Oorspronkelijk geplaatst door Zone30
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Johann Bekijk Berichten'k Vraag me af of die side tube niet in de weg gaat zitten voor het offroadwerk?
Maar gaat die Freelander wel (zware) off-road wegen zien? Voor een gewoon veld zou dat geen probleem zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zone30 Bekijk BerichtenIk wil een Freelander 2 kopen, maar vraag me af hoeveel korting Land Rover standaard hanteert. Ik hoop een fikse korting te bekomen, anders moet ik nog wat wachten voor ik overga tot aankoop.
Heb de volgende op't oog:
FL2 TD4 SX
Black met beige interieur.
Chrome spiegels + chrome side tube
kofferbeschermer
trekhaak
18" velgen.
Ik denk dat 19" velgen te groot zijn, omdat ik toch ook wel es één of ander veld mee wil oprijden.
De catalogusprijs ligt op 34900, incl 3330 opties die ze al het hele jaar meegeven.
Hoop ergens in de buurt van 30000 te eindigen, met de opties ergens rond de 32000.
Ga er toch ook een onderhoudscontract op nemen dus maak me geen zorgen dat de dealer extra kosten zou aanrekenen bij onderhoud.
Meningen?BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenLekker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenAhja..
naar het schijnt is dat de 'bomb squad' van de Londense politie. Misschien hebben ze dan de ruimte van zo'n auto wel nodig hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenIk gun het hem van harte.
Hij trekt zich tenminste ook niets aan van die CO2-normen.
Comment
-
Btw, vandaag nog een brief van de LR dealer gekregen waarin ze me, als trouwe LR klant, nog een extra korting van 1.000€ willen geven bij aankoop van een FL2 Pure of SX, dit in functie van de verlengde saloncondities. 't Ziet er naar uit dat na vooral de Franse en Italiaanse merken nu ook LR aan deze verkoopspolitiek begint. Ze hebben er evenwel niet zoals de Franse merken bijgezet: "... wegens het overdonderende verkoopssucces verlengen we de saloncondities tot en met .....", volgens mij doen ze daarmee zuiver verlies want als het succes zo groot was kunnen ze toch beter terug de gewone prijzen hanteren, zoveel temeer winst ze dan maken ? Maar ik zal waarschijnlijk te naïef zijn en er de hogere verkoopspolitiek niet van inzien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenshhht will, je wil de massa niet wakker-maken
Comment
Comment