Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LAND ROVER Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Zone30 Bekijk Berichten
    Ik wil een Freelander 2 kopen, maar vraag me af hoeveel korting Land Rover standaard hanteert. Ik hoop een fikse korting te bekomen, anders moet ik nog wat wachten voor ik overga tot aankoop.

Heb de volgende op't oog:

FL2 TD4 SX
    Black met beige interieur.
    Chrome spiegels + chrome side tube
    kofferbeschermer
    trekhaak
    18" velgen.

Ik denk dat 19" velgen te groot zijn, omdat ik toch ook wel es één of ander veld mee wil oprijden.

De catalogusprijs ligt op 34900, incl 3330 opties die ze al het hele jaar meegeven.
    Hoop ergens in de buurt van 30000 te eindigen, met de opties ergens rond de 32000.

Ga er toch ook een onderhoudscontract op nemen dus maak me geen zorgen dat de dealer extra kosten zou aanrekenen bij onderhoud.

Meningen?
    'k Vraag me af of die side tube niet in de weg gaat zitten voor het offroadwerk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Johann Bekijk Berichten
      'k Vraag me af of die side tube niet in de weg gaat zitten voor het offroadwerk?
      Dat kan inderdaad in de weg zitten voor het off-road werk.

Maar gaat die Freelander wel (zware) off-road wegen zien? Voor een gewoon veld zou dat geen probleem zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zone30 Bekijk Berichten
        Ik wil een Freelander 2 kopen, maar vraag me af hoeveel korting Land Rover standaard hanteert. Ik hoop een fikse korting te bekomen, anders moet ik nog wat wachten voor ik overga tot aankoop.

Heb de volgende op't oog:

FL2 TD4 SX
        Black met beige interieur.
        Chrome spiegels + chrome side tube
        kofferbeschermer
        trekhaak
        18" velgen.

Ik denk dat 19" velgen te groot zijn, omdat ik toch ook wel es één of ander veld mee wil oprijden.

De catalogusprijs ligt op 34900, incl 3330 opties die ze al het hele jaar meegeven.
        Hoop ergens in de buurt van 30000 te eindigen, met de opties ergens rond de 32000.

Ga er toch ook een onderhoudscontract op nemen dus maak me geen zorgen dat de dealer extra kosten zou aanrekenen bij onderhoud.

Meningen?
        Freelander is de enige "compact?" SUV die in het offroad werk mee kan (zie ook parcours op autosalon waar een Freelander net het zelfde deed als de grote jongens). Wat die velgen betreft,voor zwaar terrein werk denk ik dat je best naar een kleinere velg gaat,maar een veld zou in theorie geen prob mogen zijn.
        BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Vette Range !

Comment

• Knap!

Comment

• In Chili hebben we 2 weken met zo'n oude range rondgereden, was echt ideaal voor ginder + knappe v8 sound. Was een donkerblauwe.

Comment

• fak zalig machien!

Daar een deftige V8 motor in met een compressor ofzo.

Comment

• Die CD badge is gewoonweg boter geil

Comment

• discovery sports edition

Comment

• Lekker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                        Lekker

Het toppunt van hypokrisie vind ik dit. In London doen ze er alles aan om de wagens, in het bijzonder de 4x4's, uit het straatbeeld te halen en voor de lokale politie kopen ze dit soort wagens zelf aan.

Comment

• Ahja..

naar het schijnt is dat de 'bomb squad' van de Londense politie. Misschien hebben ze dan de ruimte van zo'n auto wel nodig hé.

Comment

Ahja..

naar het schijnt is dat de 'bomb squad' van de Londense politie. Misschien hebben ze dan de ruimte van zo'n auto wel nodig hé.
                            Die mannen mogen met een camionette komen opdraven, dit is waarschijnlijk voor den een of andere 'superviserende' officier die dit soort wagen moet hebben om van de ene receptie naar het andere sociale evenement te rijden.

Comment

• Ik gun het hem van harte.

Hij trekt zich tenminste ook niets aan van die CO2-normen.

Comment

Ik gun het hem van harte.

Hij trekt zich tenminste ook niets aan van die CO2-normen.
                                Doe ik ook, maar dan zouden ze toch een beetje dezelfde waarden en normen mogen toepassen op de rest van de bevolking vind ik.

Comment

• Btw, vandaag nog een brief van de LR dealer gekregen waarin ze me, als trouwe LR klant, nog een extra korting van 1.000€ willen geven bij aankoop van een FL2 Pure of SX, dit in functie van de verlengde saloncondities. 't Ziet er naar uit dat na vooral de Franse en Italiaanse merken nu ook LR aan deze verkoopspolitiek begint. Ze hebben er evenwel niet zoals de Franse merken bijgezet: "... wegens het overdonderende verkoopssucces verlengen we de saloncondities tot en met .....", volgens mij doen ze daarmee zuiver verlies want als het succes zo groot was kunnen ze toch beter terug de gewone prijzen hanteren, zoveel temeer winst ze dan maken ? Maar ik zal waarschijnlijk te naïef zijn en er de hogere verkoopspolitiek niet van inzien.

Comment

• shhht will, je wil de massa niet wakker-maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      shhht will, je wil de massa niet wakker-maken
                                      De zwijgende, de slapende of de grijze ??

Comment

• Iemand die foto's heeft van een RRS met zwarte velgen? Ik heb eens ene tegengekomen in bruin/groenachtig met zwarte velgen..

Comment

• Comment

Working...
                                          X