Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • mmmm, momenteel ben ik aant twijfelen... als ik nu de grote pot win neem ik dan een
    Arden Ar6?
    LSE Sport Coupé?
    Gemballa cayenne GT550?

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
      mmmm, momenteel ben ik aant twijfelen... als ik nu de grote pot win neem ik dan een
      Arden Ar6?
      LSE Sport Coupé?
      Gemballa cayenne GT550?

      Ja. Alledrie.

      Comment


      • Prachtige wagen! Die laatste twee locaties passen heel goed bij die Range

        Comment


        • Ik vind het wel een leuke motor die V8 diesel...
          Mooi geluid (Voor een diesel)
          Lekker véél koppel (640Nm.)
          Trekt best goed op...
          Mja, ik vraag me eigenlijk af of ze eens een nieuwe motor in de freelander 2 gaan lepelen...liefst een 6 cilinder diesel...

          Comment


          • Die TDV8 is gewoon een geweldig blok. Doet ook erg geciviliseerd zijn werk
            BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
              hopeloos veel trager dan concurrentie, en drinkt flink door.
              Auto is ook niet gemaakt om als eerste weg te zijn bij de lichten. Mits een deftige chip gaat hij in 8.0 - 8.5 sec naar de 100. Da's snel genoeg voor een auto van 2700kg zonder belading.

              Gisteren een stuk meegebold met die TDv8. Ranzig goede auto. Ben pa al heel de dag aan het inpraten. Maar hij bijt nog niet . De huidige is nog te goed zegt hij. 190k km probleemloos, tot nu toe.

              Hij belde me alleen vanmiddag op dat hij zonder diesel was gevallen . Boordcomputer is blijkbaar toch redelijk fucked up door de chip, want die gaf nog een rijbereik van 7km aan.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                hopeloos veel trager dan concurrentie, en drinkt flink door.
                Welke concurrentie?

                Range staat boven alles

                Neen, het is inderdaad geen snelle auto, maar dat moet die auto ook niet zijn.

                Dit is nog geen plankgas (3/4 ofzo)



                En dat verbruik is al helemaal onzin.

                Range: 12l
                Q7 3.0TDI: 11l

                Comment


                • mja voor 3.6 dieseltax en al die biv mag het wel wat vooruitgaan imo, en dan is 10 sec naar 100 te traag.

                  dan koop je beter de 3.0 vind ik, of de 2.7 als ze die 3.0 niet meer maken.

                  Comment


                  • 3.6 speelt op een heel ander niveau als de 3.0
                    Zo veel meer premium.

                    Daarenboven, die taks is maar 1000 euro tegenwoordig, dat betaalde we vorig jaar nog voor de 3.0.

                    BIV is inderdaad kut...

                    Comment


                    • Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                      They don't come much better...
                      V8 SC?

                      Alhoewel ik moet zeggen dat om te cruisen de TDV8 zeker zo goed is, de SC reageert direct wat bruter op gaspedaalbewegingen, bij de TDV8 gaat het allemaal wat smoother. SC is een genot om te rijden, maar ik denk voor vele RR-owners niet nodig.

                      Comment


                      • bij zo'n SC V8 heb je tenminste nog de sound!

                        diesel blijft stinken, daar is niets edels aan.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          hopeloos veel trager dan concurrentie, en drinkt flink door.
                          op papier moet ie onderdoen, dat klopt. Maar ik denk dat je in een RR niet echt zoekt wat de concurrentie aanbiedt.

                          Iig, ik mag dat ding. TDV8 maakt er een totaaaaaaaaaaal andere auto van dan de TD6. Die motor is een Range waardig, imo zelfs meer dan elke motor in de P38 ('t zal aan de totaalindruk liggen, wat een rammeldoos ), meer dan de TD6 (duh!) en meer dan de 4.4 V8. Dus eigenlijk zowat de beste motor die je er in hebt kunnen krijgen...status quo met de SC.

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                            bij zo'n SC V8 heb je tenminste nog de sound!

                            diesel blijft stinken, daar is niets edels aan.
                            True.

                            Maar waar denk je dat de meeste RR-eigenaars het meeste belang aan hechten, sound van de motor of stilte en sound van de geluidsinstallatie?


                            Ik zeg je, voor mij ook een SC...maar die TDV8 is echt wel oké.
                            Ik zou eens met een GL 420 willen rijden om te kunnen vergelijken. Tijd da'k terug aan het werk ga.

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                              Maar waar denk je dat de meeste RR-eigenaars het meeste belang aan hechten, sound van de motor of stilte en sound van de geluidsinstallatie?
                              Mijn vader hoort heel graag die V8 motor, veel liever zo'n geluid dan een dieselgeluid.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                                Ik zeg je, voor mij ook een SC...maar die TDV8 is echt wel oké.
                                Ik zou eens met een GL 420 willen rijden om te kunnen vergelijken. Tijd da'k terug aan het werk ga.
                                GL is een stuk sneller en krachtiger.

