het andere

Comment

• Comment

• Land Rover Discovery 3

Hey,

Ik heb de Land Rover Discovery 3 !
          Ga hem omruilen met bijbetaling voor Discovery 3 UPDATE versie van 2008
          De update houdt in dat de bumpers in het zelfde kleur zijn als de carroserie + beter voor het milieu !!

Grtz,

GauthierDD

Comment

• Juij, net bericht gehad dat onze deffie volgende week mag afgehaald worden.

Wat is er besteld.

2008 Land Rover Defender

Kleur: Zermatt Silver
            Interieur: zwarte stof en ledercombo
            Uitvoering: SE

Opties:
            -Trekhaak
            -Dak in kleur
            -Openschuifbare zijruiten

Geplande mods

-Roofrack
            -Traanplaat op de zijkant en motorkap, alleen kleur zijn we nog niet uit.
            -Winch ? (mijn moeder moet nog overtuigd worden)

Uiteraard foto's van zodra ie er is...

Comment

• ziet er mooi uit! Ben benieuwd naar de foto's!

Comment

• warom ne winch?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                  warom ne winch?
                  Het is de bedoeling dat er ook af en toe wel wat terrein mee zou gedaan worden. Maar het kan ook zijn dat die er maar achter een jaar opkomt ofzo.

Comment

• Comment

• 2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                      2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Range Rover S/C

Comment

• Hoe betrouwbaar is een RR 2.5DSE? Hoe lang gaan die dingen mee?

Comment

• Hangt af van hoe je ze behandeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                              Hangt af van hoe je ze behandeld.
                              Om op wekelijkste basis een twee ton te trekken en zeer lichte offroad. En voor de rest gewoon woonwerk verkeer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                een maat van mij heeft een RR 4.6 autobiography een heeft op 180.000 km de luchtvering moeten vervangen (kost van dik 1500 euro) en even later had hij join de culasse
                                Ik heb een tijdje terug nog met een 4.6 Autobiography meegereden. Kerel was van uw kanten. En motor was ook pas 'open geweest'.

Hoe noemt die maat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
                                  Hoe betrouwbaar is een RR 2.5DSE? Hoe lang gaan die dingen mee?
                                  Als die goed behandelt wordt, zal die lang meegaan. Maar die zijn wel traaaaag...

Comment

Om op wekelijkste basis een twee ton te trekken en zeer lichte offroad. En voor de rest gewoon woonwerk verkeer.
                                    Oh, voor van manege tot manege te gaan?

Daar zijn die voor gemaakt.

Als je er eentje kan vinden die niet mishandeld is ga je daar nog jaren plezier van hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                      Als die goed behandelt wordt, zal die lang meegaan. Maar die zijn wel traaaaag...
                                      Moet een wagen dan snel zijn? Voor mij is het belangrijskte dat het ding van A naar B rijdt, genoeg last kan trekken, betrouwbaar is en tegen een stootje kan. En aangezien het waarschijnlijk niet lukt om in het opel gamma een wagen te vinden die perfect in het veld kan en een remork kan trekken overwegen we nu een beetje alles. Voordeel is dat we een kennis hebben die een niet officïele Land Rover garage heeft. Nu zitten we zo'n beetje te denken aan een RR of een Discovery. Defender zou leuk zijn, ware het niet dat dat geen ideale dailly is en ze nogal duur zijn in aanschaf.

Comment

Moet een wagen dan snel zijn? Voor mij is het belangrijskte dat het ding van A naar B rijdt, genoeg last kan trekken, betrouwbaar is en tegen een stootje kan. En aangezien het waarschijnlijk niet lukt om in het opel gamma een wagen te vinden die perfect in het veld kan en een remork kan trekken overwegen we nu een beetje alles. Voordeel is dat we een kennis hebben die een niet officïele Land Rover garage heeft. Nu zitten we zo'n beetje te denken aan een RR of een Discovery. Defender zou leuk zijn, ware het niet dat dat geen ideale dailly is en ze nogal duur zijn in aanschaf.
                                        Je hebt er goede en ge hebt er slechte. Het jammere is dat je het op voorhand niet weet. Aangezien het een bevriend garagist is kan je dat wel weten. Bijkomend is landrover duur in onderhoud en stukken. De Range moet ook om de 10.000 km op onderhoud. Indien een Disco dan raad ik de TD5 af. Ze hebben of krijgen bijna allemaal problemen met een lekkende koppakking. Wederom kan je bevriend garagist je daar meer uitleg over geven. Persoonlijk zou ik geen landrover aanraden (toch niet voor de ford periode).

Ik blijf er bij zoek u een aziaat of een personenwagen die 2 ton mag trekken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
                                          Je hebt er goede en ge hebt er slechte. Het jammere is dat je het op voorhand niet weet. Aangezien het een bevriend garagist is kan je dat wel weten. Bijkomend is landrover duur in onderhoud en stukken. De Range moet ook om de 10.000 km op onderhoud. Indien een Disco dan raad ik de TD5 af. Ze hebben of krijgen bijna allemaal problemen met een lekkende koppakking. Wederom kan je bevriend garagist je daar meer uitleg over geven. Persoonlijk zou ik geen landrover aanraden (toch niet voor de ford periode).

Ik blijf er bij zoek u een aziaat of een personenwagen die 2 ton mag trekken.
                                          Gewoon onderhoud is gratis hé, enkel stukken betalen, dat laat ik bij schoonouders doen, specifieke problemen zijn voor de bevriende garagist, al de rest niet.

Comment

Working...
                                          X