Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
    heeft will een nieuwe ?
    'k Heb er nog niks van gehoord maar als ik hem zie zal ik het eens vragen ??

Comment

• Bij Land Rover weten ze ook zelf de Range Rover aardig op te leuken. De Vogue XS zakt bijna door zijn veren van alle zaken die standaard op deze gelimiteerde versie zitten. Er komen maar 20 exemplaren.

Met 20 inch wielen, een Supercharged Design Pack (speciale grille en luchtuitlaten) en heldere achterlichten met LED-techniek onderscheidt de Vogue XS zich van de ‘gewone’ Range Rover. Dat Supercharged slaat in dit geval niet op de motor, want dat is de TDV8 3,6-liter diesel. Geperforeerd leer, veel hout, waarbij de koper kan kiezen uit de soorten Cherry Wood, Burr Walnut of Grand Black Lacquer en tienvoudig elektrisch verstelbare zetels zorgen ervoor dat de inzittenden zich in alle luxe hoog verheven boven andere weggebruikers kunnen voelen. Stoelverwarming, maar ook –verkoeling van de zetels zit erop. Een Harmann/Kardonsysteem maakt de geneugten van Range Rover-rijden nog groter. Een TV is net als een uitgebreid navigatiesysteem aan boord, een achteruitrijcamera moet overzicht bieden bij parkeren en ga zo maar door. Wel snel erbij zijn, want er komen maar twintig Vogues XS naar Nederland. De prijs bedraagt 141.900 euro.

Bron

Comment

• Wat is het verschil met de Autobiography?

Comment

• Dat is er niet. Ik zie buiten de fancy grilletjes zelfs een verschil met een Vogue SE.

Comment

• TV heeft een Vogue SE toch niet?

Of is dat enkel vooraan dat ze bedoelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Wat is het verschil met de Autobiography?
              Een Autobiography kost 159.000 euro en die van het artikel kost maar 141.900 euro. Klein verschil. Een gewone Vogue begint bij 137.000 euro.

Comment

• Stomme Nederlandse prijzen

In België klinkt een Range een pak goedkoper:
                Vogue = 94k
                Autobiography = 111k

Vogue SE is precies weer verdwenen? Vraag me echt af wat het verschil is tussen Vogue XS, Vogue SE en Autobiography.

Mij lijkt de XS een cheapo-versie van de Autobiography die ze gelimiteerd hebben.
                Oftewel gewoon een dure SE

Comment

• SE is de voorloper van de Autobiography.
                  Autobiography en SE hebben verwarmde én gekoelde stoelen, TV's in de hoofdsteunen en een speciaal differentieel achteraan, ben de juiste naam kwijt. Oh ja, en getint glas ook, volgens mij, maar daar twijfel ik heel ff over.

Deze ''XS'' heeft naar mijn mening geen TV's in de hoofdsteunen, noch dat differentieel en getint glas, maar wel de gekoelde stoelen.

Mijn gokje is dat het gewoon een actiemodelletje is, want Range Rovers worden zo goed als niet meer verkocht in Nederland, dankzij de slurptaks.

Comment

• Kost een gewone (standaard) vogue 94k?! Damn das veel geld.

Comment

• Zeg nooit gewoon en standaard tegen (een) Vogue.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Kost een gewone (standaard) vogue 94k?! Damn das veel geld.
                        Ja, maar daar zit zo ongeveer alles op wat je nodig hebt hoor.

Leder, navi, schuifdak, verwarmde zetels, verwarmd stuur, Herman Karton (denk ik).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                          Zeg nooit gewoon en standaard tegen (een) Vogue.
                          hahahah. Danku snoes om deze groviteit recht te zetten.....standaard PUH
                          but i'm a lady!

just bead it
                          http://www.youtube.com/watch?v=ffgF15YzZgM
                          Wrakdraaien 101
                          http://www.youtube.com/watch?v=TNlZ9...eature=channel

Comment

• basic is vol
                            nix mis mee

Comment

• FL2

Ik wil een Freelander 2 kopen, maar vraag me af hoeveel korting Land Rover standaard hanteert. Ik hoop een fikse korting te bekomen, anders moet ik nog wat wachten voor ik overga tot aankoop.

Heb de volgende op't oog:

FL2 TD4 SX
                              Black met beige interieur.
                              Chrome spiegels + chrome side tube
                              kofferbeschermer
                              trekhaak
                              18" velgen.

Ik denk dat 19" velgen te groot zijn, omdat ik toch ook wel es één of ander veld mee wil oprijden.

De catalogusprijs ligt op 34900, incl 3330 opties die ze al het hele jaar meegeven.
                              Hoop ergens in de buurt van 30000 te eindigen, met de opties ergens rond de 32000.

Ga er toch ook een onderhoudscontract op nemen dus maak me geen zorgen dat de dealer extra kosten zou aanrekenen bij onderhoud.

Meningen?

Comment

• Dikke kar

Comment

• Velgen misschien 1" à 2" groter

Comment

• Velgen zijn goed, kar moet op lagere stand staan

Comment

• mooie spatlappen ook

Comment

• Aardig om lezen. Ook de 8 onderaan staande berichtjes van de individuële testteams eens op nalezen.

HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                          Velgen zijn goed, kar moet op lagere stand staan
                                          Second that.

Deze uitlaat vind ik knapper dan de uitlaat die standaard op de S/C zit.

Comment

Working...
                                          X