                                Maar ik kan er niet aan doen, de kwaliteitsindruk in de Range is 10 keer hoger dan in de GL

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                  mja voor 3.6 dieseltax en al die biv mag het wel wat vooruitgaan imo, en dan is 10 sec naar 100 te traag.

                                  dan koop je beter de 3.0 vind ik, of de 2.7 als ze die 3.0 niet meer maken.
                                  Bullshit.

                                  Als je voor 3.6 tax iets wilt hebben dat vooruitgaat moet je een Porsche Carrera kopen ofzo.

                                  De tdV8 is meer dan snel genoeg. Als je gas geeft op eender welke baan buiten de snelweg wordt je gewoon zenuwachtig van het comfort dat ze erin gebouwd hebben. Daar valt niet op een zinnige manier een bocht mee te pakken, maar wat wil je met 2615kg aan auto. En op de snelweg zit je zowieso met een top van 200, wat ook voldoende is voor zo een mastodont.
                                  En er is niets belachelijkers dan power hebben en het zo goed als nooit kunnen gebruiken. Wat heb je eraan als je kan zeggen dat je wagen in 6 seconden tot 100 gaat, maar zelf constant halfgas geeft omdat je niet sneller mag/durft/wilt

                                  Comment


                                  • het gaat niet over bochten nemen want daar is dat niet voor gemaakt, maar het feit dat die kar gemaakt is voor dagdagelijks op de BAAN te zitten (niet voor in de velden, ook al kan ie dat ongetwijfeld zeer goed). En dan kijk ik naar prestaties in verhouding tot de rijkosten. Want het enige voordeel dat je hebt is dat je wat hoger zit.

                                    Oh en over dat verbruik, gisteren nog een test gelezen, 14.5 gemiddeld, liter(s) dorstiger dan de concurrentie, en in verhouding tot de prestaties dat die anderen leveren vermindert het plaatje nog een pak.


                                    je kan de prestaties echter wel in proportie bekijken, en dan moet je uiteraard niet verwachten dat een 3.6 diesel in zo'n hok hetzelfde levert als een 3.6 diesel in een gewone sedan/break... maar evengoed vind ik het teleurstellend, en zou ik vlotter onderweg willen zijn.

                                    soit, ik ben dan ook iemand die het belachelijk vind om zo'n kar te kopen om er ganser dagen autostrade mee te doen, want dan koop ik veel liever een grote break met even potente motor. Je zit enkel wat minder hoog (idd weg patsfactor) maar voor de rest brengt dat enkel voordelen.

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                      het gaat niet over bochten nemen want daar is dat niet voor gemaakt, maar het feit dat die kar gemaakt is voor dagdagelijks op de BAAN te zitten (niet voor in de velden, ook al kan ie dat ongetwijfeld zeer goed). En dan kijk ik naar prestaties in verhouding tot de rijkosten. Want het enige voordeel dat je hebt is dat je wat hoger zit.

                                      Oh en over dat verbruik, gisteren nog een test gelezen, 14.5 gemiddeld, liter(s) dorstiger dan de concurrentie, en in verhouding tot de prestaties dat die anderen leveren vermindert het plaatje nog een pak.


                                      je kan de prestaties echter wel in proportie bekijken, en dan moet je uiteraard niet verwachten dat een 3.6 diesel in zo'n hok hetzelfde levert als een 3.6 diesel in een gewone sedan/break... maar evengoed vind ik het teleurstellend, en zou ik vlotter onderweg willen zijn.

                                      soit, ik ben dan ook iemand die het belachelijk vind om zo'n kar te kopen om er ganser dagen autostrade mee te doen, want dan koop ik veel liever een grote break met even potente motor. Je zit enkel wat minder hoog (idd weg patsfactor) maar voor de rest brengt dat enkel voordelen.
                                      Toch gek dat die TdV8, als ik ermee rijdt, rond de 12l schommelt dan.

                                      En het feit dat jij vlotter onderweg wilt zijn lach ik eens goed mee.

                                      Kallo, 280pk, lege baan. Mijnheer kachelt 70
                                      Duitsland, Onbegrenst stuk snelweg, mijnheer komt niet boven de 160
                                      Hoe jij rijdt heb je zelfs genoeg aan een Td6

                                      Comment


                                      • jup zo is dat

                                        ik weet me echter in te houden als er mensen bij zitten, en pas m'n snelheid aan aan het type auto waar ik mee onderweg ben

                                        Comment


                                        • Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                          jup zo is dat

                                          ik weet me echter in te houden als er mensen bij zitten, en pas m'n snelheid aan aan het type auto waar ik mee onderweg ben
                                          Je moet je vooral inhouden als Tim naast je zit om de power van die kar eens te voelen

                                          Comment

                                          Working...
                                          X