Wat doet een 2003 Range Rover 4.4 V8 benzine qua verbruik gemiddeld, dus ook stad? En hoeveel kilometers haal je dan op één tank?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LAND ROVER Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenis dit de autobiography?
mijne baas heeft de V8 diesel in autobiography besteld.
Dan ben je toch echt koning op de weg (en off road)
God wat mis ik die kar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jeust Bekijk BerichtenWat doet een 2003 Range Rover 4.4 V8 benzine qua verbruik gemiddeld, dus ook stad? En hoeveel kilometers haal je dan op één tank?
Een Range heeft een tank van 100 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenGa maar gemiddeld uit van 17 liter op de 100.
Een Range heeft een tank van 100 liter.
is wel weinig.
De huidige vw touareg heeft wel 100 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenik heb onlangs gelezen dat de range 2010 maar een tank heeft van 80 liter?
is wel weinig.
De huidige vw touareg heeft wel 100 liter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenStormer pakket? Zoveel zie je dat niet mij dunkt.
Comment
-
Donkerblauw of donkergroen is ook altijd goed!
Maar als je dit ziet, mmmja, noem ik eerder klasse dan ordinair.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDonkerblauw of donkergroen is ook altijd goed!
Maar als je dit ziet, mmmja, noem ik eerder klasse dan ordinair.
Razend dik, maar stiekem past het niet bij de klasse van een RR.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZeker met die velgen is het ordinair .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk BerichtenStormer pakket? Zoveel zie je dat niet mij dunkt.
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWat is die MY 2010 een dikke bak!
Voor mij een zwarte met witbeige interieur met zwarte biesjes, donkere houtinleg en 20" velgen.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEen zwarte Range is ordinair.
Welke kleur dan wel?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWat is die MY 2010 een dikke bak!
Voor mij een zwarte met witbeige interieur met zwarte biesjes, donkere houtinleg en 20" velgen.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenEen zwarte Range is ordinair.
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenZeker met die velgen is het ordinair .
Oplossing:
Comment
Comment