Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daar moet ik je gelijk in geven, maar de prijs draait wel degelijk om cijfertjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
      Auto is ook niet gemaakt om als eerste weg te zijn bij de lichten. Mits een deftige chip gaat hij in 8.0 - 8.5 sec naar de 100. Da's snel genoeg voor een auto van 2700kg zonder belading.

Gisteren een stuk meegebold met die TDv8. Ranzig goede auto. Ben pa al heel de dag aan het inpraten. Maar hij bijt nog niet . De huidige is nog te goed zegt hij. 190k km probleemloos, tot nu toe.

Hij belde me alleen vanmiddag op dat hij zonder diesel was gevallen . Boordcomputer is blijkbaar toch redelijk fucked up door de chip, want die gaf nog een rijbereik van 7km aan.
      Geen goed idee om de tank altijd leeg te rijden tot het reservelampje aan gaat. Beter is om bij te tanken als er nog zo'n 1/4 brandstof in de tank aanwezig is. Heb dit maar van horen zeggen in de garage en van techniekers op andere fora, dit geldt dus voor alle wagens, niet alleen voor LR's.

Comment

• Deffie 130 van een Duitse vriend, barbecue aan de rivier in Oostenrijk.
        Zalig, zo'n kar.

Comment

• En dit is de Defender van een vriend van mij

Dat wàs een Lara Croft editie
          Last edited by ; 25/01/2009, 16:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
            En dit is de Defender van een vriend van mij

Dat wàs een Lara Croft editie
            En niets erg met je vriend want het is geweten dat een koprol van een def. levengevaarlijk is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              En niets erg met je vriend want het is geweten dat een koprol van een def. levengevaarlijk is.
              Nope, geen schade.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  Het beest uithangen met een Range, zalig

Comment

• De opgevraagde pagina kon niet gevonden worden

Snap er niets van... tekst slaat nergens op...
                    Daarenboven dacht ik dat ze de RR Sport eerst aan zouden pakken.

LED dagrijverlichting op een Range is er wel los over, . Het enige voordeel is dat kleven en duwen dan nóg leuker wordt in zo'n kar.

Comment

http://www.autoweek.nl/nieuws.php?id=9763

Snap er niets van... tekst slaat nergens op...
                      Daarenboven dacht ik dat ze de RR Sport eerst aan zouden pakken.

LED dagrijverlichting op een Range is er wel los over, . Het enige voordeel is dat kleven en duwen dan nóg leuker wordt in zo'n kar.

Hehe, en zo wordt men als SUV-rijder nog asocialer.

Bummer

Comment

• Asociaal rijden ligt niet aan de auto, maar aan de persoon die er mee rijdt.

Comment

• der weet er hier ene al goe wa voor autokes ik graag zie

Comment

Asociaal rijden ligt niet aan de auto, maar aan de persoon die er mee rijdt.
                            ik heb nog nooit met een mercedes bewust asociaal gereden, want dan word ik mottig van het aandrijfgeheel

steek mij in mijn golf tdi automaat en ik reed asociaal
                            die combo vroeg erom, je (ik) kon er niet comfortabel mee rijden tenzij je redelijk vloerde

Comment

• Comment

• Die Stormer is zooooveel vetter dan die X6

Comment

• Vind ik ook, als je fout gaat doe je het beter ineens fatsoenlijk.

Comment

• Nuja, die Stormer kost ook pakken meer wss.

Eerst een Range Sport kopen, dan bij WCC binnendoen, laten ombouwen, en dan laten verschepen naar Dubai

Comment

• dit is pas een range!

meer van dit:http://www.cardomain.com/ride/2223697

Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X