Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• laatste

Comment

• Hierna een berichtje dat ik gevonden heb op een Amerikaanse LandRover site, het is wel specifiek in het Freelander deel van die site. 't Is wel interessant om zien in welke categorie en op welke plaats hij zich bevindt en waar zijn (zogenaamde ) concurrenten zich bevinden (het testen zal gebeurd zijn met een bepaald aantal exemplaren want Defender of Range vindt men niet terug in de lijst):

Consumer Reports posted this favorable ranking regarding our offroad capabilities.

Best off-road
      (all terrain)

Chevrolet Avalanche
      Chevrolet Silverado
      Ford F-150
      Kia Sorento
      Land Rover Feelander
      Lexus GX470
      Nissan Titan
      Toyota 4Runner
      Toyota Land Cruiser
      Toyota Tundra
      Volkswagen Touareg

Best light off-road (moderate terrain)

BMWX3
      Ford Escape
      Toyota RAV4
      Toyota Highlander
      Subaru Forester

Worst off-road

Chevrolet TrailBlazer
      Ford Expedition
      Ford Explorer
      Sport Trac
      GMC Envoy

Comment

• Filmpjes.

Hier een paar filmpjes van iemand die zijne spiksplinternieuwe RR Sport test.

Of hier of in knappe filmpjes maar vermits het specified merkgebonden is betedr hier denk ik.

Veel kijkplezier.

http://www.4x4fun.be/filmpjes/rrs152.wmv

http://www.4x4fun.be/filmpjes/rrs150.wmv

Comment

• Supercharged

Comment

• Een zwarte Buitenkleur met verdonkerde ruiten en 19 a 20 inch werkt altijd op een SUV. Heel lekkere combinatie maar je begint het vij veel te zien, toch de buitenkleur en de verdonkerke ruiten. Daarom zou ik mijn geliefkoosde combinatie mss eens achterwege laten en voor een buckinghamblauwe gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne
              Supercharged

Hier in Kortrijk rijden er al een paar rond in dat oranje.

Comment

• Last edited by ; 05/04/2006, 10:35.

Comment

• Comment

• Zaligste RR Sport die ik al heb gezien
                    Oorspronkelijk geplaatst door Mike5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will
                      Hier een paar filmpjes van iemand die zijne spiksplinternieuwe RR Sport test.

Of hier of in knappe filmpjes maar vermits het specified merkgebonden is betedr hier denk ik.

Veel kijkplezier.

http://www.4x4fun.be/filmpjes/rrs152.wmv

http://www.4x4fun.be/filmpjes/rrs150.wmv
                      Ik zie ze nu maar ... schitterend !!!
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mike5
                        Die uitlaten zijn 100% fout,
                        die velgen zijn 75% fout...

Conclusie: Die auto is 175% fout...

Voor de rest is hij wel knap!

btw er rijdt in A'pen een oude 5 reeks met die velgen rond. Echt niet mijn soort velgen!

Comment

• Voor mij is die zwarte sport van hierboven ook té, te veel zwart. Velgen vind ik nog wel mooi je ziet ze wel vaker op suv's. Die gefumeerde lichten en uitlaten zijn zwaar fout op zo'n stijlvolle auto.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Hier in Kortrijk rijden er al een paar rond in dat oranje.
                            Dat oranje vind ik ook wel een lekker kleurtje, doet me altijd denken aan de de stormer cocept...ma ik denk dat ik hetzelf nooit zou nemen, veel te opzichtig.

Comment

• Geef mij maar zo'n oranje S/C, fuck yeah

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                Geef mij maar zo'n oranje S/C, fuck yeah
                                Is zeer mooi maar niet meer verkrijgbaar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door erikje
                                  Is zeer mooi maar niet meer verkrijgbaar !
                                  Bon, dan moet ik die kerel van hier in de buurt gaan onteigenen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                                    Bon, dan moet ik die kerel van hier in de buurt gaan onteigenen

Comment

• Had gisteren onderstaand postje geopend in de rubriek "techniek", ik wist niet dat het 'Land Rover lovers' topic not actief was.

Hi,

Heb vandaag nog iets opgemerkt, op de LR Freelander Td4 is er zelfs een oliekoeling op de stuurinrichting voorzien. (Is maar een verlenging die van het oliereservoir richting radiator en terug loopt, maar toch... tesamen met de motoroliekoeler, autobox oliekoeler en IRDkoeler ((IRD = intermediate reduction differential)) is het toch een bewijs van robuuste samenstelling dat normaal tegen een stootje zou moeten kunnen).
                                      Hier een afdruk van de stuurinrichting incl. de koeler.

Comment

• Land Rover voert volgend jaar uitgebreide wijzigingen door aan de Defender. Om aan alle onduidelijkheden over het voortbestaan een einde te maken, vertellen de Britten ook meteen dat de productie nog doorloopt tot tenminste 2010.

Als we alle geruchten over de Land Rover Defender hadden moeten geloven, zou de productie al twíntig keer zijn gestopt. De klassieke terreinauto lijkt onsterfelijk. Land Rover maakt bekend dat voor 2007 de nodige wijzigen worden doorgevoerd en dat de Defender tenminste tot 2010 zal worden gebouwd. Per jaar bouwt Land Rover nog zo’n 25.000 Defenders. Onlangs kwam er nog een grote order binnen van Nazionale Elettrica, het Italiaanse electriciteitsbedrijf, dat er 900 bestelde.
                                        De wijzingen aan de archetypische Defender beperken zich tot wat meer luxe voor de inzittenden en wijzingen aan de techniek om de auto te laten voldoen aan nieuwe wetgeving. Details geeft Land Rover nog niet vrij maar er is al wel bekend dat de huidige vijfcilinder dieselmotor wordt vervangen door een viercilinder Duratorq diesel die onder meer in de Ford Transit wordt gebruikt. In de lente van het volgende jaar gaat de productie van de vernieuwde Defender van start.
                                        De Defender stamt rechtstreeks af van de Land Rover die in 1948 op de markt kwam. In 1990 werd hij Defender gedoopt. In de loop van de jaren zijn 1,8 miljoen oer-Land Rovers gebouwd. Naar schatting rijdt daarvan nog tweederde rond.
                                        In het Engelse Solihull, de thuisbasis van Land Rover, houdt de Defender 750 mensen aan het werk. Land Rover belooft zijn uiterste best te doen om de productie van de Defender ook na 2010 te laten doorgaan.

AutoWeek is het grootste auto portaal met het laatste...

Comment

• Leuk, de defender verdient het zeker om te blijven bestaan. Ook goed dat er wat meer luxe komt voor de inzittenden.

Comment

Working...
                                          X